Ri­coh Pro C751 w Agen­cji Re­kla­mo­wej SKOKPoprzedni artykuł 

Agen­cja Re­kla­my Adam SKOK ist­nie­je na ryn­ku od 1992 ro­ku. Od po­cząt­ku dzia­łal­no­ści zaj­mo­wa­ła się przede wszyst­kim re­kla­mą wi­zu­al­ną i ze­wnętrz­ną – pro­du­ko­wa­ła m.in. li­te­ry, ka­se­to­ny, neo­ny, szyl­dy i ta­bli­ce. Fir­ma ko­rzy­sta­ła, i do tej po­ry ko­rzy­sta, z plo­te­rów atra­men­to­wych, sol­wen­to­wych, tnących, ter­micz­nych oraz urządzeń fre­zu­jących.

Jed­na­kże z ro­ku na rok SKOK za­uwa­żał ro­snące za­po­trze­bo­wa­nie na usłu­gi dru­ku cy­fro­we­go i ko­rzy­sta­nie z usług fir­my ze­wnętrz­nej prze­sta­ło się opła­cać. W 2009 ro­ku agen­cja wy­ko­na­ła do­głęb­na ana­li­zę do­stęp­nych na ryn­ku roz­wi­ązań i wy­bra­ła atrak­cyj­ne ce­no­wo urządze­nie in­nej mar­ki. Z dnia na dzień SKOK wy­ko­rzy­sty­wał swo­je no­we urządze­nie co­raz częściej. Po­cząt­ko­wo by­ły to tyl­ko 2 go­dzi­ny w ty­go­dniu, po­tem 2 go­dzi­ny dzien­nie, a obec­nie wy­dru­ki wy­ko­ny­wa­ne są po kil­ka go­dzin dzien­nie.

Zwi­ęk­sza­jący się wo­lu­men wy­dru­ków spra­wił, że fir­ma za­częła po­szu­ki­wać od­po­wied­nie­go roz­wi­ąza­nia pro­duk­cyj­ne­go, które spro­sta­ło­by nie tyl­ko jej wy­ma­ga­niom, ale przede wszyst­kim wy­ma­ga­niom jej klien­tów. Kie­dy wi­ce­pre­zes agen­cji SKOK, Woj­ciech Łącz­ka, za­po­znał się bli­żej z ofer­tą Ri­coh w za­kre­sie dru­ku pro­duk­cyj­ne­go, agen­cja za­częła roz­wa­żać za­kup urządze­nia mar­ki Ri­coh.

Ofer­ta ce­no­wa, szyb­ko­ść wy­dru­ku oraz wy­so­ka ja­ko­ść spra­wi­ły, że agen­cja SKOK zde­cy­do­wa­ła się na wy­bór roz­wi­ąza­nia Ri­coh Pro C751. „Ja­ko­ść dru­ku ofe­ro­wa­na przez Ri­coh wy­różnia się na tle in­nych roz­wi­ązań do­stęp­nych na ryn­ku. To był je­den z głów­nych czyn­ni­ków, który spo­wo­do­wał, że wy­bra­li­śmy wła­śnie urządze­nie Pro C751” – mówi Woj­ciech Łącz­ka. W pa­ździer­ni­ku 2012 ro­ku zo­sta­ła pod­pi­sa­na umo­wa. Agen­cja zde­cy­do­wa­ła się na za­kup jed­ne­go urządze­nia pro­duk­cyj­ne­go Ri­coh Pro C751 w kon­fi­gu­ra­cji stan­dar­do­wej. W dniu 30 pa­ździer­ni­ka urządze­nie pro­duk­cyj­ne Ri­coh zo­sta­ło za­in­sta­lo­wa­ne w sie­dzi­bie agen­cji.

W ci­ągu za­le­d­wie mie­si­ąca na urządze­niu wy­ko­na­no po­nad 100 000 wy­dru­ków. Agen­cja przy­zna­je, że ko­rzy­ści już te­raz są za­uwa­żal­ne i od­czu­wal­ne. W zwi­ąz­ku ze zbli­ża­jącym się No­wym Ro­kiem, na urządze­niu Ri­coh Pro C751 w tym mie­si­ącu wy­ko­ny­wa­ne by­ły głów­nie ka­len­da­rze i ka­len­da­ria, ulot­ki z pro­mo­cja­mi świ­ątecz­ny­mi oraz in­ne wy­dru­ki sper­so­na­li­zo­wa­ne. Fir­ma SKOK pod­kre­śla za­le­ty urządze­nia, ta­kie jak szyb­ko­ść, nie­za­wod­no­ść i ni­skie kosz­ty eks­plo­ata­cji. Urządze­nie za­pew­nia też mo­żli­wo­ść bez­pro­ble­mo­wej obrób­ki in­tro­li­ga­tor­skiej. „Bar­dzo się cie­szy­my, że na­sze urządze­nie spe­łnia ocze­ki­wa­nia klien­ta. Ma­my na­dzie­ję, że tak jak do tej po­ry, na­sza dłu­go­fa­lo­wa współpra­ca będzie bez­pro­ble­mo­wa” – mówi Ja­ro­sław Arendt, Pro­duc­tion Prin­ting Co­or­di­na­tor w Ri­coh Pol­ska.

Ja­kie są pla­ny na przy­szło­ść? W którą stro­nę fir­ma będzie się roz­wi­jać? Po­cząt­ko­wo, agen­cja sku­pia­ła się głów­nie na re­kla­mie wi­zu­al­nej, te­raz pla­nu­je roz­wój dwóch seg­men­tów swo­jej dzia­łal­no­ści – nie zaprze­sta­nie dzia­łal­no­ści w za­kre­sie re­kla­my wi­zu­al­nej, ale wzbo­ga­ci ofer­tę je­śli cho­dzi o druk cy­fro­wy. SKOK chce się te­raz skon­cen­tro­wać na du­żym klien­cie, aby móc za­pew­nić mu kom­plek­so­wą ob­słu­gę. Fir­ma wie, że aby to osi­ągnąć, na­le­ży sku­pić się na kil­ku seg­men­tach, nie je­dy­nie na jed­nym. Zwi­ęk­sze­nie udzia­łu w port­fe­lu klien­ta i mo­żli­wo­ść spro­sta­nia je­go różno­rod­nym wy­ma­ga­niom jest wła­śnie ce­lem agen­cji na naj­bli­ższe la­ta.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ri­coh Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści