No­we roz­wi­ąza­nie dla firm, których pra­cow­ni­cy pra­cu­ją w te­re­nie lub u klien­tówPoprzedni artykuł 

Sa­les­for­ce ogła­sza no­wą od­sło­nę usłu­gi Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce, która dzi­ęki wspo­ma­ga­niu przez sztucz­ną in­te­li­gen­cję jest w sta­nie do­star­czyć naj­wy­ższej ja­ko­ści na­rzędzia do usług świad­czo­nych nie­sta­cjo­nar­nie. Zbu­do­wa­ny w opar­ciu o pierw­szy na świe­cie sys­tem – CRM Sa­les­for­ce – Field Se­rvi­ce obej­mu­je no­we mo­żli­wo­ści w za­kre­sie pla­no­wa­nia i opty­ma­li­za­cji ter­mi­nów spo­tkań, za­rządza­nia ko­mu­ni­ka­ta­mi oraz wglądu w wy­daj­no­ść za­so­bów czy zauto­ma­ty­zo­wa­ną ko­mu­ni­ka­cję z klien­tem. Dzi­ęki tym udo­god­nie­niom, pra­cow­ni­cy mo­gą wy­ko­ny­wać swo­je obo­wi­ąz­ki kom­plek­so­wo i za­wsze na czas.

Wraz z roz­po­częciem pan­de­mii przed­si­ębior­stwa, których głów­nym źródłem do­cho­du by­ło świad­cze­nie usług w te­re­nie mu­sia­ły wstrzy­mać swo­ją dzia­łal­no­ść. W wy­ni­ku na­ło­żo­nych re­stryk­cji i za­le­ceń o za­cho­wa­niu dy­stan­su spo­łecz­ne­go pra­ca opie­ra­jąca się na kon­tak­cie z klien­tem by­ła nie­mo­żli­wa. Ta­kie „za­wie­sze­nie” nie mo­gło po­trwać dłu­go – apa­ra­ty me­dycz­ne, urządze­nia kli­ma­ty­za­cyj­ne, ma­szy­ny li­nii mon­ta­żo­wych i in­ne urządze­nia na­dal po­trze­bo­wa­ły ser­wi­su, na­pra­wy lub wy­mia­ny. W zwi­ąz­ku z tym, aby móc bez­piecz­nie po­wrócić do pra­cy, Sa­les­for­ce opra­co­wał no­wą ge­ne­ra­cję na­rzędzia Field Se­rvi­ce, prze­zna­czo­ne­go do ob­słu­gi i za­rządza­nia zle­ce­nia­mi w te­re­nie. Po po­cząt­ko­wym spad­ku w mar­cu, Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce od­no­to­wał znacz­ny wzrost (po­nad 50%) licz­by użyt­kow­ni­ków mi­ędzy kwiet­niem a lip­cem 2020 ro­ku. Obec­nie fir­my sta­ra­ją się nadro­bić za­le­gło­ści po­wsta­łe w mo­men­cie lock­dow­nu, o czym świad­czy 20-pro­cen­to­wy wzrost za­in­te­re­so­wa­nia roz­wi­ąza­niem niż przed okre­sem Co­vi­d-19.

Co no­we­go w Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce?

- Dy­na­mic Prio­ri­ty umo­żli­wia dys­po­zy­to­rom sku­pie­nie się na za­da­niach, które ma­ją naj­wi­ęk­sze zna­cze­nie, dzi­ęki in­te­li­gent­nym funk­cjom pla­no­wa­nia i opty­ma­li­za­cji, które au­to­ma­tycz­nie usta­la­ją prio­ry­te­ty za­dań w opar­ciu o umo­wę z klien­tem lub pil­no­ść wy­ko­na­nia usłu­gi. Na przy­kład, je­śli kon­ser­wa­cja jest ko­niecz­na lub zbli­ża się ter­min wy­ga­śni­ęcia gwa­ran­cji, zle­ce­nie to au­to­ma­tycz­nie otrzy­ma wy­ższy prio­ry­tet niż in­ne.

- Ein­ste­in Re­com­men­da­tion Bu­il­der umo­żli­wia or­ga­ni­za­cjom szyb­kie wdro­że­nie mo­de­li ucze­nia ma­szy­no­we­go w ce­lu po­pra­wy ja­ko­ści usług, w tym wska­zówek opar­tych na sztucz­nej in­te­li­gen­cji, tak aby za­pew­nić mo­bil­nym pra­cow­ni­kom za­wsze od­po­wied­nie roz­wi­ąza­nia dla da­ne­go za­da­nia. Ein­ste­in ska­nu­je po­przed­nie zle­ce­nia w po­szu­ki­wa­niu po­dob­nych oko­licz­no­ści, aby na ich pod­sta­wie okre­ślić kom­po­nen­ty po­trzeb­ne do fi­na­li­za­cji bie­żące­go po­le­ce­nia.

- As­set 360 to no­wy ze­staw za­rządza­nia ak­ty­wa­mi stwo­rzo­ny przez Se­rvi­ce­Max we współpra­cy z Sa­les­for­ce. Dzi­ęki As­set 360 fir­my będą mia­ły pe­łny wgląd w ba­zę, umo­wy ser­wi­so­we i wy­daj­no­ść sprzętu. W re­zul­ta­cie fir­my będą mo­gły zmak­sy­ma­li­zo­wać spraw­no­ść wy­ko­na­nia za­da­nia oraz zmniej­szyć kosz­ty ope­ra­cyj­ne.

- Ap­po­int­ment As­si­stant to funk­cja która wy­ko­rzy­stu­jąc opcję lo­ka­li­za­cji po­przez GPS au­to­ma­tycz­nie ak­tu­ali­zu­je czas przy­by­cia ser­wi­san­ta. Ta­ka mo­żli­wo­ść uła­twia za­cho­wa­nie dy­stan­su spo­łecz­ne­go i wszel­kich za­sad bez­pie­cze­ństwa – klient od­po­wied­nio wcze­śnie uprze­dzo­ny o wi­zy­cie pra­cow­ni­ków, mo­że przy­go­to­wać się na przy­jazd ze­spo­łu tech­nicz­ne­go lub opu­ścić lo­ka­li­za­cję.

Te­raz bar­dziej niż kie­dy­kol­wiek wa­żne jest, aby ser­wi­san­ci dys­po­no­wa­li nie­za­wod­nym sprzętem, in­for­ma­cja­mi i na­rzędzia­mi, które uspraw­nią prze­bieg re­ali­za­cji za­da­nia i po­pra­wią wska­źnik na­praw.

Wie­lo­let­nie do­świad­cze­nie i in­no­wa­cje w bra­nży po­zwo­li­ły udo­sko­na­lić Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce i wzmoc­nić je­go wy­daj­no­ść, tak aby przed­si­ębior­stwa z różnych sek­to­rów ryn­ku mo­gły wy­ko­ny­wać swo­je obo­wi­ąz­ki rze­tel­nie, na naj­wy­ższym po­zio­mie jed­no­cze­śnie dba­jąc o bez­pie­cze­ństwo pra­cow­ni­ków i klien­tów.

W skład in­no­wa­cji wy­ko­rzy­sta­nych do two­rze­nia no­wej ge­ne­ra­cji pro­duk­tu Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce wcho­dzi ubie­gło­rocz­ne na­by­cie Clic­kSo­ftwa­re – li­de­ra w za­rządza­niu usłu­ga­mi mo­bil­ny­mi. Po­łącze­nie sił Sa­les­for­ce i Clic­kSo­ftwa­re umo­żli­wi­ło opra­co­wa­nie nie­za­wod­ne­go na­rzędzia do pra­cy w te­re­nie, wraz ze wszyst­ki­mi wy­mo­ga­mi or­ga­ni­za­cji ser­wi­so­wych. Po­twier­dze­niem sku­tecz­no­ści Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce jest przy­zna­nie mia­na li­de­ra przez Gart­ner Ma­gic Qu­adrant for Field Se­rvi­ce Ma­na­ge­ment.

W ja­ki spo­sób or­ga­ni­za­cje w różnych bra­nżach i re­gio­nach ko­rzy­sta­ją z usług Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce?

Wie­lu klien­tów z różnych re­gio­nów i bra­nż ko­rzy­sta z usług Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce w uni­kal­ny spo­sób, aby da­lej sta­le się roz­wi­jać i zwi­ęk­szać swój do­chód. Po­ni­żej ze­sta­wie­nie kil­ku przy­kła­dów firm, które z po­wo­dze­niem wyko­rzy­stały Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce w swo­jej dzia­łal­no­ści.

AAA Ca­ro­li­nas, re­gio­nal­ny au­to­mo­bil­klub w USA od po­nad 100 lat, za­pew­nia swo­im człon­kom pe­łen za­kres usług tu­ry­stycz­nych, ubez­pie­cze­nio­wych, fi­nan­so­wych i mo­to­ry­za­cyj­nych. „Sa­les­for­ce po­ma­ga nam w re­ali­za­cji na­sze­go ce­lu, ja­kim jest po­głębia­nie re­la­cji z klien­ta­mi”, po­wie­dział Ge­or­ge Fi­gu­eire­do, wi­ce­pre­zes ds. usług mo­to­ry­za­cyj­nych. „Włącze­nie Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce do na­szej ofer­ty usług po­mo­że nam za­pew­nić kom­plek­so­we i spój­ne wspar­cie od mo­men­tu, gdy klient za­dzwo­ni do nas, aż gdy na­si tech­ni­cy za­pew­nią nie­zbęd­ną ob­słu­gę. No­we mo­żli­wo­ści po­zwo­lą zmak­sy­ma­li­zo­wać za­so­by i za­pew­nić, że pra­cow­ni­cy są wy­po­sa­że­ni w od­po­wied­nie in­for­ma­cje i sprzęt, aby jak naj­le­piej ob­słu­gi­wać 2,2 mi­lio­na człon­ków”.

Gre­en­thumb, fir­ma zaj­mu­jąca się pra­ca­mi ogro­do­wy­mi, prze­pro­wa­dza oko­ło 2,5 mi­lio­na zle­ceń rocz­nie od klien­tów w ca­łej Wiel­kiej Bry­ta­nii. Za­le­d­wie kil­ka mie­si­ęcy po wdro­że­niu usłu­gi Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce, Gre­en­thumb za­czął oszczędzać pie­ni­ądze i śro­do­wi­sko. In­te­li­gent­niej­sze pla­no­wa­nie umo­żli­wi­ło eki­pie te­re­no­wej wy­ko­ny­wa­nie co naj­mniej jed­ne­go do­dat­ko­we­go zle­ce­nia na ka­żde­go pra­cow­ni­ka dzien­nie, dzi­ęki cze­mu fir­ma wy­ge­ne­ro­wa­ła wi­ęk­szy przy­chód. „Efek­tyw­ne wy­zna­cza­nie
tras za­ło­gom po­zwo­li za­osz­czędzić praw­do­po­dob­nie po­nad 400 000 fun­tów na rocz­nych kosz­tach pa­li­wa”, po­wie­dział Paul Edwards, dy­rek­tor za­rządza­jący. „Bez ko­niecz­no­ści skła­da­nia za­mówień na pa­pie­rze – uda nam się nie tyl­ko za­osz­czędzić na wy­dat­kach zwi­ąza­nych z za­ku­pem ar­ku­szy, ale rów­nież będzie­my dzia­łać bar­dziej pro­eko­lo­gicz­nie. Stop­nio­we za­stępo­wa­nie tra­dy­cyj­nej pocz­ty cy­fro­wą, zmniej­szy za­po­trze­bo­wa­nie na pa­pier aż o trzy mi­lio­ny ar­ku­szy rocz­nie. Po­nad­to, dzi­ęki bły­ska­wicz­nej pra­cy sys­te­mu je­ste­śmy w sta­nie od­po­wia­dać na za­py­ta­nia klien­tów śred­nio o 45 se­kund szyb­ciej niż do­tych­cza­s”.

Ho­lo­gic, fir­ma z bra­nży tech­no­lo­gii me­dycz­nych, kon­cen­tru­jąca się przede wszyst­kim na zdro­wiu ko­biet, wy­bra­ła Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce, aby prze­ana­li­zo­wać wszyst­kie swo­je pro­duk­ty na stro­nie da­ne­go klien­ta, usta­lić, na ja­kiej wer­sji opro­gra­mo­wa­nia się znaj­du­je i prze­ana­li­zo­wać hi­sto­rię swo­ich usług. Ta­ki po­ziom wi­docz­no­ści po­zwo­li pra­cow­ni­kom Ho­lo­gic na bar­dziej efek­tyw­ne świad­cze­nie usług, po­nie­waż będą mie­li wszyst­kie po­trzeb­ne in­for­ma­cje w za­si­ęgu ręki. „Jed­nym z na­szych głów­nych wy­zwań by­ła pra­ca na­sze­go ze­spo­łu w opar­ciu o ar­kusz kal­ku­la­cyj­ny w try­bie of­fli­ne, co by­ło cza­so­chłon­ne i nie­do­kład­ne”, po­wie­dział Mat­thew Fa­her­ty, IS Ma­na­ger, Cu­sto­mer Expe­rien­ce So­lu­tions. „Dzi­ęki usłu­dze Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce osi­ągnęli­śmy lep­szy czas i ja­ko­ść ob­słu­gi, dzi­ęki cze­mu ma­my pew­no­ść, że na­sza dzia­łal­no­ść po­pra­wia stan zdro­wia ko­biet na ca­łym świe­cie”.

St. Fran­cis He­al­th­ca­re Sy­stem – gdy tyl­ko wy­bu­chła pan­de­mia, St Fran­cis szyb­ko uru­cho­mił no­wy pro­gram do­star­cza­nia po­si­łków dla se­nio­rów w ci­ągu za­le­d­wie kil­ku dni, przy wspar­ciu part­ne­ra Pa­ci­fic Po­int i Sa­les­for­ce Ac­co­unt Te­am. Ko­rzy­sta­jąc z usług Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce, St. Fran­cis mógł ko­or­dy­no­wać wy­sy­łkę po­si­łków z lo­kal­nych re­stau­ra­cji i spraw­nie syn­ch­ro­ni­zo­wać pra­cę do­staw­ców. W trze­cim mie­si­ącu od po­cząt­ku po­wsta­nia pro­jek­tu, St Fran­cis do­star­czył po­nad 50.000 po­si­łków dla se­nio­rów.

W cza­sie kry­zy­su COVID-19 pra­cow­ni­cy fir­my Wart­ner roz­sze­rzy­li swo­je usłu­gi o mo­żli­wo­ść wy­pra­nia odzie­ży na­le­żącej do per­so­ne­lu me­dycz­ne­go pra­cu­jące­go w pa­ry­skich szpi­ta­lach. Po­przez za­rządza­nie za­mówie­nia­mi przez Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce i Com­mu­ni­ty Clo­ud, Wart­ner ob­słu­żył aż 8.000 ty­si­ęcy zle­ceń. W szczy­to­wym mo­men­cie, dzi­ęki roz­wi­ąza­niu Wart­nera me­dy­cy mo­gli czuć się bez­piecz­nie, dzi­ęki za­pew­nie­niu naj­wy­ższe­go stop­nia bez­pie­cze­ństwa i hi­gie­ny. Ak­cją ob­jętych zo­sta­ło 60 pa­ry­skich szpi­ta­li, ob­słu­gu­jąc tym sa­mym 90.000 pra­cow­ni­ków w ci­ągu jed­ne­go ty­go­dnia – oszczędza­jąc czas i pie­ni­ądze w mo­men­cie, gdy ka­żda se­kun­da jest na wa­gę zło­ta.

WBP Gro­up, jed­na z naj­wi­ęk­szych, nie­za­le­żnych au­stra­lij­skich firm zaj­mu­jąca się wy­ce­ną i do­radz­twem w za­kre­sie nie­ru­cho­mo­ści, mu­sia­ła zmie­nić spo­sób dzia­ła­nia, aby zmi­ni­ma­li­zo­wać kon­takt po­mi­ędzy pra­cow­ni­ka­mi a klien­ta­mi w do­bie COVID-19. Usłu­ga Se­rvi­ce Clo­ud po­zwo­li­ła na szyb­kie uru­cho­mie­nie wir­tu­al­nych wy­cen, re­ali­zu­jąc bez­piecz­ną, bezkon­taktową ob­słu­gę klien­tów, na­to­miast Sa­les­for­ce Field Se­rvi­ce umo­żli­wił lep­szą efek­tyw­no­ść pla­no­wa­nia ter­mi­nów spo­tkań. Ro­zwi­ąza­nie spraw­dzi­ło się na ty­le do­brze, że fir­ma nie pla­nu­je z nie­go re­zy­gno­wać.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sa­les­for­ce

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści