We­bi­nar POTĘGA PERSONALIZACJIPoprzedni artykuł 

Pro­du­cent ma­szyn do dru­ku cy­fro­we­go fir­ma HP In­di­go oraz wy­łącz­ny dys­try­bu­tor tej tech­no­lo­gii w Pol­sce fir­ma Di­gi­print za­pra­sza­ją na spo­tka­nie on-li­ne Pro­jekt z cha­rak­te­rem. Po­tęga per­so­na­li­za­cji!

Będzie to czas, który po­zwo­li pro­jek­tan­tom, mar­kom, ale też dru­kar­niom za­in­spi­ro­wać się w pro­duk­cji po­li­gra­ficz­nej. Dwóch zna­mie­ni­tych spe­cja­li­stów opo­wie o tym, ja­kie mo­żli­wo­ści skry­wa druk cy­fro­wy i ja­kie kam­pa­nie zo­sta­ły już zre­ali­zo­wa­ne za je­go po­mo­cą. Wśród pre­le­gen­tów znaj­dzie się twór­ca opro­gra­mo­wa­nia HP Mo­sa­ic, do two­rze­nia dy­na­micz­nej per­so­na­li­za­cji – Guy Bi­bi. Al­go­rytm ten zo­stał już wy­ko­rzy­sta­ny przez tak zna­ne mar­ki jak He­ine­ken czy Nu­tel­la. Spot­ka­nie będzie do­sko­na­łą oka­zją dla wszyst­kich, którzy za­sta­na­wia­ją się jak wy­różnić swo­je pro­duk­ty na skle­po­wej półce.

Jak mówi Ali­cja Bed­na­rek, Spe­cja­li­sta ds. mar­ke­tin­gu w Di­gi­print, Ta­kie spo­tka­nie to oka­zja, aby prze­ko­nać się jak druk cy­fro­wy mo­że od­mie­nić obli­cze pro­duk­tów, które są ubra­ne w po­li­gra­fię. Po­ka­że­my rów­nież zwrot z in­we­sty­cji w per­so­na­li­zo­wa­nych kam­pa­niach, ale przede wszyst­kich będzie to so­lid­na daw­ka in­spi­ra­cji. My­ślę, że to spo­tka­nie po­ka­że sze­rzej ja­ka po­tęga kry­je się w dru­ku cy­fro­wym i jak fan­ta­stycz­ne efek­ty mo­żna osi­ągnąć przy je­go uży­ciu..

Dru­gim pre­le­gen­tem będzie Abel San­che­z-Her­mo­sil­la, który nie tyl­ko zwróci uwa­gę na ROI, ale też pro­duk­cję opa­ko­wać w du­chu zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju. Po­nie­waż Di­gi­print i HP In­di­go to sy­no­ni­my dru­ku cy­fro­we­go, pod­czas spo­tka­nia nie mo­że za­brak­nąć so­lid­nej daw­ki in­for­ma­cji o kre­atyw­nym po­de­jściu do dru­ku.

Pa­tro­nat me­dial­ny nad spo­tka­niem ob­jęli OOH Ma­ga­zi­ne, Świat Po­li­gra­fii Pro­fes­sio­nal oraz Świat Dru­ku.

REJESTRACJA
https://www.di­gi­print.pl/l­p/we­bi­na­r-bo­a-h­p-in­di­go.html

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści