Labo Print z nowym katalogiem i segmentem EXPOPoprzedni artykuł 

Międzynarodowy dostawca rozwiązań reklamowych Labo Print opublikował w sieci swój nowy katalog produktów. Sytuacja jest o tyle ciekawa, że nie dotyczy on ani druku wieloformatowego, ani etykiet, kubków reklamowych czy nawet reklamy przestrzennej, czyli segmentów produkcji, z których firma jest powszechnie znana. Nowy katalog o nazwie EXPO, to szeroka oferta… różnego typu stoisk targowych i promocyjnych.

Można tutaj znaleźć zarówno popularne stoiska targowe, dla większych jak i mniejszych powierzchni, a także coś dla organizatorów eventów, promocji czy wręcz marketowych degustacji. Ponadto dla większych ekspozycji, poznański dostawca oferuje systemy podwieszane, a wszystko to zarówno w najpopularniejszych rozmiarach, jak i „szyte na miarę”.

Przeglądając katalog, zauważyć można, że znakomitą większość oferowanych produktów prócz efektownego wyglądu, cechuje prostota użytkowania. Dlaczego? A no producent pisze, że do ustawienia stoiska nie tylko nie trzeba żadnych specjalistycznych narzędzi. Możemy wyczytać, że wystarczy zwykły imbus dołączony do zestawu, a niektóre ze stoisk łączone są wyłącznie za pomocą… wbudowanych magnesów. Co więcej, Labo Print wymienia wagę i rozmiary zestawów wskazując, że wiele z nich nadaje się wręcz do transportu samochodem osobowym.

Wygląda na to, że poznański producent mimo trudnej sytuacji gospodarczej na świecie, nie tylko inwestuje w rozbudowę siedziby, ale przede wszystkim w nowe technologie i segmenty rynku, by dostarczać coraz to bardziej kompleksowe rozwiązania.

Link do katalogu: https://laboprint.eu/expo/.

Na podstawie informacji firmy Labo Print

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności