Epson odnotował znaczący wzrost zamówień na drukarki składane przez firmy, które odwiedziły stoisko producenta podczas drupa 2016. “Tą edycję targów zaliczamy do wyjątkowo udanych” - stwierdził Tomasz Kuciński Senior Account Manager – LFP z firmy Epson “Przygotowaliśmy na nie największą w historii ekspozycję zawierającą pełen przegląd drukarek atramentowych dla firm poligraficznych, druk na tkaninach oraz produkcji etykiet. Nasze stoisko tętniło życiem, ciesząc się ogromnym zainteresowaniem gości z całego świata, cieszymy się że przełożyło się to na wysoką liczbę zawartych kontraktów.”
Zainteresowanie jakim cieszyła się nowa seria drukarek do zastosowań w reklamie wizualnej SureColor SC-S było tak duże, że w celu zaspokojenia popytu firma zmuszona była zwiększyć ich produkcję. Targowa premiera 44-calowej drukarki wielkoformatowej SureColor SC-P10000 okazała się ogromnym sukcesem skutkującym natychmiastową sprzedażą dziesięciu urządzeń. Jedno z nich trafiło do francuskiej firmy Picto, gdzie pracować będzie w zestawie z trzema wcześniej zakupionymi 64-calowymi SC-P20000.
W strefie dedykowanej dla małej poligrafii, Epson prezentował rozwiązania desktopowe pozwalające firmom oferować pakiet usług projektowania i druku spersonalizowanych produktów z wykorzystaniem różnych podłoży. Tłumy zwiedzających przyciągały prezentacje praktycznego wykorzystania drukarki etykiet ColorWorks C7500 w połączeniu z SC-F2000 drukującą bezpośrednio na odzieży prezentujące potencjał nowych rozwiązań biznesowych osiągalnych bez konieczności kompromisów w zakresie jakości przy dostępnej cenie urządzeń.
Na podstawie informacji firmy Epson