Rec­la­me­land od­no­si suk­ce­sy dzi­ęki mo­żli­wo­ściom pro­duk­cyj­nym Kor­nit Di­gi­tal On-De­mand, zwi­ęk­sza prze­strzeń pro­duk­cyj­ną o 250%Poprzedni artykuł 

Kor­nit Di­gi­tal, świa­to­wy li­der w dzie­dzi­nie tech­no­lo­gii cy­fro­we­go dru­ku na tek­sty­liach, ogło­sił, że fir­ma Rec­la­me­land z sie­dzi­bą w We­ster­bro­ek w Ho­lan­dii, za­in­we­sto­wa­ła pra­wie 20 mln eu­ro w dru­gą ha­lę pro­duk­cyj­ną i naj­no­wo­cze­śniej­sze ma­szy­ny, w tym sys­tem Kor­nit Atlas do prze­my­sło­wej pro­duk­cji bez­po­śred­niej na żąda­nie (DTG). Rec­la­me­land, naj­szyb­ciej roz­wi­ja­jąca się dru­kar­nia in­ter­ne­to­wa w Ho­lan­dii, osi­ągnęła obrót w wy­so­ko­ści pra­wie 23 mln eu­ro w 2019 r. i zysk prze­kra­cza­jący 1 mln eu­ro.

Dru­ga co do wiel­ko­ści fir­ma te­go ty­pu w Ho­lan­dii, Rec­la­me­land podnio­sła za­trud­nie­nie o 20% w ci­ągu ostat­nie­go ro­ku, umo­żli­wia­jąc ob­słu­gę wi­ęk­szo­ści ope­ra­cji pro­duk­cyj­nych. Zwi­ęk­szo­ny po­pyt na dru­ko­wa­ne ar­ty­ku­ły przy­pi­su­je się sil­ne­mu wzro­sto­wi za­ku­pów on­li­ne, za­rów­no wśród kon­su­men­tów, jak i przed­si­ębiorstw.

„E-com­mer­ce jest mo­to­rem na­pędo­wym fir­my” – mówi Wo­uter Ha­an, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Rec­la­me­land. „W szczy­to­wych okre­sach cza­sa­mi re­ali­zu­je­my na­wet 2000 za­mówień dzien­nie – jest to trud­ny pro­ces, po­nie­waż wszyst­ko ro­bi­my na miej­scu. Na­dal mu­si­my dru­ko­wać, wy­ci­nać, wy­ka­ńczać i pa­ko­wać pro­dukt przed wy­sy­łką.”

Od 2015 ro­ku ich za­mówie­nia wzro­sły o 164%. Fir­ma Rec­la­me­land za­re­je­stro­wa­ła po­nad 500.000 klien­tów pry­wat­nych i kor­po­ra­cyj­nych, a ka­żde­go mie­si­ąca przy­by­wa ich oko­ło 7.500. Ha­an uwa­ża, że ten trend utrzy­ma się w nad­cho­dzących la­tach, o czym świad­czą ci­ągłe in­we­sty­cje je­go fir­my w in­no­wa­cyj­ne, zwin­ne tech­no­lo­gie pro­duk­cyj­ne, ta­kie jak Kor­nit Di­gi­tal.

„Rok 2019 był osta­tecz­nym prze­ło­mem w dru­ku on­li­ne i sta­li­śmy się do­staw­cą kom­plek­so­wych roz­wi­ązań dru­kar­skich w za­kre­sie ozna­ko­wań, ba­ne­rów, pla­ka­tów, flag i in­nych tek­sty­li­ów dru­ko­wa­nych cy­fro­wo” – mówi. „Dzi­ęki ci­ągłym in­no­wa­cjom mo­że­my ob­słu­gi­wać ka­żde­go ro­dza­ju klien­tów. Na­sza in­we­sty­cja w tech­no­lo­gię Kor­nit umo­żli­wi­ła nam na­dru­ko­wy­wa­nie po­nad ty­si­ąca ubrań dzien­nie u jed­ne­go ope­ra­to­ra, spe­łnia­jąc stan­dar­dy ja­ko­ści de­ta­licz­nej, od­por­no­ści na pra­nie i świa­tła oraz zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju. naj­wi­ęk­szych świa­to­wych ma­rek odzie­żo­wych ”.

Aby przy­go­to­wać się na dal­szy wzrost, który, jak prze­wi­du­je Ha­an, przy­spie­szy wraz ze wzro­stem po­py­tu na sprzęt zwi­ąza­ny z wy­da­rze­nia­mi w wy­ni­ku za­kłóceń zwi­ąza­nych z COVID, dru­kar­nia in­ter­ne­to­wa otwo­rzy­ła no­wą ha­lę pro­duk­cyj­ną o po­wierzch­ni 25 000 me­trów kwa­dra­to­wych. Dzi­ęki te­mu ich ca­łko­wi­ta po­wierzch­nia bi­zne­so­wa osi­ągnęła 35 000 me­trów kwa­dra­to­wych, umo­żli­wia­jąc fir­mie Rec­la­me­land prze­twa­rza­nie wi­ęk­szej licz­by du­żych za­mówień w krót­kim cza­sie i dal­sze po­wi­ęk­sza­nie ba­zy klien­tów w nad­cho­dzących la­tach.

„Rec­la­me­land po­ka­zu­je ogrom­ne mo­żli­wo­ści, ja­kie ma­ją pro­du­cen­ci na żąda­nie, kie­dy dy­wer­sy­fi­ku­ją swo­ją ofer­tę pro­duk­tów i do­sto­so­wu­ją swo­je dzia­ła­nia do ryn­ku, który w co­raz wi­ęk­szym stop­niu opie­ra się na han­dlu elek­tro­nicz­ny­m” – mówi Ch­ris Go­vier, dy­rek­tor za­rządza­jący KDEU. „Tech­no­lo­gia Kor­nit sta­no­wi ide­al­ną pod­sta­wę do te­go, aby ten mo­del bi­zne­so­wy od­ni­ósł suk­ces, eli­mi­nu­jąc po­wol­ne i kosz­tow­ne kro­ki mi­ędzy ku­pu­jący­mi, którzy wir­tu­al­nie zo­ba­czą ge­nial­nie za­pro­jek­to­wa­ny przedmiot i trzyma­ją go w swo­ich rękach. Je­ste­śmy dum­ni, że mo­że­my wspie­rać Rec­la­me­land, gdy roz­wi­ja­ją się, aby spe­łnić obiet­ni­cę han­dlu cy­fro­we­go”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Kor­nit Di­gi­tal

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści