iwa­re­PRINT 2.0 – no­we tren­dy w roz­wi­ąza­niach we­b-to­-printPoprzedni artykuł 

Fir­ma Iwa­re wpro­wa­dzi­ła nie­daw­no na ry­nek no­wą wer­sję sys­te­mu iwa­re­PRINT ozna­czo­ną 2.0. Zo­sta­ła ona stwo­rzo­na w od­po­wie­dzi na ocze­ki­wa­nia użyt­kow­ni­ków i – jak za­pew­nia pro­du­cent sys­te­mu, fir­ma Iwa­re z Wro­cła­wia – po­sia­da sze­reg in­no­wa­cyj­nych funk­cji,  wy­zna­cza­jących no­we tren­dy w roz­wi­ąza­niach we­b-to­-print. Uła­twia­ją  one funk­cjo­no­wa­nie ko­rzy­sta­jącym z te­go roz­wi­ąza­nia za­kła­dom po­li­gra­ficz­nym, prze­kła­da­jąc się na ko­rzy­ści za­rów­no sa­mych dru­ka­rń jak też ich klien­tów.  

Iwa­re­PRINT to roz­bu­do­wa­na plat­for­ma e-com­mer­ce, która – jak po­da­ją jej au­to­rzy – upo­rząd­ko­wu­je pra­cę, opty­ma­li­zu­je pro­ce­sy i znacz­nie ob­ni­ża kosz­ty pro­wa­dze­nia fir­my. To roz­wi­ąza­nie do za­rządza­nia obie­giem zle­ce­nia w dru­kar­ni oraz in­ter­ne­to­wą ob­słu­gą sprze­da­ży.

„To pierw­szy w Pol­sce au­to­ma­tycz­ny sys­tem we­b-to­-print – mówi Łu­kasz Gło­śny, Sa­les Ma­na­ger fir­my Iwa­re. – Do­sko­na­łe na­rzędzie nie tyl­ko dla pra­cow­ni­ków i wła­ści­cie­li firm po­li­gra­ficz­nych, ale rów­nież dla ich klien­tów, o czym świad­czy ro­snąca licz­ba je­go wdro­żeń. Wła­ści­ciel dru­kar­ni ko­rzy­sta­jącej z iwa­re­PRINT ma dzi­ęki sys­temowi pe­łny pod­gląd prze­bie­gu re­ali­za­cji ak­tu­al­nych zle­ceń, mo­że rów­nież śle­dzić obło­że­nie dru­kar­ni oraz po­szcze­gól­nych jej sta­no­wisk pra­cow­ni­czych. Iwa­rePRINT – po­przez spe­cjal­ny sys­tem ostrze­żeń – po­zwa­la wy­kry­wać nie­po­ko­jące sy­tu­acje zwi­ąza­ne z da­nym zle­ce­niem np. opóźnie­nia.  Dzi­ęki te­mu wła­ści­ciel dru­kar­ni wie na bie­żąco co się dzie­je w je­go za­kła­dzie i mo­że od­po­wied­nio re­ago­wać.

Z ko­lei klient dru­kar­ni otrzy­mu­je dzi­ęki iwa­re­PRINT na­tych­mia­sto­wą kal­ku­la­cję kosz­tów swo­je­go za­mówie­nia i do­sta­wy, mo­że do­ko­nać za­ku­pu przez In­ter­net 24h na do­bę, po­sia­da mo­żli­wo­ść sa­mo­dziel­ne­go za­pro­jek­to­wa­nia wzo­rów w kre­ato­rze wy­dru­ków, a ta­kże mo­że śle­dzić po­szcze­gól­ne eta­py re­ali­za­cji za­mówio­nych przez sie­bie pro­duk­tów czy usług. Ma do­stęp do wszyst­kich do­tych­cza­so­wych hi­sto­rii za­mówień, dzi­ęki cze­mu mo­że np. zle­cić po­now­ny wy­druk te­go sa­me­go zle­ce­nia, bio­rąc pod uwa­gę oczy­wi­ście ak­tu­al­ny cen­nik dru­kar­ni, z której usług ko­rzy­sta. Na­rzędzie wspo­ma­ga i po­rząd­ku­je pra­cę ta­kże pra­cow­ni­ków dru­kar­ni. Dzi­ęki iwa­re­PRINT na swo­im sta­no­wi­sku pra­cy po­sia­dają oni do­stęp do wszyst­kich po­trzeb­nych da­nych (wgląd do pro­jek­tów gra­ficz­nych, kart tech­no­lo­gicz­nych przy­pi­ętych do kon­kret­ne­go pro­duk­tu, pref­ki czy gra­fi­ki), a ta­kże do fak­tur czy li­stów prze­wo­zo­wych. Ma­ją rów­nież wgląd w ko­lej­kę zle­ceń do ob­słu­że­nia”.

Iwa­re­PRINT – jak po­da­ją je­go au­to­rzy – za­pew­nia pe­łne do­pa­so­wa­nie do ka­żde­go ro­dza­ju dru­ku m.in. cy­fro­we­go, of­f­se­to­we­go, wiel­ko­for­ma­to­we­go i 3D. Umo­żli­wia szyb­ką kon­tro­lę pro­ce­sów, ja­kie ma­ją miej­sce w dru­kar­ni, co prze­kła­da się na ich spraw­ny prze­bieg i oszczęd­no­ść cza­su, a co za tym idzie pie­ni­ędzy. „War­to pod­kre­ślić, że roz­wi­ąza­nie, które pro­po­nu­je­my po­sia­da je­den z pierw­szych w na­szym kra­ju kal­ku­la­tor pro­duk­tów, opar­ty ar­ku­szach kal­ku­la­cyj­nych ty­pu Excel. Za­wie­ra on for­mu­ły obli­cza­jące ce­nę ko­ńco­wą pro­duk­tu w da­nej kon­fi­gu­ra­cji pa­ra­me­trów. Stwo­rzo­ny na tej po­sta­wie ar­kusz podłącza­ny jest do sys­te­mu i sta­no­wi swo­isty „sil­nik kal­ku­la­cyj­ny”, do które­go klient – po­przez stro­nę dru­kar­ni – wpro­wa­dza bądź wy­bie­ra od­po­wied­nie dla swo­je­go zle­ce­nia war­to­ści pa­ra­me­trów, od ra­zu otrzy­mu­jąc od­po­wied­nia wy­ce­nę”.

Sy­stem iwa­re­PRINT ma cha­rak­ter mo­du­ło­wy. Je­go ba­zo­wy mo­duł to za­awan­so­wa­na plat­for­ma e-com­mer­ce. Je­go ce­na wy­no­si 99 zł net­to. Do nie­go mo­żna do­bie­rać do­dat­ko­we seg­men­ty które roz­bu­do­wu­ją sys­tem o do­dat­ko­we funk­cjo­nal­no­ści (ka­żda w ce­nie 250 zł). Na­le­żą do nich: mo­duł re­sel­ler­ski, pro­duk­cyj­ny, kre­ator wy­dru­ków oraz naj­now­szy – mo­duł au­to­ma­tycz­ne­go pre­fli­gh­tu, który umo­żli­wia au­to­ma­tycz­ne spraw­dza­nie pli­ków prze­sy­ła­nych przez klien­tów do dru­kar­ni czy dzia­łu gra­ficz­ne­go oraz au­to­ma­tycz­ne ge­ne­ro­wa­nie sza­blo­nów wy­dru­ków. Już wkrót­ce (w stycz­niu 2015 ro­ku) fir­ma Iwa­re za­pre­zen­tu­je ko­lej­ny mo­duł – Mo­duł Han­dlow­ca – który, jak za­pew­nia, będzie in­no­wa­cyj­nym w na­szym kra­ju roz­wi­ąza­niem w te­go ty­pu sys­temach, po­ma­ga­jącym – jak na­zwa wska­zu­je – w pra­cy han­dlow­ca w dru­kar­ni . W pierw­szym eta­pie będzie on udo­stęp­nia­ny wy­bra­nym klien­tom do te­stów. W ko­lej­nym wej­dzie do ofer­ty fir­my Iwa­re.

„Du­żą war­to­ścią do­da­ną, ja­ką ofe­ru­je­my na­szym klien­tom, jest mo­żli­wo­ść sa­mo­dziel­nej per­so­na­li­za­cji przez roz­bu­do­wa­nie  sys­te­mu wraz ze zmie­nia­jący­mi się po­trze­ba­mi czy prio­ry­te­ta­mi dru­kar­ni za po­mo­cą in­ter­fej­su pro­gra­mi­stycz­ne­go apli­ka­cji tj. API – mówi Łu­kasz Gło­śny. – War­to wspo­mnieć, że ka­żdy za­in­te­re­so­wa­ny sys­te­mem iwa­re­PRINT otrzy­mu­je 30 bez­płat­nych dni na je­go uru­cho­mie­nie i prze­te­sto­wa­nie. Rów­nież fir­my, które wdro­ży­ły już nasz sys­tem mo­gą te­raz przez 30 dni bez­płat­nie te­sto­wać mo­du­ły, który­mi są za­in­te­re­so­wa­ne, w tym naj­now­szy – au­to­ma­tycz­ne­go pre­fli­gh­tu. Dla­te­go ser­decz­nie za­pra­sza­my do kon­tak­tu z na­mi”.

Fir­ma Iwa­re – w tro­sce o ja­ko­ść usług i do­bro swo­ich klien­tów – wpro­wa­dzi­ła rów­nież nie­daw­no tzw. „Tic­ket trac­kin­g”,, czy­li sys­tem za­rządza­nia za­py­ta­nia­mi, gdzie klien­ci mo­gą zgła­szać swo­je py­ta­nia, uwa­gi i błędy z po­zio­mu wła­sne­go sys­temu. „To uni­ka­to­we roz­wi­ąza­nie na pol­skim ryn­ku, które znacz­nie uła­twia i skra­ca pro­ces ko­mu­ni­ka­cji mi­ędzy na­mi, a na­szy­mi klien­ta­mi – mówi Łu­kasz Gło­śny. – Pod­czas two­rze­nia zapy­ta­nia otrzy­mu­ją oni nie­mal au­to­ma­tycz­nie pod­po­wie­dź do­ty­czącą po­ru­sza­ne­go przez nich pro­ble­mu. Biu­ro ob­słu­gi fir­my na bie­żąco od­po­wia­da ta­kże na wszyst­kie zapy­ta­nia i wąt­pli­wo­ści, ja­kie się po­ja­wia­ją. Na­sza fir­ma bo­wiem jest za­wsze otwar­ta na wszel­kie su­ge­stie i uwa­gi do­ty­czące funk­cjo­no­wa­nia sys­temu. Czer­pie­my z wie­dzy i do­świad­czeń na­szych klien­tów, wdra­ża­jąc ich cie­ka­we su­ge­stie i po­my­sły, nie­jed­no­krot­nie też roz­bu­do­wu­jąc nie­które funk­cjo­nal­no­ści zgod­nie z ich pod­po­wie­dzia­mi. Wszyst­ko po to, by za­do­wo­lić na­szych od­bior­ców. W sys­temie jest mnóstwo fil­mów in­struk­ta­żo­wych – prze­pro­wa­dza­jących klien­ta przez sys­tem, roz­bu­do­wa­ny FAQ – i nie­ustan­nie roz­wi­ja­my się rów­nież w tym za­kre­sie”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści