Jednakże z roku na rok SKOK zauważał rosnące zapotrzebowanie na usługi druku cyfrowego i korzystanie z usług firmy zewnętrznej przestało się opłacać. W 2009 roku agencja wykonała dogłębna analizę dostępnych na rynku rozwiązań i wybrała atrakcyjne cenowo urządzenie innej marki. Z dnia na dzień SKOK wykorzystywał swoje nowe urządzenie coraz częściej. Początkowo były to tylko 2 godziny w tygodniu, potem 2 godziny dziennie, a obecnie wydruki wykonywane są po kilka godzin dziennie.
Zwiększający się wolumen wydruków sprawił, że firma zaczęła poszukiwać odpowiedniego rozwiązania produkcyjnego, które sprostałoby nie tylko jej wymaganiom, ale przede wszystkim wymaganiom jej klientów. Kiedy wiceprezes agencji SKOK, Wojciech Łączka, zapoznał się bliżej z ofertą Ricoh w zakresie druku produkcyjnego, agencja zaczęła rozważać zakup urządzenia marki Ricoh.
Oferta cenowa, szybkość wydruku oraz wysoka jakość sprawiły, że agencja SKOK zdecydowała się na wybór rozwiązania Ricoh Pro C751. „Jakość druku oferowana przez Ricoh wyróżnia się na tle innych rozwiązań dostępnych na rynku. To był jeden z głównych czynników, który spowodował, że wybraliśmy właśnie urządzenie Pro C751” – mówi Wojciech Łączka. W październiku 2012 roku została podpisana umowa. Agencja zdecydowała się na zakup jednego urządzenia produkcyjnego Ricoh Pro C751 w konfiguracji standardowej. W dniu 30 października urządzenie produkcyjne Ricoh zostało zainstalowane w siedzibie agencji.
W ciągu zaledwie miesiąca na urządzeniu wykonano ponad 100 000 wydruków. Agencja przyznaje, że korzyści już teraz są zauważalne i odczuwalne. W związku ze zbliżającym się Nowym Rokiem, na urządzeniu Ricoh Pro C751 w tym miesiącu wykonywane były głównie kalendarze i kalendaria, ulotki z promocjami świątecznymi oraz inne wydruki spersonalizowane. Firma SKOK podkreśla zalety urządzenia, takie jak szybkość, niezawodność i niskie koszty eksploatacji. Urządzenie zapewnia też możliwość bezproblemowej obróbki introligatorskiej. „Bardzo się cieszymy, że nasze urządzenie spełnia oczekiwania klienta. Mamy nadzieję, że tak jak do tej pory, nasza długofalowa współpraca będzie bezproblemowa” – mówi Jarosław Arendt, Production Printing Coordinator w Ricoh Polska.
Jakie są plany na przyszłość? W którą stronę firma będzie się rozwijać? Początkowo, agencja skupiała się głównie na reklamie wizualnej, teraz planuje rozwój dwóch segmentów swojej działalności – nie zaprzestanie działalności w zakresie reklamy wizualnej, ale wzbogaci ofertę jeśli chodzi o druk cyfrowy. SKOK chce się teraz skoncentrować na dużym kliencie, aby móc zapewnić mu kompleksową obsługę. Firma wie, że aby to osiągnąć, należy skupić się na kilku segmentach, nie jedynie na jednym. Zwiększenie udziału w portfelu klienta i możliwość sprostania jego różnorodnym wymaganiom jest właśnie celem agencji na najbliższe lata.