Pa­weł Bar­ski, Dy­rek­tor Mar­ke­tin­gu w Ri­coh Pol­ska, Oso­bo­wo­ścią Ro­ku MICE Po­land 2012Poprzedni artykuł 

Pa­weł Bar­ski, Dy­rek­tor Mar­ke­tin­gu w Ri­coh Pol­ska, zo­stał lau­re­atem kon­kur­su Oso­bo­wo­ść Ro­ku MICE Po­land 2012. Na­zwi­ska lau­re­atów te­go­rocz­nej edy­cji kon­kur­su or­ga­ni­zo­wa­ne­go przez mie­si­ęcz­nik MICE Po­land zo­stały ogło­szo­ne pod­czas uro­czy­stej ga­li, która od­by­ła się 25 stycz­nia w ATM Stu­dio w War­sza­wie.

Głów­nym ce­lem kon­kur­su jest wy­ło­nie­nie osób wy­różnia­jących się pro­fe­sjo­na­li­zmem i sku­tecz­no­ścią, które w ostat­nim ro­ku wy­ka­za­ły się naj­wi­ęk­szą ak­tyw­no­ścią i za­an­ga­żo­wa­niem w roz­wój pol­skiej bra­nży even­to­wej. Wy­bo­ru, na pod­sta­wie pi­sem­nych zgło­szeń prze­sła­nych przez czy­tel­ni­ków MICE Po­land, do­ko­nu­je spe­cjal­nie po­wo­ła­na ka­pi­tu­ła skła­da­jąca się z eks­per­tów bra­nżo­wych, w tym m.in. z Pol­skiej Or­ga­ni­za­cji Tu­ry­stycz­nej.

Kry­te­ria bra­ne pod uwa­gę przy wy­ła­nia­niu lau­re­atów to m.in.: po­li­ty­ka CSR (do­bre prak­ty­ki eko­no­micz­ne, spo­łecz­ne i eko­lo­gicz­ne), ety­ka w dzia­ła­niu, in­no­wa­cja (no­we po­my­sły, uży­wa­nie no­wych roz­wi­ązań tech­nicz­nych, no­wo­ści na ryn­ku), mie­rze­nie efek­tyw­no­ści wy­jaz­dów, fa­cho­wo­ść przy­go­to­wa­nia ofer­ty oraz umie­jęt­no­ść dzie­le­nia się wie­dzą i naj­lep­szy­mi prak­ty­ka­mi.

„Mo­ja przy­go­da z bra­nżą even­to­wą tr­wa już kil­ka­na­ście lat, dla­te­go też ty­tuł Oso­bo­wo­ści Ro­ku 2012 ma dla mnie szcze­gól­ną war­to­ść. Cie­szę się, że mo­je dzia­ła­nia zo­sta­ły za­uwa­żo­ne w bra­nży MICE. Ch­cia­łbym po­dzi­ęko­wać wszyst­kim mo­im współpra­cow­ni­kom, których pra­ca przy­czy­ni­ła się rów­nież do otrzy­ma­nia prze­ze mnie te­go wy­różnie­nia” – mówi Pa­weł Bar­ski, Dy­rek­tor Mar­ke­tin­gu w Ri­coh Pol­ska.

Wśród no­mi­no­wa­nych zna­le­źli się ma­na­ge­ro­wie z ta­kich firm jak: Tu­iR War­ta, Ge­ne­ra­li, De­lo­it­te Le­gal, PKN Or­len, AXA Pol­ska, Volk­swa­gen Pol­ska, Me­tLi­fe Am­pli­co i So­ny Elec­tro­nics Po­land.

Syl­wet­ki Oso­bo­wo­ści Ro­ku zo­sta­ną opi­sa­ne w spe­cjal­nym wy­da­niu MICE Po­land Oso­bo­wo­ść Ro­ku.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ri­coh Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści