Key­po­int In­tel­li­gen­ce ogła­sza no­we ba­da­nie do­ty­czące po­py­tu i po­trze­by wy­jścia po­za CMYKPoprzedni artykuł 

Key­po­int In­tel­li­gen­ce ma przy­jem­no­ść ogło­sić roz­po­częcie no­we­go ba­da­nia za­ty­tu­ło­wa­ne­go CMYK Plus: Com­mer­cial Prin­ting De­mand, Ne­eds and Op­por­tu­ni­ty As­ses­sment. Ba­da­nia te okre­ślą za­po­trze­bo­wa­nie ryn­ku na usłu­gi wy­kra­cza­jące po­za CMYK, w tym tusz bia­ły, ko­lo­ry neo­no­we, tu­sze me­ta­licz­ne, ko­lo­ry do­dat­ko­we i ko­lo­ry za­pew­nia­jące bez­pie­cze­ństwo.

„Do­staw­cy usług dru­ko­wa­nia (PSP) mu­szą się bar­dziej zróżni­co­wać niż kie­dy­kol­wie­k” – sko­men­to­wał Ri­ley McNul­ty, dy­rek­tor gru­py w Key­po­int In­tel­li­gen­ce. „Do­staw­cy po­sze­rzy­li swo­ją ofer­tę pro­duk­tów, aby umo­żli­wić do­staw­com usług płat­ni­czych mo­żli­wo­ści wy­kra­cza­jące po­za CMYK. Ba­da­nie to od­po­wie na klu­czo­we py­ta­nia do­ty­czące za­po­trze­bo­wa­nia na funk­cje CMYK Plus i te­go, ja­ką war­to­ść za­pew­nia ona za­rów­no do­staw­com usług płat­ni­czych, jak i klien­tom ko­ńco­wym ”.

To no­we ba­da­nie dla wie­lu klien­tów zba­da za­po­trze­bo­wa­nie i po­trze­bę wy­jścia po­za CMYK po­przez sze­ro­ko za­kro­jo­ne ba­da­nia z do­staw­ca­mi usług dru­kar­skich w USA, Wiel­kiej Bry­ta­nii, Fran­cji, Niem­czech, kra­jach Be­ne­luk­su i kra­jach skan­dy­naw­skich. Ce­le ba­da­nia będą obej­mo­wać:

  • Oce­na zna­cze­nia za­pew­nie­nia mo­żli­wo­ści CMYK Plus klien­tom bi­zne­so­wym, którzy ku­pu­ją usłu­gi dru­ko­wa­nia
  • Iden­ty­fi­ka­cja funk­cji „must ha­ve” we­dług za­sto­so­wa­nia i ro­dza­ju efek­tu
  • Wy­ja­śnie­nie pod­sta­wo­wych wy­zwań zwi­ąza­nych ze sprze­da­żą usług CMYK Plus klien­tom
  • Okre­śle­nie ak­tu­al­ne­go prze­bie­gu świad­cze­nia tych usług
  • Ba­da­nie za­mia­rów za­ku­po­wych PSP i czyn­ni­ków po­py­to­wych
  • Iden­ty­fi­ka­cja głów­nych ob­sza­rów sprze­ci­wu wśród osób nie­adop­to­wa­nych

Me­to­do­lo­gia uczest­nic­twa obej­mu­je an­kie­tę in­ter­ne­to­wą skie­ro­wa­ną do 115 re­spon­den­tów w Sta­nach Zjed­no­czo­nych i wspo­ma­ga­ną kom­pu­te­ro­wo an­kie­tę te­le­fo­nicz­ną, w której wzi­ęło udział łącz­nie 115 re­spon­den­tów z Wiel­kiej Bry­ta­nii, Fran­cji, Nie­miec, kra­jów Be­ne­luk­su i kra­jów skan­dy­naw­skich. Ba­da­nia źródło­we wy­ko­rzy­sta­ją wcze­śniej­sze ba­da­nia ilo­ścio­we i ja­ko­ścio­we prze­pro­wa­dzo­ne przez Key­po­int In­tel­li­gen­ce, a ta­kże dys­ku­sje z in­te­re­sa­riu­sza­mi z bra­nży.

Fir­my, które za­pi­szą się do 26 pa­ździer­ni­ka 2020 r., Mo­gą prze­ka­zy­wać in­for­ma­cje zwrot­ne, aby po­móc w opra­co­wa­niu py­tań an­kie­to­wych. Aby uzy­skać wi­ęcej in­for­ma­cji, zo­bacz na­szą pre­zen­ta­cję on­li­ne lub skon­tak­tuj się z sa­le­s@key­po­in­tin­tel­li­gen­ce.com.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Key­po­int In­tel­li­gen­ce

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści