Dzięki płytom fleksograficznym Asahi AWP™ firma Hamilton skraca czas przygotowania etykiet samoprzylepnych o 30%Poprzedni artykuł 

Paul Chant, kierownik oddziału w Wielkiej Brytanii w Asahi Photoproducts; Paul Larkin, dyrektor operacyjny w Hamilton Adhesive Labels Ltd., Karl Davison, przedstawiciel handlowy Wielkiej Brytanii i Irlandii w Asahi Photoproducts z trzema spośród wielu nagród
Paul Chant, kierownik oddziału w Wielkiej Brytanii w Asahi Photoproducts; Paul Larkin, dyrektor operacyjny w Hamilton Adhesive Labels Ltd., Karl Davison, przedstawiciel handlowy Wielkiej Brytanii i Irlandii w Asahi Photoproducts z trzema spośród wielu nagród

Firma Asahi Photoproducts, pionier w rozwoju fleksograficznych płyt fotopolimerowych, poinformowała, że Hamilton Adhesive Labels Ltd., wiodący konwerter drukowanych i zwykłych etykiet na rynki żywności i napojów, przemysłu, motoryzacji, higieny osobistej i artykułów gospodarstwa domowego z rocznym obrotem przekraczającym 12 milionów funtów, wybrał zmywalne wodą płyty fleksograficzne Asahi AWP™ z CleanPrint. Hamilton prowadzi działalność w zakładzie produkcyjno-magazynowym o powierzchni 40 000 stóp kwadratowych w centrum Bardon, w Leicestershire, z dedykowanym zespołem ponad 65 osób skoncentrowanym na doskonałości produktów i usług.

Po dołączeniu do firmy w 2016 r. dyrektor operacyjny Paul Larkin, weteran branży z ponad 44-letnim doświadczeniem, miał za zadanie pomóc w zwiększeniu zrównoważenia działalności firmy i zidentyfikować tanie zmiany, które mogłyby mieć duży wpływ na produktywność za pomocą jego filozofii Pomiarów i Kontroli, zaprojektowanej w celu dostarczenia systemu predykcyjnego, który zapewnia wydajność „za pierwszym razem” przy światowej jakości. Następnie założył zespół "postoju w boksach" Formuły 1 (F1), którego zadaniem jest optymalizacja wydajności w oparciu o nowy system predykcyjny. Stwierdza: „O ile nie można wykazać poziomu jakości, rynek jest ograniczony dla każdej firmy”. W ciągu pierwszego roku Larkin badał każdą fazę procesu druku fleksograficznego, w tym płyty fleksograficzne, szukając sposobów, aby go ulepszyć.

Larkin zbadał szeroką gamę płyt fleksograficznych w poszukiwaniu idealnej płyty, testując je na tysiącach metrów druku. Ostatecznym wyborem były zmywalne w wodzie płyty Asahi AWP™ z Asahi CleanPrint, dostarczone przez partnera firmy zajmującej się naprawami, Creation Reprographics.

„Nie ma nic lepszego, niż płyty Asahi AWP™”, mówi Larkin. „Zapewniają one szeroki zakres tonalny, a punkty są bardzo stabilne”. Zauważa, że ​​tusz na standardowych płytach fleksograficznych może być przyciągany do ramienia punktu, co może mieć znaczący wpływ na prędkość roboczą przy częstym zatrzymywaniu czyszczenia płyty. „Używanie płyt Asahi AWP™ z CleanPrint jest zupełnie inne”, wyjaśnia. „Atrament jest w jakiś sposób przyciągany do końca punktu, a maszyna jest w stanie drukować w sposób ciągły, nie przerywając czyszczenia płyty. Jest to niezwykle spójna technologia o światowej klasy jakości. To był istotny element naszego dążenia do „poprawnego wydrukowania za pierwszym razem!”

Nagradzana wydajność

Firma nie tylko osiągnęła skrócenie czasu przygotowania po konwersji na płyty Asahi AWP™ za pomocą CleanPrint, ale także znacznie poprawiła jakość, o czym świadczą nagrody, które osiągnęła. Należą do nich Złota Nagroda EFIA w kategorii promocyjnej dla wytwórni Crystal London oraz dwie nagrody Flexotech dla najlepszego druku i nagrody Supreme (Best in Show). „Po raz pierwszy zdobyliśmy tego króla nagród”, z dumą informuje Larkin. Przyznając nagrodę za najlepszy druk, sędziowie stwierdzili: „Niesamowite winiety na papierze białym, najmniejsze punkty, jakie kiedykolwiek widziano w fleksografii, ostry tekst i duża gęstość kolorów. Znakomity promotor fleksografii”. Ta pochwała znalazła odzwierciedlenie w oświadczeniu sędziów w odniesieniu do nagrody Supreme (Best in Show): „Byliśmy pod wrażeniem, a im bardziej sprawdzaliśmy jakość, tym bardziej byliśmy przekonani, że patrzymy na pracę naprawdę pierwszą w swojej klasie”.

Korzyści z Asahi CleanPrint

Asahi CleanPrint został zaprojektowany w celu ułatwienia nacisku przy drukowaniu dotykowym. Mniejszy nacisk na druk zapewnia stałą powtarzalność jakości druku podczas przebiegu produkcyjnego, a także dłuższą żywotność płyty. Ta cecha została osiągnięta dzięki unikalnej chemicznej technologii fotopolimeru opracowanej przez Asahi, która zmniejsza energię powierzchniową płyty drukarskiej i umożliwia lepsze przenoszenie tuszu na podłoże podczas drukowania.

CleanPrint ma korzystny wpływ na zmniejszenie wypełnienia tuszem w obszarze tonów średnich podczas drukowania, co prowadzi do mniejszej liczby interwałów czyszczenia i krótszych przestojów w prasie, co zapewnia wysoce trwały proces drukowania fleksograficznego. Dr Dieter Niederstadt, kierownik ds. marketingu technicznego Asahi, zauważa: „Nasi klienci, w tym producent etykiet samoprzylepnych Hamilton, są zachwyceni jakością druku, jaki mogą dostarczyć, jednocześnie czerpiąc korzyści ze skrócenia czasu narządzania i poprawy OEE”.

Świetlana przyszłość przed nami

Larkin widzi świetlaną przyszłość dla etykiet samoprzylepnych Hamilton i dla całej branży. „W Hamilton”, mówi, „połączenie wysokiej jakości komponentów drukarskich, w tym klisz, farb i innych elementów, w połączeniu ze zrównoważoną kulturą firmy opartą na filozofii Pomiarów i Kontroli z oddanymi i utalentowanymi pracownikami naszego zespołu F1, jest podnoszą jakość i cenę / wydajność produkcji etykiet ponad wszelkie inne technologie drukowania dostępne na rynku. Cieszymy się, że współpracujemy z Creation Reprographics i Asahi Photoproducts jako krytyczni partnerzy, którzy pomagają nam osiągać nasze cele, zdobywać te prestiżowe nagrody i patrzeć w przyszłość na kolejne osiągnięcia. ”

Na podstawie informacji firmy Asahi Photoproducts

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności