Firma Mark Andy, zachęcona sukcesem organizowanych wcześniej zdalnych prezentacji, z uwagi na wciąż istniejące w skali globalnej obostrzenia, proponuje kolejne, ogólnodostępne i bezpłatne webinaria.
Najbliższe odbędzie się 20 listopada br. o godz. 17.00 i będzie poświęcone cyfrowej maszynie Digital Pro, znajdującej się od jakiegoś czasu w jej ofercie. Podczas spotkania firma zaprezentuje jej możliwości w kontekście pozyskiwania nowych (poza etykietami, którym urządzenie jest dedykowane) zleceń i nawiązania współpracy z zupełnie nowymi klientami np. zainteresowanymi niestandardowymi pracami komercyjnymi. Uczestnicy webinarium będą mogli zobaczyć pokaz maszyny przeprowadzony w północnoamerykańskim centrum demonstracyjnym Mark Andy. Spotkanie będzie również okazją do
pozyskania informacjina interesujące ich tematy podczas dyskusji na żywo oraz w formie pytań przesyłanych na bieżąco organizatorom. Formularz rejestracyjny można znaleźć m.in. na profilu firmy na portalu LinkedIn: https://www.linkedin.com/events/webinar-beyondthelabel6727557287700938752/.
Tematyka spotkania, prowadzonego przez przedstawicieli północnoamerykańskiego oddziału Mark Andy (m.in. jej wiceprezesa Stuarta Gallupa), obejmie następujące zagadnienia: szybkie, łatwe i zyskowne wdrożenie innych niż etykietowe aplikacji na maszynie Digital Pro; poprawa zyskowności dzięki pojawieniu się nowych możliwości w ofercie drukarni; możliwości rozbudowy obecnie używanych maszyn, a co za tym idzie – zwiększenie przychodów ze sprzedaży usług poligraficznych; prezentacja materiałów eksploatacyjnych dedykowanych ww. niestandardowym aplikacjom. Po części teoretycznej przeprowadzony zostanie pokaz maszyny zainstalowanej w Centrum Technologicznym Mark Andy w Chesterfield (stan Missouri, USA). Z myślą o uczestnikach webinarium wydrukowane zostaną na niej trzy różne prace, uwzględniające także aplikacje niestandardowe.
Lena Chmielewska-Bontron, Marketing Manager Mark Andy Europe mówi: „Digital Pro to nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynku usług poligraficznych, nie tylko etykietowego, na którym można zauważyć szereg trendów: spadające nakłady, rosnące oczekiwania klientów względem krótszych czasów dostaw czy potrzeba dywersyfikacji produktów. Mamy nadzieję będzie ono inspiracją nie tylko dla użytkowników tych maszyn, ale także dla wszystkich, którzy rozważają ich zakup”. Jak podkreśla organizator, dzięki temu spotkaniu jego uczestnicy będą mogli poznać jeszcze szersze zastosowanie maszyn z serii Digital Pro, uwzględniającej obecnie dwa modele: „z roli na rolę” i hybrydowy (z opcjami uszlachetniania i wykańczania).
„Cieszymy się, że – mimo obecnej sytuacji związanej z ogólnoświatową pandemią – możemy być nieustannie w kontakcie z klientami z całego świata, zainteresowanymi naszymi rozwiązaniami. Bez wychodzenia z domu czy firmy, otrzymują oni od nas sporą dawkę wiedzy nie tylko na temat urządzeń Mark Andy, ale też technologii cyfrowej i hybrydowej oraz zmieniających się potrzeb i oczekiwań rynkowych. Z uwagi na te ostatnie wiele miejsca podczas naszych webinariów poświęcamy nowym sposobom generowania zysków w biznesie poligraficznym. Tak też będzie podczas spotkania zaplanowanego na 20. listopada. Zaprezentujemy różnorodne aplikacje możliwe do zrealizowania w technologii cyfrowej, także w kontekście łączenia procesów i technologii w ramach trybu hybrydowego. Zapraszamy zatem wszystkich do rejestrowania się na dedykowanej stronie internetowej i do aktywnego udziału w naszym webinarium. Zarejestrowane osoby, nawet jeżeli nie będą w stanie uczestniczyć „na żywo”, otrzymają link do materiału wideo z tego spotkania” – dodaje Lena Chmielewska-Bontron.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej