iwa­re­PRINT 2.0 – Pierw­szy au­to­ma­tycz­ny sys­tem ty­pu we­b-to­-print w abo­na­men­cie za 99 złPoprzedni artykuł 

Fir­ma Iwa­re Sp. z o.o., do­staw­ca opro­gra­mo­wa­nia iwa­re­PRINT  de­dy­ko­wa­ne­go dla firm z bra­nży po­li­gra­ficz­nej, wpro­wa­dzi­ła na ry­nek pierw­szy, w pe­łni au­to­ma­tycz­ny sys­tem we­b-to­-print w Pol­sce. Pre­mie­ra wer­sji 2.0 mia­ła miej­sce kil­ka dni te­mu na Fe­sti­wa­lu Dru­ku i Opa­ko­wań w War­sza­wie. Współpra­ca z te­go ty­pu so­ftem jesz­cze ni­gdy nie by­ła tak pro­sta. Sy­stem w wer­sji pod­sta­wo­wej mo­żna za­ku­pić w ce­nie abo­na­men­tu mie­si­ęcz­ne­go wy­no­szące­go je­dy­ne 99 zł.

Czym jest iwa­re­PRINT?

iwa­re­PRINT to roz­wi­ąza­nie do za­rządza­nia obie­giem zle­ce­nia w dru­kar­ni oraz in­ter­ne­to­wą ob­słu­gą sprze­da­ży. Jest to na­rzędzie, które słu­ży do nad­zo­ru nad wszyst­ki­mi eta­pa­mi ob­słu­gi zle­ce­nia. Po­cząw­szy od zło­że­nia za­mówie­nia przez klien­ta, aż do wy­sła­nia wy­dru­ku do je­go rąk.

iwa­re­PRINT to trój­stron­ne ko­rzy­ści – za­rów­no dla wła­ści­cie­la, pra­cow­ni­ka, jak i klien­ta dru­kar­ni.

Wła­ści­cie­le do­sta­ją na­rzędzie umo­żli­wia­jące pe­łną kon­tro­lę pro­ce­sów za­cho­dzących w przed­si­ębior­stwie. Upo­rząd­ko­wa­nie pro­ce­sów po­wo­du­je znacz­ne uła­twie­nie pra­cy ze­spo­ło­wi. Klien­ci otrzy­mu­ją roz­wi­ąza­nie po­zwa­la­jące na na­tych­mia­sto­we po­zna­nie ce­ny z po­mi­ni­ęciem dzia­łu han­dlo­we­go, uprosz­cze­nie płat­no­ści, prze­sy­ła­nia i we­ry­fi­ka­cji pli­ków.

Sy­stem za­pew­nia pe­łne do­pa­so­wa­nie do ka­żde­go ro­dza­ju dru­ku m.in. cy­fro­we­go, of­f­se­to­we­go, dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go i dru­ku 3D.

Szyb­ka kon­fi­gu­ra­cja:

Uru­cho­mie­nie wła­snej dru­kar­ni roz­po­czy­na się na stro­nie www.iwa­re­print.pl

Klient wpi­su­je na­zwę skle­pu, do­ko­nu­je wy­bo­ru lay­outu, za­zna­cza in­te­re­su­jące go pro­duk­ty i po uzu­pe­łnie­niu tre­ści na stro­nie mo­że roz­po­cząć sprze­daż.

Wpro­wa­dzo­na w sys­te­mie „Szyb­ka kon­fi­gu­ra­cja” umo­żli­wia do­stęp do naj­wa­żniej­szych ele­men­tów kon­fi­gu­ra­cyj­nych prak­tycz­nie bez zna­jo­mo­ści sys­te­mu.

Sy­stem, za po­mo­cą pro­stych kre­ato­rów, prze­pro­wa­dza użyt­kow­ni­ka przez roz­sta­wia­nie sys­te­mu. W szyb­kich kro­kach kon­fi­gu­ra­cyj­nych Użyt­kow­nik uzu­pe­łnia pod­sta­wo­we da­ne fir­my, wgry­wa lo­go­typ, do­pa­so­wu­je od­po­wied­nią skór­kę gra­ficz­ną oraz edy­tu­je 14 przy­go­to­wa­nych pro­duk­tów.

Co wi­ęcej, ma mo­żli­wo­ść skon­fi­gu­ro­wa­nia płat­no­ści w sys­te­mie, SMTP pocz­ty, usta­wie­nia klu­cza Go­ogle, zin­te­gro­wa­nia sys­te­mu z do­stęp­ny­mi ku­rie­ra­mi oraz podłącze­nia ser­we­ra FTP prze­zna­czo­ne­go dla pli­ków klien­tów.

Ka­żda z ope­ra­cji ma prze­wi­dzia­ny czas re­ali­za­cji. Au­to­rzy opro­gra­mo­wa­nia za­pew­nia­ją, że ca­ło­ścio­wo nie po­win­no za­jąć to wi­ęcej niż 160 mi­nut. Sa­mo uru­cho­mie­nie dru­kar­ni nie zaj­mie wi­ęcej niż 5 mi­nut.

Mo­du­ło­wy iwa­re­PRINT skła­da się z części głów­nej e-com­mer­ce – od­po­wia­da­jącej za sprze­daż w In­ter­ne­cie w ce­nie 99 zł net­to oraz z do­dat­ko­wych seg­men­tów, ka­żdy w ce­nie 250 zł: mo­du­łu re­sel­ler­skie­go, pro­duk­cyj­ne­go, mo­du­łu kre­ato­ra wy­dru­ków oraz mo­du­łu pre­fi­gh­tu.

Klient za­in­te­re­so­wa­ny sys­te­mem do­sta­je 30 dar­mo­wych dni na je­go uru­cho­mie­nie. Do­sta­je rów­nież 2 GB prze­strze­ni dys­ko­wej. W ka­żdym mo­men­cie ma mo­żli­wo­ść uru­cho­mie­nia do­dat­ko­wych mo­du­łów – otrzy­mu­ją po­now­nie 30 dar­mo­wych dni.

Za­pra­sza­my na stro­nę: www.iwa­re­print.pl

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Iwa­re Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści