Keypoint Intelligence ma przyjemność ogłosić rozpoczęcie nowego badania zatytułowanego CMYK Plus: Commercial Printing Demand, Needs and Opportunity Assessment. Badania te określą zapotrzebowanie rynku na usługi wykraczające poza CMYK, w tym tusz biały, kolory neonowe, tusze metaliczne, kolory dodatkowe i kolory zapewniające bezpieczeństwo.
„Dostawcy usług drukowania (PSP) muszą się bardziej zróżnicować niż kiedykolwiek” - skomentował Riley McNulty, dyrektor grupy w Keypoint Intelligence. „Dostawcy poszerzyli swoją ofertę produktów, aby umożliwić dostawcom usług płatniczych możliwości wykraczające poza CMYK. Badanie to odpowie na kluczowe pytania dotyczące zapotrzebowania na funkcje CMYK Plus i tego, jaką wartość zapewnia ona zarówno dostawcom usług płatniczych, jak i klientom końcowym ”.
To nowe badanie dla wielu klientów zbada zapotrzebowanie i potrzebę wyjścia poza CMYK poprzez szeroko zakrojone badania z dostawcami usług drukarskich w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, krajach Beneluksu i krajach skandynawskich. Cele badania będą obejmować:
Metodologia uczestnictwa obejmuje ankietę internetową skierowaną do 115 respondentów w Stanach Zjednoczonych i wspomaganą komputerowo ankietę telefoniczną, w której wzięło udział łącznie 115 respondentów z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, krajów Beneluksu i krajów skandynawskich. Badania źródłowe wykorzystają wcześniejsze badania ilościowe i jakościowe przeprowadzone przez Keypoint Intelligence, a także dyskusje z interesariuszami z branży.
Firmy, które zapiszą się do 26 października 2020 r., Mogą przekazywać informacje zwrotne, aby pomóc w opracowaniu pytań ankietowych. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz naszą prezentację online lub skontaktuj się z sales@keypointintelligence.com.
Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence