Mark An­dy ogła­sza kon­kurs dla stu­den­tów kie­run­ków zwi­ąza­nych z po­li­gra­fią i pro­jek­to­wa­niemPoprzedni artykuł 

Osoby nagrodzone w konkursie zostaną zaproszone (na koszt organizatora konkursu) do udziału w warszawskich Dniach Otwartych Mark Andy w dniach 11-13 września br.
Oso­by na­gro­dzo­ne w kon­kur­sie zo­sta­ną za­pro­szo­ne (na koszt or­ga­ni­za­to­ra kon­kur­su) do udzia­łu w war­szaw­skich Dniach Otwar­tych Mark An­dy w dniach 11–13 wrze­śnia br.

Fir­ma Mark An­dy or­ga­ni­zu­je kon­kurs de­si­gner­ski – 2018 Mark An­dy Stu­dent Awards – skie­ro­wa­ny do stu­den­tów uczel­ni z Eu­ro­py, kszta­łcących się na kie­run­kach po­li­gra­fii oraz pro­jek­to­wa­nia gra­ficz­ne­go. Je­go ce­lem jest wy­ło­nie­nie naj­lep­sze­go pro­jek­tu opa­ko­wa­nia gi­ęt­kie­go i ety­kie­ty, zre­ali­zo­wa­nych w tech­ni­kach – od­po­wied­nio – flek­so­gra­ficz­nej i cy­fro­we­j/hy­bry­do­wej. Zwy­ci­ęskie pra­ce będą dru­ko­wa­ne „na ży­wo” w trak­cie wrze­śnio­wych Dni Otwar­tych Mark An­dy w War­sza­wie, a na­stęp­nie zo­sta­ną za­pre­zen­to­wa­ne na sto­isku fir­my pod­czas tar­gów La­be­le­xpo Ame­ri­cas w Chi­ca­go. Ter­min prze­sy­ła­nia zgło­szeń upły­wa 15 lip­ca br.

„Or­ga­ni­zo­wa­ny przez nas po raz pierw­szy kon­kurs dla pro­jek­tan­tów opa­ko­wań i ety­kiet to ko­lej­na ini­cja­ty­wa Mark An­dy skie­ro­wa­na do stu­den­tów kszta­łcących się na kie­run­kach zwi­ąza­nych z bra­nżą po­li­gra­ficz­ną i de­si­gner­ską – mówi Le­na Ch­mie­lew­ska, kie­ru­jąca dzia­łem mar­ke­tin­gu w fir­mie Mark An­dy Po­land. – Ko­lej­ne dzia­ła­nia w tym za­kre­sie za­po­wia­da­li­śmy pod­czas nie­daw­nych warsz­ta­tów dla stu­den­tów i kon­kurs jest jed­nym z ni­ch”.

Jest on skie­ro­wa­ny do wszyst­kich osób z Eu­ro­py, stu­diu­jących (dzien­nie bądź za­ocz­nie) kie­run­ki ta­kie jak po­li­gra­fia, pa­pier­nic­two, opa­ko­wa­nia, sztu­ki pi­ęk­ne czy pro­jek­to­wa­nie gra­ficz­ne. Oso­by na­gro­dzo­ne zo­sta­ną za­pro­szo­ne (na koszt or­ga­ni­za­to­ra kon­kur­su) do udzia­łu w war­szaw­skich Dniach Otwar­tych Mark An­dy w dniach 11–13 wrze­śnia br., a ich pra­ce zo­sta­ną wy­dru­ko­wa­ne w trak­cie spe­cjal­nych po­ka­zów to­wa­rzy­szących te­mu wy­da­rze­niu. Prób­ki z udzia­łem zwy­ci­ęskich pro­jek­tów znaj­dą się ta­kże na sto­isku fir­my pod­czas od­by­wa­jących się w dniach 25–28 wrze­śnia tar­gów La­be­le­xpo Ame­ri­cas w Chi­ca­go. „In­for­ma­cja na te­mat roz­strzy­gni­ęcia kon­kur­su i na­gro­dzo­nych w nim osób znaj­dzie się też w me­diach bra­nżo­wych – do­da­je Le­na Ch­mie­lew­ska. – Ma­my na­dzie­ję, że w ten spo­sób naj­lep­sze ze zgło­szo­nych pro­jek­tów zo­sta­ną od­po­wied­nio roz­pro­pa­go­wa­ne i – jak wie­rzy­my – do­strze­żo­ne przez przed­sta­wi­cie­li firm dzia­ła­jących w bra­nży opa­ko­wań i ety­kie­t”.

Pierw­sza z ka­te­go­rii kon­kur­so­wych za­kła­da stwo­rze­nie opa­ko­wa­nia gi­ęt­kie­go z my­ślą o wy­dru­ko­wa­niu go w tech­ni­ce flek­so­gra­ficz­nej. Stu­den­ci mo­gą wy­brać je­den z pro­po­no­wa­nych przez Mark An­dy pro­jek­tów: opa­ko­wa­nia na ka­wę, ma­ka­ron lub mu­sli. Zwy­ci­ęska pra­ca zo­sta­nie wy­dru­ko­wa­na w try­bie CMYK w ma­szy­nie flek­so­gra­ficz­nej Per­for­man­ce Se­ries P7 z uży­ciem 12-mi­kro­no­wej fo­lii PET o sze­ro­ko­ści 360 mm.
W dru­giej ka­te­go­rii – de­dy­ko­wa­nej hy­bry­do­we­mu dru­ko­wi cy­fro­we­mu – na­le­ży za­pro­jek­to­wać ety­kie­tę na pi­wo, dżem lub wi­no. Je­że­li zwy­ci­ęską oka­że się ostat­nia z wy­mie­nio­nych, zo­sta­nie ona wy­dru­ko­wa­na na sa­mo­przy­lep­nym, bia­łym pa­pie­rze struk­tu­ral­nym (do­ce­lo­wy for­mat ety­kie­ty to 95 x 90 mm). W przy­pad­ku, gdy ju­ry kon­kur­so­we wska­że ja­ko naj­lep­szy pro­jekt ety­kie­ty na pi­wo bądź dżem, zo­sta­nie ona wy­dru­ko­wa­na (w do­ce­lo­wym for­ma­cie 144 x 70 mm) na sa­mo­przy­lep­nym bia­łym pa­pie­rze oraz wy­tło­czo­na fo­lią na zim­no (srebr­ną lub zło­tą). W obu przy­pad­kach pra­ce będą dru­ko­wa­ne w try­bie CMYK w jed­nej z dwóch ma­szyn hy­bry­do­wych, znaj­du­jących się w war­szaw­skim cen­trum de­mon­stra­cyj­nym Mark An­dy – Di­gi­tal One lub Di­gi­tal Se­ries.

„Ma­my na­dzie­ję, że na­sza ini­cja­ty­wa spo­tka się z du­żym za­in­te­re­so­wa­niem stu­den­tów z ca­łej Eu­ro­py, w tym z Pol­ski. Ser­decz­nie za­pra­sza­my do udzia­łu w kon­kur­sie, który mo­że stać się swe­go ro­dza­ju „prze­pust­ką” do za­ist­nie­nia na dy­na­micz­nie roz­wi­ja­jącym się ryn­ku pro­jek­to­wa­nia i pro­duk­cji opa­ko­wań oraz ety­kiet w tech­no­lo­gii wąskow­stęgo­we­j” – pod­su­mo­wu­je Le­na Ch­mie­lew­ska.
Sz­cze­góło­we in­for­ma­cje na te­mat kon­kur­su oraz for­mu­larz zgło­sze­nio­wy mo­żna zna­le­źć na de­dy­ko­wa­nej stro­nie in­ter­ne­to­wej http://in­fo.mar­kan­dy.co­m/mar­k-an­dy­-stu­den­t-de­si­gn-com­pe­ti­tio­n/

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej pai.in­fo.pl

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści