Via Co­lor po­sze­rzy­ło port­fo­lio swo­ich klien­tówPoprzedni artykuł 

Te­go­rocz­ne tar­gi Re­ma Days by­ły dla fir­my VIA COLOR oka­zją do po­ka­za­nia in­no­wa­cyj­nych plo­te­rów UV mar­ki Wi­t-Co­lor. Za­pre­zen­to­wa­ne mo­de­le zo­sta­ły przy­jęte przez go­ści tar­go­wych z du­żym en­tu­zja­zmem. Klien­tów w szcze­gól­no­ści przy­ci­ąga­ła wszech­stron­no­ść za­sto­so­wa­nia tych urządzeń oraz druk na wła­ści­wie wszyst­kich po­wierzch­niach pła­ski i ro­lo­wych, ta­kich jak np. drew­no, płyt­ki ce­ra­micz­ne, tka­ni­ny. Dzi­ęki za­sto­so­wa­niu no­wa­tor­skich tech­no­lo­gii zwie­dza­jący mo­gli za­ob­ser­wo­wać druk naj­wy­ższej ja­ko­ści oraz pre­cy­zję, z ja­ką zo­sta­ły wy­ko­na­ne urządze­nia.

Nie la­da grat­ką by­ła dru­kar­ka UV Led Flat­bed UVIP 5B2513 z funk­cją wy­dru­ku wy­pu­kłe­go. Mo­żli­wo­ść do­sto­so­wa­nia pa­ra­me­trów do wła­snych upodo­bań i druk z funk­cją 3d da­ją nie­mal nie­ogra­ni­czo­ne mo­żli­wo­ści wy­ko­rzy­sta­nia urządze­nia w co­dzien­nej pra­cy. Nic dziw­ne­go, że sto­isko VIA COLOR by­ło oble­ga­ne przez go­ści tar­go­wych przez ca­ły okres tr­wa­nia tar­gów.

    Jak wspo­mi­na Ra­dek Wojt­kow­ski – ma­na­ger mar­ki VIA COLOR: ”To by­ła bar­dzo uda­na im­pre­za. Po­sze­rzy­li­śmy swo­je port­fo­lio o pa­ru zna­czących klien­tów. Co naj­wa­żniej­sze otwie­ra­my się rów­nież na in­ne bra­nże. Sze­ro­kie mo­żli­wo­ści za­sto­so­wa­nia urządzeń sku­pia­ją za­in­te­re­so­wa­nie nie tyl­ko firm po­li­gra­ficz­nych i re­kla­mo­wych. Co­raz wi­ęcej klien­tów z po­za te­go gro­na wi­dzi ni­szę ryn­ko­wą i mo­żli­wo­ść wy­ko­rzy­sta­nia tych plo­te­rów w swo­jej pra­cy. Cie­szy mnie, że sta­je­my się co­raz bar­dziej roz­po­zna­wal­ną mar­ką, jed­no­cze­śnie bu­dzącą za­ufa­nie wśród na­szych sta­łych klien­tów. To, że po­zy­tyw­nie przy­jęli na­sze no­wo­ści ryn­ko­we i za­in­te­re­so­wa­niem te­sto­wa­li no­we urządze­nia, jest dla nas nie­zwy­kle wa­żne.”

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my VIA COLOR

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści