Kornit Digital Ltd. (NASDAQ: KRNT) („Kornit”), światowy lider w dziedzinie zrównoważonej, cyfrowej produkcji mody i tekstyliów na żądanie, ogłosił, że firma przedstawi konwergencja designu, technologii i zrównoważonej mody na Kornit Fashion Week Tel Aviv 2022, 3-6 kwietnia. Przepisując na nowo zasady dotyczące mody i tekstyliów, wydarzenie transformacyjne odsłoni żywe kolekcje wybiegów wraz z przełomowymi w branży pierwszymi produktami i technologiami, które wprowadzą produkcję cyfrową do głównego nurtu.
W czterodniowym wydarzeniu biorą udział najlepsi projektanci, detaliści, marki, realizatorzy i gracze e-commerce, a także globalni inwestorzy i prasa – i będzie obejmować ekskluzywne doświadczenia VIP, pokazujące zbieżność światów designu, technologii i mody . Razem te trzy elementy są kluczowe dla strategii Kornit 4.0, wprowadzając zrównoważoną modę na żądanie do głównego nurtu dzięki kompleksowym rozwiązaniom przepływu pracy.
Tydzień Mody Kornit w Tel Awiwie 2022
Kornit Fashion Week to wciągający pokaz na wybiegu stworzony przez światową ikonę mody, producenta, reżysera i przedsiębiorcę Motty'ego Reifa. Tydzień po udanych wydarzeniach Kornit w 2021 r. w Los Angeles, Nowym Jorku, Mediolanie i Tel Awiwie, ukazując swobodę twórczą związaną ze zrównoważonym realizowaniem mody na żądanie.
Uczestnicy wezmą udział w wydarzeniach na wybiegach prezentujących kreatywność projektantów w szerokiej gamie kolekcji. Te fascynujące kolekcje powstały w ciągu zaledwie kilku tygodni, w przeciwieństwie do typowych procesów produkcji mody i tekstyliów, które trwają ponad pół roku.
Wydarzenie przedstawia najbardziej zróżnicowaną i szeroką gamę projektantów, modeli i odzieży wydrukowanych cyfrowo na niezrównanej liczbie materiałów. Kolekcje podkreślają uwolnienie od nieefektywnych, kosztownych i nieekonomicznych procesów produkcyjnych, a także długich czasów realizacji i ograniczeń łańcucha dostaw. Siła produkcji na żądanie napędza również tworzenie najbardziej pomysłowych kolekcji.
Pierwsze wprowadzenia w branży
Zaglądając za kulisy Tygodnia Mody Kornit, uczestnicy będą świadkami przełomowej technologii masowej produkcji Kornit w akcji. Przedstawiony po raz pierwszy system Kornit Apollo direct-to-garment (DTG) jest odpowiedzią na przyspieszone trendy rynkowe po pandemii w zakresie usprawnionych łańcuchów dostaw i nearshoringu produkcji.
Zademonstrowany na ekskluzywnej imprezie VIP, Kornit Apollo wykorzystuje sprawdzoną technologię firmy MAX oferującą najwyższą jakość detaliczną w połączeniu z pełną automatyzacją i zintegrowanymi inteligentnymi procesami utwardzania, wykorzystującą funkcje Tesoma z siedzibą w Lichtenau w Niemczech (niedawno ogłoszone przejęcie Kornit). Rozwiązanie to jest najbardziej wszechstronnym cyfrowym, jednoetapowym, kompleksowym systemem dla bliskiej i średniej wielkości produkcji masowej, oferującym optymalny całkowity koszt posiadania i najwyższą wydajność na operatora. Wynik znacznie przewyższa wydajność technik sitodrukowych i analogowych. Dzięki wczesnym kontaktom z klientami w drugiej połowie 2022 roku system będzie dostępny w połowie 2023 roku.
Według sondażu przeprowadzonego przed COVID, opublikowanego przez McKinsey & Co., większość menedżerów branży odzieżowej w Stanach Zjednoczonych przewidywała, że do 2025 r. ponad 20% wolumenu zaopatrzenia będzie pochodzić z produkcji w pobliżu wybrzeża, co wskazuje na znaczące przesunięcie w kierunku łańcuchów wartości odzieży zorientowanych na popyt. W oparciu o zakłócenia łańcucha dostaw po COVID, dynamikę cyfryzacji, automatyzacji, szczupłego zarządzania zapasami i zrównoważonego rozwoju, Kornit widzi przyspieszenie tego trendu i przewiduje, że zmiana będzie znacznie bardziej znacząca pod względem ilości i szybkości, zwłaszcza w kategoriach odzieży, które są istotne dla rozwiązań DTG Spółki.
„Te przyspieszone przejścia do produkcji nearshore oraz produkcji krótko- i średnioseryjnej, w połączeniu z przełomowymi postępami cyfrowymi, które wprowadzamy w Apollo, powinny pozwolić Kornitowi zająć się znacznie większą liczbą rocznych globalnych zleceń dekoratorskich, generując wielomiliardowe szansa dla naszych klientów i partnerów” – powiedział Ronen Samuel, dyrektor generalny Kornit Digital.
„Branża mody i tekstyliów znajduje się w krytycznym punkcie zwrotnym” – dodał Samuel. „W miarę jak zbiegają się światy projektowania, technologii i mody, powstaje teraz ogromna szansa. Kornit pisze system operacyjny dla mody – a dziś wprowadzamy przełomową technologię do masowej produkcji, która będzie potężną alternatywą dla sitodruku”.
„Producenci i twórcy coraz częściej przenoszą się na produkcję nearshore i onshore” – powiedział Omer Kulka, dyrektor ds. marketingu w Kornit Digital. „Nasze nadchodzące rozwiązanie Kornit Apollo pojawia się we właściwym czasie dla branży i naszych klientów. Pozwala to zarówno obecnym, jak i przyszłym klientom na skorzystanie z tych trendów rynkowych, otwiera nowe rynki dla Kornitu i napędza nowych klientów. Technologia Kornit Apollo bezpośrednio odpowiada na potrzeby branży i wierzymy, że zwiększy nasz zasięg rynkowy”.
Zaprezentowany zostanie również charakterystyczny system produkcyjny Kornit Atlas MAX Poly DTG – pierwsze w branży rozwiązanie do cyfrowego zdobienia na dużą skalę dla odzieży z domieszką poliestru. Szacuje się, że około 16% globalnego wolumenu T-shirtów to poliester, stanowiący drugi co do wielkości segment w tej kategorii. W miarę jak spotykają się rynki mody i odzieży sportowej, pojawia się znacząca nowa szansa dla mody na poliestrze. Kornit Atlas MAX Poly stwarza teraz nowe możliwości w branży, w której czerń i szarości są normą. Po raz pierwszy w historii rynek odzieży sportowej, promocyjnej i sportowej może wykorzystać szeroką gamę kolorowych wzorów, aby tchnąć nowe życie w swoją odzież. Ten nowy standard jakości był wcześniej nieosiągalny i jest w pełni oparty na technologii Kornit MAX.
Rozwiązanie zawiera dodatkowo aplikacje dekoracyjne Kornit XDi, tworząc nowe style dla wielu efektów i nieograniczonej liczby kombinacji, takich jak haft bez nici, winyl o wysokiej gęstości, emulacje transferu ekranu i symulacje 3D. Kornit XDi napędza praktycznie nieskończone projekty i kreatywność na poliestrze – wprowadzając niespotykane wcześniej innowacje na żądanie dla rynków odzieży sportowej rekreacyjnej, promocyjnej i marek sportowych.
Ta najnowsza pozycja w portfolio Kornit MAX, dostępna w drugim kwartale 2022 r., usuwa bariery związane z produkcją poliestru, zapewniając wysoką jakość i trwałość, jednocześnie wyznaczając standardy dla kreatywności i produktywności.
Kontynuując swoją misję cyfryzacji hali produkcyjnej, Kornit wprowadza dodatkowo rewolucyjne rozwiązanie ActiveLoad™ firmy do automatyzacji. Dzięki selektywnej dostępności w drugiej połowie 2022 r. i komercyjnie dostępnej w 2023 r. ActiveLoad automatyzuje ładowanie odzieży w systemach Kornit Atlas MAX, aby zwiększyć produkcję o ~20%, zmaksymalizować zasoby oraz poprawić ogólną jakość i spójność poprzez ograniczenie błędów operatora.
Świat fizyczny i wirtualny
Kornit umożliwia klientom wymianę problemów związanych z łańcuchem dostaw i marnotrawstwem materiałów na niezrównaną kreatywność i bezproblemową produkcję od piksela po paczkę do drzwi. Dzięki obsłudze przepływu pracy KornitX klienci mają dostęp do skalowalnego i modułowego ekosystemu zdobionej odzieży i tekstyliów na żądanie. Obsługujący różne modele łańcucha dostaw, niezależny od infrastruktury system umożliwia zautomatyzowaną produkcję na żądanie, od pierwszego zamówienia po dostawę.
W miarę jak moda wirtualna staje się rzeczywistością, Kornit będzie nadal przenosić tę cyfrową transformację na wyższy poziom – płynnie łącząc świat fizyczny i wirtualny. Podczas Kornit Fashion Week w Tel Awiwie firma zaoferuje wybrane demonstracje tej transformacji – z jeszcze dalszymi przypadkami użycia podczas nadchodzących wydarzeń, w tym Kornit Fashion Week London w maju 2022 roku.
Samuel podsumował: „Ponieważ branża modowa i tekstylna zaczyna czerpać korzyści z łączenia świata fizycznego i wirtualnego, tylko Kornit pozwala klientom na wykorzystanie tych zmian, uwolnienie twórczej wolności i umożliwienie pełnego wyrażania siebie dzięki KornitX. Zależy nam na umożliwieniu klientom przekraczania granic ich kreatywności. Łącząc świat wirtualny i fizyczny, zasilamy świat, w którym prawie wszystko jest możliwe”.
Atlas MAX Poly firmy Kornit wykorzystuje popyt na modną, unikalną odzież sportową i odzież. Ponieważ branża wyłania się z postpandemicznego środowiska, w którym odzież sportowa i rekreacyjna stała się głównym nurtem, rośnie zapotrzebowanie na odzież łączącą poliester i mieszanki poliamidu z żywymi wzorami w różnych kolorach. Atlas MAX Poly może przekształcić warty wiele miliardów dolarów rynek profesjonalnej i rekreacyjnej odzieży sportowej i odzieży zespołowej, obecnie ograniczony przez ograniczenia w masowej personalizacji poliestru.
„Kornit Atlas MAX Poly zmienia zasady gry” — powiedział Omer Kulka, dyrektor ds. marketingu w Kornit Digital. „Ponieważ moda i odzież sportowa łączą się, pojawia się nowa szansa na innowacyjną modę na poliestrze, obecnie najszybciej rozwijającej się branży tekstylnej. Po raz pierwszy marki odzieży sportowej rekreacyjnej, promocyjnej i sportowej mogą przyjąć żywe i kolorowe wzornictwo dzięki sprawdzonej technologii Kornit MAX – ustanawiając najwyższe standardy jakości dla produkcji na żądanie, która wcześniej nie była możliwa”.
Zaprezentowany podczas Kornit Fashion Week Tel Aviv 2022, Atlas MAX Poly wykorzystuje sprawdzoną w praktyce technologię MAX firmy Kornit, zapewniającą wysokiej jakości zdobienia, automatyzację procesów i inteligentną autonomiczną kontrolę jakości. Dzięki dekoracyjnym aplikacjom Kornit XDi, Atlas MAX Poly umożliwia nieograniczone projekty i kreatywność na poliestrze, a także wzmacnia nowe style dla wielu efektów i nieograniczonych kombinacji, takich jak emulacja haftu bez nici, winyl o wysokiej gęstości, emulacje transferu ekranu i efekty 3D.
Rozwiązanie jest kompatybilne z siateczką i tkaninami gładkimi, w tym z poliestrem szczotkowanym, zachowując przy tym trwałość i oddychalność. Zapewnia najwyższą przepustowość przy dekorowaniu poliestrowym na żądanie, zmniejszając całkowity koszt posiadania i zwiększając rentowność. Klienci zyskują przewagę nad konkurencją dzięki dopasowywaniu kolorów Pantone i szerokiej gamie kolorów, w tym neonowym, zapewniającym jasne i żywe wrażenia, przy użyciu jednoetapowych mechanizmów minimalizujących ślady produkcyjne przy jednoczesnej maksymalizacji wszechstronności.
Oprócz doskonałej jakości, grafiki, kolorów i różnorodności zastosowań, Kornit Atlas MAX Poly oferuje wydajną, niezawodną i dochodową kompleksową produkcję poliestru poprzez:
Kornit Atlas MAX Poly został pomyślnie wdrożony w czterech globalnych witrynach klientów beta, których dostępność spodziewana jest w drugim kwartale 22 roku. Kliknij tutaj, aby zobaczyć technologię Kornit MAX w akcji i dowiedzieć się więcej o Kornit Fashion Week Tel Aviv 2022 z naszego cyfrowego zestawu prasowego.
Na podstawie informacji firmy Kornit Digital