Zaawansowane rozwiązania firmy GMC Software Technology pomagają w obsłudze klientów Volkswagen BankPoprzedni artykuł 

Firma GMC Software Technology, producent zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem i zarządzania dokumentami, poinformowała, że grupa Business Advantage Group (BAG) zdecydowała o wdrożeniu rozwiązania GMC Inspire. Znajdzie ono zastosowanie przy realizowaniu personalizowanych kampanii marketingowych, prowadzonych przez BAG z myślą o meksykańskich klientach Volkswagen Bank (VW Bank). W efekcie uzyskają oni indywidualnie dopasowane oferty, zbieżne z ich aktualną sytuacją materialną i potrzebami.

Volkswagen Bank jest filią spółki Volkswagen Financial Services AG z siedzibą w Niemczech i oferuje wsparcie finansowe dla klientów zainteresowanych zakupem samochodów z grupy Volkswagen, jak też całe portfolio dodatkowych usług finansowych. Business Advantage Group to meksykańska firma dostarczająca zintegrowane usługi w zakresie komunikacji, będąca użytkownikiem rozwiązań software’owych GMC, przeznaczonych do zarządzania komunikacją z klientami.
„Za sprawą GMC Inspire możemy zaoferować klientom, takim jak Volkswagen Bank, zupełnie nowe możliwości komunikacji, krótszy czas dotarcia z przekazem oraz innowacyjne podejście do kampanii marketingowych – mówi Cesar Huerta, dyrektor kreatywny w BAG. – Łatwość użytkowania zapewniana przez GMC Inspire sprawia, że nasza praca staje się o wiele bardziej wydajna niż dotychczas. Oczekujemy też redukcji kosztów bieżącej działalności o 45%”.

GMC Inspire to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie w zakresie zarządzania komunikacji z klientami (Consumer Communications Management – CCM). Pomaga ono w większym stopniu zaangażować klienta w proces kampanii marketingowej, jednocześnie zwiększając dotarcie poprzez różne kanały komunikacji. System usprawnia działalność firm korporacyjnych, zapewniając że przekaz dotrze do klienta właściwą drogą we właściwym czasie.
GMC Inspire to wszechstronne narzędzie do zarządzania treścią dokumentów, przeznaczone dla firm z branż o ścisłych uregulowaniach prawnych, pozwalające pozostać im w zgodzie z wytycznymi korporacyjnymi oraz obowiązującymi przepisami. Rozwiązanie to uwzględnia wykorzystanie różnych kanałów komunikacji z klientami, w tym poczty elektronicznej, SMS-ów, portali społecznościowych, Internetu oraz tradycyjnego druku.

Wykorzystując GMC Inspire, firma BAG jest w stanie realizować dedykowane konkretnym odbiorcom kampanie sprzedażowe, skierowane do klientów VW Bank. Każda z nich uwzględnia personalizowane oferty odnowienia kredytów zaciąganych w banku. Oferty tworzone są na bazie precyzyjnie określonej historii kredytowej klienta, jego aktualnego statusu materialnego oraz samochodu, którym obecnie jeździ. Przy użyciu GMC Inspire, zarówno BAG jak i VW Bank są w stanie określić sukces realizowanej kampanii, uważnie śledząc zwrotne odpowiedzi ze strony klientów.
„Cieszymy się, że firmie BAG udało się w bardzo krótkim czasie dostrzec pozytywne efekty wdrożenia GMC Inspire i dostarczyć wartość dodaną klientom takim jak VW Bank – mówi Michael Watts, dyrektor operacyjny GMC Software Technology. – Firma BAG realizuje obecnie przede wszystkim kampanie oparte na druku i poczcie elektronicznej, jednak chcemy jej pomóc w większym zastosowaniu narzędzi do komunikacji mobilnej”.

Pełna informacja na temat wdrożenia rozwiązań GMC Software Technology w firmie BAG z myślą o obsłudze klientów VW Bank jest dostępna na stronie internetowej http://www.gmc.net.


Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności