Asa­hi Pho­to­pro­ducts de­mon­stru­je swo­ją pierw­szą w hi­sto­rii zdal­ną in­sta­la­cję urządze­nia Smart GlassPoprzedni artykuł 

W Asa­hi Pho­to­pro­ducts by­li­śmy pod­eks­cy­to­wa­ni, wi­dząc, że pro­jekt w Co­me­xi do­sze­dł do skut­ku. Zo­stał on zapro­jektowany, aby za­de­mon­stro­wać, jak pro­sty i czy­sty mo­że być pro­ces pro­duk­cji płyt flek­so­gra­ficz­nych, dzi­ęki cze­mu dru­kar­nie flek­so­gra­ficz­ne mo­gą ła­twiej niż kie­dy­kol­wiek wpro­wa­dzić pro­duk­cję płyt we wła­snym za­kre­sie, zy­sku­jąc kon­tro­lę nad pro­cesem i oszczędza­jąc cen­ny czas.

Aby uła­twić pro­jekt, w Cen­trum Tech­no­lo­gicz­nym Co­me­xi Ma­nel Xi­fra Bo­ada w Gi­ro­nie w Hisz­pa­nii za­in­sta­lo­wa­no zmy­wal­ny wo­dą pro­ce­sor płyt AWP™ 4835-P.

Wy­jąt­ko­wo­ść tej in­sta­la­cji po­le­ga­ła na tym, że by­ła to pierw­sza w hi­sto­rii in­sta­la­cja wy­ko­na­na zdal­nie przy wspar­ciu Smart Glass! Po­de­jście to by­ło spo­wo­do­wa­ne ogra­ni­cze­nia­mi podróży na­rzu­co­ny­mi przez pan­de­mię, zmu­sza­jący­mi do pod­jęcia de­cy­zji o opóźnie­niu pro­jek­tu lub wy­ko­rzy­sta­niu al­ter­na­tyw­nych tech­no­lo­gii do uru­cho­mie­nia sys­te­mu. Fakt, że Co­me­xi ko­rzy­sta już z tech­no­lo­gii Smart Glass w ra­mach swo­jej ofer­ty usług, zna­cząco po­mógł w uspraw­nie­niu pro­ce­su mi­ędzy obie­ma fir­ma­mi i za­owo­co­wał zde­fi­nio­wa­niem na­szych stan­dar­do­wych pro­ce­dur ob­słu­gi zdal­ne­go wspar­cia, które mo­żna wyko­rzy­stać w przy­szłych in­sta­la­cjach, oszczędza­jąc czas, eli­mi­nu­jąc po­trze­bę podróży i za­pew­nia­jąc ogól­nie bar­dziej efek­tyw­ne wra­że­nia ope­ra­to­rom w miej­scu in­sta­la­cji.

„In­sta­la­cja Smart Glass by­ła świet­na! Wszyst­ko by­ło do­brze przy­go­to­wa­ne i od sa­me­go po­cząt­ku szło gład­ko­”- mówi Ya­go Lu­lin, kon­sul­tant tech­nicz­ny i kie­row­nik ds. przy­go­to­wa­nia do dru­ku w Co­me­xi.
Kon­ty­nu­uje, mówi­ąc: „In­sta­la­cja zo­sta­ła wy­ko­na­na w ci­ągu kil­ku dni, a ze­spół Co­me­xi prze­sze­dł ko­lej­ne szko­le­nie w za­kre­sie szcze­góło­we­go wy­ko­ny­wa­nia płyt. Wspar­cie Smart Glass dla te­go ty­pu dzia­łań jest ide­al­ne, po­nie­waż za­pew­nia ela­stycz­no­ść w za­kre­sie da­ty in­sta­la­cji, je­śli cho­dzi o wszel­kie zmia­ny w ostat­niej chwi­li, ale ta­kże oszczędza 2–3 dni cza­su i kosz­tów podróży in­ży­nie­rów ”.

Po­strze­ga­my to po­de­jście ja­ko du­ży po­stęp w kie­run­ku „no­wej nor­mal­no­ści”. Pod­czas gdy ze­spół tech­nicz­ny Asa­hi Pho­to­pro­ducts jest za­wsze do­stęp­ny, aby po­móc w kwe­stiach tech­nicz­nych lub szko­le­nio­wych, mo­żli­wo­ść zdal­ne­go wy­ko­na­nia pe­łnej in­sta­la­cji przy uży­ciu no­wo­cze­snych tech­no­lo­gii ko­mu­ni­ka­cyj­nych ozna­cza bar­dziej opła­cal­ne i ter­mi­no­we po­de­jście do wie­lu czyn­no­ści, które nor­mal­nie wy­ma­ga­ło­by cza­su i kosz­tów podróży zwi­ąza­nych z kon­wen­cjo­nal­ny­mi me­to­da­mi wspar­cia tech­nicz­ne­go. To by­ło wspa­nia­łe do­świad­cze­nie edu­ka­cyj­ne dla obu ze­spo­łów i do­wód, że jest to re­al­ne po­de­jście na przy­szło­ść.

In­ną wa­żną za­le­tą za­uwa­żo­ną przez Ya­go Lu­lin był fakt, że pro­ces ten z na­tu­ry rze­czy dał per­so­ne­lo­wi wi­ęcej prak­tycz­ne­go do­świad­cze­nia z urządze­niem, niż mo­gli­by mieć pod­czas nor­mal­nej in­sta­la­cji na miej­scu. Do­da­je: „Wszy­scy człon­ko­wie, którzy uczest­ni­czy­li w in­sta­la­cji, by­li na­praw­dę zmo­ty­wo­wa­ni, aby do­wie­dzieć się, jak dzia­ła pro­cesor, za­rów­no pod kątem ob­słu­gi, jak i przy­szłej kon­ser­wa­cji. Ta­kie po­de­jście jest ide­al­ne dla te­go ty­pu in­sta­la­cji! ”

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Asa­hi Pho­to­pro­ducts

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści