BeColour sp. z o.o. jest już oficjalnie nazwą drukarni należącej do Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media. Nowa nazwa została wpisana do KRS spółki.
Nazwa „BeColour” służy podkreśleniu kompetencji drukarni w zakresie oferowanych usług poligraficznych oraz ich jakości. Ma też ułatwić spółce wyjście z ofertą poza polski rynek. Zarząd spółki podkreśla, że język barw i poligrafii jest językiem międzynarodowym, a park maszynowy, którym dysponuje drukarnia, pozwala jej zrealizować zlecenia w wysokim standardzie. W portfolio drukarni są m.in. druki ozdobne, opakowania, materiały POS, druki personalizowane oraz druki specjalne.
Drukarnia już grudnia 2014 roku oferowała swoje usługi pod marką „BeColour”. O zmianie nazwy zdecydowało w końcu lutego walne zgromadzenie wspólników. Zgodnie z przyjętym planem rozwoju spółki, drukarnia ma w tym roku osiągnąć przychody na poziomie 7 mln zł.
BeColour sp. z o.o. jest częścią Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media (GPW: PMPG). Zajmuje się działalnością poligraficzną, świadczy usługi druku mało- i średnioformatowego oraz specjalnego. W 2014 r. drukarnia została połączona z prowadzącą działalność w zakresie poligrafii i reklamy spółką Global Business Solution. Dzięki temu odnotowała wzrost przychodów o 31 proc. w okresie II-IV kwartał 2014 w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej. Wzrost przychodów jest rezultatem szerszego zakresu oferowanych usług (kreacja, dtp, druk, druk cyfrowy, prace introligatorskie, magazynowanie i dystrybucja).
BeColour pracuje m.in. dla PKP Intercity, Monolith, Sephora, Amrest, Mennica Polska, Sarantis, Best Film, DOKA Polska, HH Poland, Altavia Polska, Avigilon UK, Makarony Polskie, WSiP, Stamphli, Drosed, Gutenberg, AWM, Paperhat, Stoczek Natura itd.