Zaawansowane rozwiązania firmy GMC Software Technology pomagają w obsłudze klientów Volkswagen BankPoprzedni artykuł 

Firma GMC Software Technology, producent zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem i zarządzania dokumentami, poinformowała, że grupa Business Advantage Group (BAG) zdecydowała o wdrożeniu rozwiązania GMC Inspire. Znajdzie ono zastosowanie przy realizowaniu personalizowanych kampanii marketingowych, prowadzonych przez BAG z myślą o meksykańskich klientach Volkswagen Bank (VW Bank). W efekcie uzyskają oni indywidualnie dopasowane oferty, zbieżne z ich aktualną sytuacją materialną i potrzebami.

Volkswagen Bank jest filią spółki Volkswagen Financial Services AG z siedzibą w Niemczech i oferuje wsparcie finansowe dla klientów zainteresowanych zakupem samochodów z grupy Volkswagen, jak też całe portfolio dodatkowych usług finansowych. Business Advantage Group to meksykańska firma dostarczająca zintegrowane usługi w zakresie komunikacji, będąca użytkownikiem rozwiązań software’owych GMC, przeznaczonych do zarządzania komunikacją z klientami.
„Za sprawą GMC Inspire możemy zaoferować klientom, takim jak Volkswagen Bank, zupełnie nowe możliwości komunikacji, krótszy czas dotarcia z przekazem oraz innowacyjne podejście do kampanii marketingowych – mówi Cesar Huerta, dyrektor kreatywny w BAG. – Łatwość użytkowania zapewniana przez GMC Inspire sprawia, że nasza praca staje się o wiele bardziej wydajna niż dotychczas. Oczekujemy też redukcji kosztów bieżącej działalności o 45%”.

GMC Inspire to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie w zakresie zarządzania komunikacji z klientami (Consumer Communications Management – CCM). Pomaga ono w większym stopniu zaangażować klienta w proces kampanii marketingowej, jednocześnie zwiększając dotarcie poprzez różne kanały komunikacji. System usprawnia działalność firm korporacyjnych, zapewniając że przekaz dotrze do klienta właściwą drogą we właściwym czasie.
R E K L A M A
GMC Inspire to wszechstronne narzędzie do zarządzania treścią dokumentów, przeznaczone dla firm z branż o ścisłych uregulowaniach prawnych, pozwalające pozostać im w zgodzie z wytycznymi korporacyjnymi oraz obowiązującymi przepisami. Rozwiązanie to uwzględnia wykorzystanie różnych kanałów komunikacji z klientami, w tym poczty elektronicznej, SMS-ów, portali społecznościowych, Internetu oraz tradycyjnego druku.

Wykorzystując GMC Inspire, firma BAG jest w stanie realizować dedykowane konkretnym odbiorcom kampanie sprzedażowe, skierowane do klientów VW Bank. Każda z nich uwzględnia personalizowane oferty odnowienia kredytów zaciąganych w banku. Oferty tworzone są na bazie precyzyjnie określonej historii kredytowej klienta, jego aktualnego statusu materialnego oraz samochodu, którym obecnie jeździ. Przy użyciu GMC Inspire, zarówno BAG jak i VW Bank są w stanie określić sukces realizowanej kampanii, uważnie śledząc zwrotne odpowiedzi ze strony klientów.
„Cieszymy się, że firmie BAG udało się w bardzo krótkim czasie dostrzec pozytywne efekty wdrożenia GMC Inspire i dostarczyć wartość dodaną klientom takim jak VW Bank – mówi Michael Watts, dyrektor operacyjny GMC Software Technology. – Firma BAG realizuje obecnie przede wszystkim kampanie oparte na druku i poczcie elektronicznej, jednak chcemy jej pomóc w większym zastosowaniu narzędzi do komunikacji mobilnej”.

Pełna informacja na temat wdrożenia rozwiązań GMC Software Technology w firmie BAG z myślą o obsłudze klientów VW Bank jest dostępna na stronie internetowej http://www.gmc.net.


Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności