Pod­su­mo­wa­nie dru­pa 2016: Ca­non świ­ętu­je suk­ce­sy sprze­da­żo­we i re­kor­do­we za­in­te­re­so­wa­nie klien­tówPoprzedni artykuł 

Fir­ma Ca­non Eu­ro­pe po­in­for­mo­wa­ła o ogrom­nym za­in­te­re­so­wa­niu klien­tów ofer­tą za­pre­zen­to­wa­ną pod­czas tar­gów dru­pa 2016. W tym ro­ku stre­fa Ca­non przy­ci­ągnęła naj­wi­ęcej od­wie­dza­jących i in­we­sto­rów w hi­sto­rii obec­no­ści fir­my na tym naj­wi­ęk­szym świa­to­wym wy­da­rze­niu dla bra­nży po­li­gra­ficz­nej. Efek­tem tak ogrom­ne­go za­in­te­re­so­wa­nia do­staw­ców usług dru­ku by­ło po­dwo­je­nie (w po­rów­na­niu do licz­by sprze­da­nych urządzeń pod­czas dru­pa 2012) sprze­da­ży atra­men­to­wych sys­te­mów dru­ku na pa­pier ci­ągły oraz plo­te­rów wiel­ko­for­ma­to­wych.

Jep­pe Frand­sen, Exe­cu­ti­ve Vi­ce Pre­si­dent w Ca­non Eu­ro­pe, ko­men­tu­je: “Ce­lem obec­no­ści Ca­non na tar­gach dru­pa 2016 by­ło za­pre­zen­to­wa­nie prak­tycz­nych mo­żli­wo­ści naj­no­wo­cze­śniej­szych tech­no­lo­gii i po­ka­za­nie, jak mo­gą one wpły­nąć na roz­wój bi­zne­su na­szych klien­tów. Dla­te­go przy­go­to­wa­li­śmy wie­le in­spi­ra­cji, dzi­ęki którym do­staw­cy usług dru­ku mo­gli prze­ko­nać się na wła­sne oczy, jak uwol­nić po­ten­cjał dru­ku w ich wła­snych przed­si­ębior­stwa­ch”.

„Za­in­te­re­so­wa­nie klien­tów prze­ro­sło na­sze ocze­ki­wa­nia. Otrzy­ma­li­śmy mnóstwo po­zy­tyw­nych opi­nii od ty­si­ęcy klien­tów od­wie­dza­jących stre­fę Ca­non. Wi­ęk­szo­ść z nich chcia­ła do­wie­dzieć się, jak Ca­non mo­że wes­przeć ich bi­znes, aby jesz­cze le­piej wy­ko­rzy­stać mo­żli­wo­ści dru­ku. Pod­czas te­go­rocz­ne­go wy­da­rze­nia pod­pi­sa­li­śmy 30 pro­cent wi­ęcej umów sprze­da­żo­wych niż w 2012 r. To po­ka­zu­je, że na­sza wi­zja roz­wo­ju bra­nży w opar­ciu o no­we tech­no­lo­gie po­kry­wa się z ocze­ki­wa­niami śro­do­wisk bi­znesowych”.

Za­in­te­re­so­wa­nie sze­ro­ką ofer­tą Ca­non pod­czas dru­pa 2016 by­ło ogrom­ne, szcze­gól­nie wśród firm i do­staw­ców usług dru­ku z Eu­ro­py Wschod­niej, Tur­cji, Ame­ry­ki Ła­ci­ńskiej i Azji. Ogrom­ną po­pu­lar­no­ścią cie­szy­ła się se­ria urządzeń to­ne­ro­wych ima­ge­PRESS: aż 25% za­mówio­nych na tar­gach urządzeń tra­fi do no­wych klien­tów Ca­non, a po­nad po­ło­wa – do do­tych­cza­so­wych, którzy za­kup no­we­go urządze­nia mo­ty­wo­wa­li po­trze­bą roz­sze­rze­nia mo­żli­wo­ści pro­duk­cyj­nych o no­we za­sto­so­wa­nia. Do­dat­ko­wo fla­go­wy mo­del ima­ge­PRESS C10000VP otrzy­mał pod­czas tar­gów ty­tuł „Naj­lep­szej ko­lo­ro­wej dru­kar­ki ar­ku­szo­wej A3+ pro­du­ku­jącej po­nad 200 000 stron A4 mie­si­ęcz­nie” przy­zna­wa­ny przez sto­wa­rzy­sze­nie EDP (Eu­ro­pe­an Di­gi­tal Press) As­so­cia­tion.

O suk­ce­sie Ca­non na te­go­rocz­nej edy­cji dru­pa mówi Mark Lawn, Di­rec­tor of Pro­fes­sio­nal Print w Ca­non Eu­ro­pe: „Wie­le z za­pre­zen­to­wa­nych przez nas naj­now­szych do­dat­ków stwo­rzo­nych pod kątem dru­ka­rek ima­ge­PRESS spo­tka­ło się z za­in­te­re­so­wa­niem na­szych do­tych­cza­so­wych klien­tów, którzy po­sia­da­ją urządze­nia z tej se­rii. Jed­nak naj­bar­dziej za­sko­czy­ła nas licz­ba no­wych klien­tów, którzy zde­cy­do­wa­li się za­ku­pić tech­no­lo­gie to­ne­ro­we Ca­non. Po­zy­tyw­ne opi­nie kon­su­men­tów i do­staw­ców usług dru­ku do­wo­dzą, że wy­jąt­ko­wa ja­ko­ść, pro­duk­tyw­no­ść i tr­wa­ło­ść to­ne­ro­wych sys­te­mów dru­ku ima­ge­PRESS od­gry­wa i od­gry­wać będzie wa­żną ro­lę na ryn­ku usług dru­ku.

Nie mniej­szym za­in­te­re­so­wa­niem klien­tów od­wie­dza­jących stre­fę Ca­non cie­szy­ły się roz­wi­ąza­nia na pa­pier ci­ągły opar­te na tech­no­lo­gii atra­men­to­wej Océ Co­lo­rStre­am 6000 Ch­ro­ma oraz Océ Ima­ge­Stre­am 2400 – zop­ty­ma­li­zo­wa­ny sys­tem dru­ku na stan­dar­do­wych me­diach of­f­se­to­wych. Du­żym za­in­te­re­so­wa­niem sprze­da­żo­wym cie­szy­ła się ta­kże naj­now­sza ma­szy­na ar­ku­szo­wa Océ Va­rio­Print i300 wy­po­sa­żo­na w no­wą funk­cję Co­lo­rGrip, która za­pew­nia naj­wy­ższej ja­ko­ści re­pro­duk­cję ko­lo­rów na stan­dar­do­wych me­diach of­f­se­to­wych. Do­ce­nia­jąc wy­jąt­ko­wą nie­za­wod­no­ść i ela­stycz­no­ść dzia­ła­nia urządze­nia, ma­szy­nę za­mówi­li klien­ci m.in. z Ho­lan­dii, Nor­we­gii, Tur­cji, Wiel­kiej Bry­ta­nii, Nie­miec czy USA. Du­że emo­cje wzbu­dzi­ła ta­kże pro­to­ty­po­wa, 7-ko­lo­ro­wa atra­men­to­wa dru­kar­ka for­ma­tu B2+ Ca­non Voy­ager.

Pe­ter Wolff, Se­nior Di­rec­tor, Com­mer­cial Prin­ters & Pro­duc­tion CRD w Ca­non Eu­ro­pe, mówi: „Do­staw­cy usług dru­ku wy­ra­źnie zwra­ca­ją się w kie­run­ku roz­wi­ązań dru­ku cy­fro­we­go, które łączą funk­cjo­nal­no­ści cha­rak­te­ry­stycz­ne dla tech­no­lo­gii of­f­se­to­wych. Ca­non, ja­ko je­den z klu­czo­wych gra­czy na tym ryn­ku, do­star­cza in­no­wa­cyj­ne urządze­nia atra­men­to­we i to­ne­ro­we, które za­pew­nia­ją klien­tom mak­sy­mal­ną efek­tyw­no­ść i po­ten­cjał roz­wo­ju bi­zne­so­we­go, ofe­ru­jąc m.in. do­sko­na­łą ja­kość dru­ku, ob­słu­gę różnych me­di­ów i naj­wy­ższą wy­daj­no­ść. To ta­kże jest efek­tem naj­now­szych tren­dów po­li­gra­ficz­nych, które wy­ni­ka­ją z ak­tu­al­nych po­trzeb ryn­ku – klien­ci chcą dru­ko­wać du­żo zróżni­co­wa­nych ma­te­ria­łów w ma­łych na­kła­dach, za­cho­wu­jąc jed­no­cze­śnie naj­wy­ższą ja­kość zna­ną z pro­duk­cji of­f­se­to­we­j”.

„Tar­gi dru­pa 2016 po­ka­za­ły, że roz­wój tech­no­lo­gii dru­ku atra­men­to­we­go obej­mu­je ca­łe spek­trum za­sto­so­wań wy­ko­rzy­sty­wa­nych przez klien­tów i jest nie­wąt­pli­wie tech­no­lo­gią przy­szło­ści” – do­da­je Pe­ter Wolff. Pod­czas po­przed­nich edy­cji tar­gów, klu­czo­wym py­ta­niem sta­wia­nym przez do­staw­ców usług dru­ku by­ła kwe­stia prze­jścia z tech­no­lo­gii of­f­se­to­wej na cy­fro­wą, wy­ni­ka­jąca z po­trze­by ogra­ni­cze­nia na­kła­dów pro­duk­cyj­nych. Obec­nie cy­fro­we tech­no­lo­gie dru­ku za­pew­nia­ją wy­mier­ne ko­rzy­ści bi­zne­so­we w za­kre­sie ja­ko­ści, pro­duk­tyw­no­ści, ogra­ni­cze­nia kosz­tów czy ob­słu­gi zróżni­co­wa­nych me­di­ów. Do­staw­cy usług dru­ku do­ce­nia­ją co­raz wi­ęk­sze mo­żli­wo­ści tech­no­lo­gicz­ne roz­wi­ązań atra­men­to­wych i dla­te­go chęt­nie in­we­stu­ją w uzna­ne sys­te­my dru­ku na pa­pier ci­ągły Ca­no­n”.

Jep­pe Frand­sen pod­su­mo­wu­je: „Istot­nym czyn­ni­kiem za­ku­po­wym dla klien­tów pod­czas dru­pa 2016 by­ły pre­zen­ta­cje na ży­wo. W stre­fie Ca­non przy­go­to­wa­no po­nad 25 spe­cjal­nie za­pro­jek­to­wa­nych sys­te­mów dru­ku ob­słu­gu­jących bli­sko 300 różnych za­sto­so­wań. Za­pre­zen­to­wa­ne kon­fi­gu­ra­cje pro­duk­tów i roz­wi­ązań Ca­non, in­spi­ru­jąc użyt­kow­ni­ków do pe­łne­go wy­ko­rzy­sta­nia in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań dru­ku w ich bi­zne­sie, mia­ły ta­kże za­chęcić ich do sta­wia­nia so­bie no­wych ce­lów, które po­zwo­lą uwol­nić po­ten­cja­łu dru­ku i osi­ągnąć prze­wa­gę kon­ku­ren­cyj­ną”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non Eu­ro­pe

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści