Bro­ther zwi­ęk­sza swój udział w ryn­ku usług za­rządza­nia dru­kiem o 200 proc.Poprzedni artykuł 

Fir­ma Bro­ther sys­te­ma­tycz­nie zwi­ęk­sza swój udział w ryn­ku Usług Za­rządza­nia Dru­kiem (Ma­na­ged Print Se­rvi­ces, MPS). Wzrost sprze­da­ży usług Bro­ther na ryn­kach eu­ro­pej­skich wy­no­si 200 proc. w ska­li ro­ku – tak wy­ni­ka z naj­now­sze­go ra­por­tu fir­my ba­daw­czo­-a­na­li­tycz­nej Qu­ocir­ca.

W ci­ągu ostat­nich czte­rech lat, li­cząc do mar­ca 2017 r., sprze­daż usług w ra­mach pro­gra­mu Usług Za­rządza­nia Dru­kiem Bro­ther Ma­na­ged Print Se­rvi­ces w kra­jach eu­ro­pej­skich (w tym w Pol­sce) ro­sła o 200 proc. rocz­nie (w ro­zu­mie­niu wzro­stu licz­by urządzeń ob­jętych tą usłu­gą). MPS cie­szy się du­żym po­wo­dze­niem w sek­to­rach ryn­ko­wych ta­kich jak han­del de­ta­licz­ny, opie­ka zdro­wot­na i ban­ko­wo­ść. We­dług ana­liz, fir­ma Bro­ther będzie na­dal zy­ski­wać udzia­ły w eu­ro­pej­skim ryn­ku, wraz z dal­szym roz­wo­jem usług MPS. Ra­port fir­my ba­daw­czo­-a­na­li­tycz­nej Qu­ocir­ca opi­su­je rów­nież stra­te­gię współpra­cy fir­my z part­ne­ra­mi han­dlo­wy­mi i ich klien­ta­mi ko­ńco­wy­mi. Je­go au­to­rzy pro­gno­zu­ją, że po­zy­cja sys­te­mu Bro­ther na tle kon­ku­ren­cji będzie da­lej ro­sła. Będzie­my rów­nież ob­ser­wo­wać zwi­ęk­sza­jące się przy­cho­dy fir­my z ty­tu­łu sprze­da­ży kon­trak­tów i usług, roz­wój ba­zy part­ne­rów wdra­ża­jących sys­te­my, no­we re­fe­ren­cje z ryn­ku i na­cisk na roz­wój plat­form, pro­ce­sów oraz szko­le­nie per­so­ne­lu.

Mi­mo, że fir­ma Bro­ther wkro­czy­ła na ry­nek usług za­rządza­nia dru­kiem później niż nie­którzy kon­ku­ren­ci, uda­ło się jej stwo­rzyć atrak­cyj­ną ofer­tę dla swo­ich part­ne­rów han­dlo­wych i ich klien­tów ko­ńco­wych. Ofer­ta MPS jest kom­plek­so­wą, pro­stą, ela­stycz­ną i zo­rien­to­wa­ną na klien­ta usłu­gą, która za­spo­ka­ja po­trze­by za­rów­no ma­łych i śred­nich firm, jak i du­żych przed­si­ębiorstw oraz or­ga­ni­za­cji z sek­to­ra pu­blicz­ne­go.

W ra­mach ofe­ro­wa­nej przez Bro­ther usłu­gi MPS klien­ci roz­li­cza­ją się za eks­plo­ata­cję i ser­wis urządzeń wy­łącz­nie na pod­sta­wie licz­by wy­ko­na­nych wy­dru­ków w for­mu­le „pay­-pe­r-c­lic­k” – jest to je­dy­ny koszt, ja­ki po­no­szą. Usłu­ga mo­że wi­ęc być wy­ce­nia­na na pod­sta­wie licz­by wy­ko­na­nych wy­dru­ków lub mo­że być okre­ślo­ny, usta­lo­ny li­mit, które­go prze­kro­cze­nie po­wo­du­je do­dat­ko­we kosz­ty. Ma­te­ria­ły eks­plo­ata­cyj­ne są do­star­cza­ne klien­to­wi bez­po­śred­nio z ma­ga­zy­nu Bro­ther po uzy­ska­niu in­for­ma­cji, że np. w urządze­niu ko­ńczy się bęben lub ko­ńczy to­ner – przed­si­ębior­stwo mo­że dzi­ęki te­mu od­ci­ążyć swój per­so­nel tech­nicz­ny i sku­piać się na swo­jej dzia­łal­no­ści bi­zne­so­wej, uni­ka­jąc przy tym prze­sto­jów i nie­spo­dzie­wa­nych kosz­tów.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Bro­ther Cen­tral and Ea­stern Eu­ro­pe Gm­bH

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści