Ap­tar Be­au­ty + Ho­me opra­co­wu­je zrów­no­wa­żo­ne roz­wi­ąza­nia dla dys­try­bu­cji wie­lo­ka­na­ło­wejPoprzedni artykuł 

Ap­tar Be­au­ty + Ho­me, świa­to­wy li­der roz­wi­ązań do­zu­jących, z du­mą dzie­li się swo­imi po­stępa­mi w two­rze­niu roz­wi­ązań do­zu­jących za­pro­jek­to­wa­nych w ce­lu za­spo­ko­je­nia za­po­trze­bo­wa­nia na wie­lo­ka­na­ło­we i bar­dziej zrów­no­wa­żo­ne opa­ko­wa­nia. Sta­no­wi to od­po­wie­dź fir­my na wzrost sprze­da­ży e-com­mer­ce, który po­cząt­ko­wo był spo­wo­do­wa­ny pan­de­mią COVID-19, ale trend ten wy­ra­źnie się utrzy­ma.

We­dług Xa­vie­ra Jo­se­pha, wi­ce­pre­ze­sa ds. glo­bal­ne­go mar­ke­tin­gu i in­no­wa­cji w fir­mie Ap­tar Be­au­ty + Ho­me „Kon­su­men­ci ocze­ku­ją bez­pro­ble­mo­wych za­ku­pów w wie­lu ka­na­łach, od skle­pu sta­cjo­nar­ne­go, po­przez klik­ni­ęcie i od­bi­ór, po In­ter­net. We­dług na­sze­go We­dług na­szych ba­dań wy­ciek pod­czas trans­por­tu to naj­wi­ęk­szy pro­blem, z ja­kim bo­ry­ka­ją się obec­nie kon­su­men­ci. Te in­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nia w za­kre­sie do­zo­wa­nia ma­ją na ce­lu wy­eli­mi­no­wa­nie te­go pro­blemu dla kon­su­men­tów i po­pra­wę na­stro­jów kon­su­men­tów wśród na­szych part­ne­rów mar­ki”.

„Przy­jęli­śmy trój­stron­ne po­de­jście, aby spro­stać te­mu za­po­trze­bo­wa­niu” — wy­ja­śnia Lu­igi Ga­ro­fa­lo, Glo­bal Bu­si­ness De­ve­lop­ment Di­rec­tor, Ap­tar Be­au­ty + Ho­me. „Na­szym pierw­szym kro­kiem by­ło do­sto­so­wa­nie na­szej ist­nie­jącej ofer­ty pro­duk­tów do wy­ma­gań spe­cy­ficz­nych dla po­trzeb e-com­mer­ce, w tym do­da­nie klip­sów i zwi­ęk­sze­nie wy­trzy­ma­ło­ści pom­pek, które są po­dat­ne na pęka­nie pod­czas trans­por­tu. W mi­ędzy­cza­sie na­si uta­len­to­wa­ni in­ży­nie­ro­wie pra­co­wa­li nad spo­so­ba­mi zin­te­gro­wa­nia funk­cji e-com­mer­ce z funk­cjo­nal­nym pro­jek­tem opa­ko­wa­nia, jed­no­cze­śnie po­now­nie za­sta­na­wia­jąc się nad na­szym wie­lo­ka­na­ło­wym po­de­jściem: do­star­czyć do­sko­na­ły pro­jekt tech­nicz­ny, zop­ty­ma­li­zo­wać do­świad­cze­nia kon­su­men­tów w han­dlu elek­tro­nicz­nym i ka­na­łach skle­po­wych oraz zmi­ni­ma­li­zo­wać wpływ na śro­do­wi­sko. ude­rze­nie.”

Po­cząt­ko­wa fa­za te­go roz­wo­ju obej­mo­wa­ła 40 pro­duk­tów w ka­ta­lo­gu Ap­tar Be­au­ty + Ho­me, które zo­sta­ły uzna­ne za „ob­słu­gu­jące e-com­mer­ce” i uzy­ska­ły cer­ty­fi­kat ISTA-6. W 2022 ro­ku Ap­tar Be­au­ty + Ho­me zwi­ęk­szył tę su­mę o 50%. „Pra­co­wa­li­śmy nad in­for­mo­wa­niem i in­spi­ro­wa­niem ma­rek do ko­rzy­sta­nia z tych roz­wi­ązań za­rów­no w ce­lu uprosz­cze­nia pro­ce­su re­ali­za­cji za­mówień, jak i do­star­cza­nia kon­su­men­tom bar­dziej zrów­no­wa­żo­nych, na­da­jących się do re­cy­klin­gu opa­ko­wa­ń”.

Zrów­no­wa­żo­ny roz­wój: si­ła na­pędo­wa

Ko­rzy­ści pły­nące z wie­lo­ka­na­ło­wych roz­wi­ązań opa­ko­wa­nio­wych do­dat­ko­wo po­ma­ga­ją mar­kom, które dążą do wła­snych ce­lów go­spo­dar­ki o obie­gu za­mkni­ętym. Po­przez zin­te­gro­wa­nie wbu­do­wa­nych pro­jek­tów i wy­ko­rzy­sta­nie glo­bal­nej sie­ci za­kła­dów pro­duk­cyj­nych Ap­tar, mar­ki są rów­nież w sta­nie zmniej­szyć swój ślad węglo­wy i zmi­ni­ma­li­zo­wać uży­cie zbęd­nych opa­ko­wań i opa­ko­wań zbior­czych. Pu­blicz­ne zo­bo­wi­ąza­nia Ap­tar w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­nych pro­duk­tów są zgod­ne z no­wą eko­no­mią two­rzyw sztucz­nych Fun­da­cji El­len Ma­cAr­thur, która obej­mu­je opra­co­wy­wa­nie roz­wi­ązań do­zu­jących, które na­da­ją się do re­cy­klin­gu, po­now­ne­go uży­cia lub za­wie­ra­ją ży­wi­cę z re­cy­klin­gu. „Na­sze in­no­wa­cyj­ne po­de­jście do te­go, jak spra­wić, by pro­duk­ty by­ły bar­dziej zrów­no­wa­żo­ne i jed­no­cze­śnie wie­lo­ka­na­ło­we, za­pew­nia eli­mi­na­cję nadmier­nych lub nie­po­trzeb­nych ele­men­tów opa­ko­wań ze stru­mie­nia od­pa­dów”, mówi Xa­vier Jo­seph, „dla wszyst­kich do­staw­ców opa­ko­wań nie­zwy­kle wa­żne jest, aby pa­trzeć sze­rzej niż tyl­ko jed­ną lub dwie „zrów­no­wa­żo­ne” ce­chy i na­praw­dę zro­zu­mieć ca­ło­ścio­wy wpływ, ja­ki mo­że­my wy­wrzeć na przy­szło­ść”.

Przy­kła­dem te­go jest wie­lo­krot­nie na­gra­dza­na pom­pa Fu­tu­re fir­my Ap­tar Be­au­ty + Ho­me, na­da­jąca się do re­cy­klin­gu, wy­ko­na­na z jed­ne­go ma­te­ria­łu i prze­zna­czo­na do han­dlu elek­tro­nicz­ne­go. Wio­dąca w bra­nży in­no­wa­cja Fu­tu­re otrzy­ma­ła licz­ne wy­różnie­nia, w tym:

  • Na­gro­da e-com­mer­ce 2022 przy­zna­wa­na przez Pac­ka­ging Eu­ro­pe
  • Na­gro­da Ame­ri­star 2022 w ka­te­go­rii Su­sta­ina­bi­li­ty za współpra­cę z Der­ma­lo­gi­ca
  • For­mes de Lu­xe Prix 2022 w ka­te­go­rii Di­spen­sing za współpra­cę z fir­mą Der­ma­lo­gi­ca
  • Fi­na­li­sta kon­kur­su Pla­stics Re­cyc­lers Eu­ro­pe Award 2022

Od­no­sząc się do Fu­tu­re, Ke­vin Da­vis, dy­rek­tor ds. in­ży­nie­rii opa­ko­wań w Der­ma­lo­gi­ca, po­wie­dział: „Ta pom­pa na­praw­dę zmie­nia za­sa­dy gry, wpro­wa­dza­jąc re­cy­kling na wy­ższy po­ziom i w pe­łni za­spo­ka­ja­jąc za­po­trze­bo­wa­nie na opa­ko­wa­nia z jed­ne­go ma­te­ria­łu. Z te­go po­wo­du wy­bra­li­śmy Fu­tu­re i po­szli­śmy o krok da­lej, łącząc go z bu­tel­ką wy­ko­na­ną w 50% z ży­wi­cy po­cho­dzącej z re­cy­klingu po­kon­su­menc­kie­go (PCR). Oprócz funk­cji zwi­ąza­nych ze zrów­no­wa­żo­nym roz­wo­jem rów­nie wa­żna dla na­szej mar­ki jest kon­struk­cja tej pom­py, przy­ja­zna dla han­dlu elek­tro­nicz­ne­go, po­nie­waż wy­sy­ła­my du­że ilo­ści w ma­łych prze­sy­łka­ch”.

Opa­ko­wa­nia z cer­ty­fi­ka­tem ISTA-6 Ama­zon

Ap­tar Be­au­ty + Ho­me jest rów­nież ofi­cjal­nym uczest­ni­kiem pro­gra­mu Ama­zon Pac­ka­ging Sup­port and Sup­plier Ne­twork (APASS), dzi­ęki cze­mu na­sze wie­lo­ka­na­ło­we roz­wi­ąza­nia dys­try­bu­cyj­ne po­sia­da­ją cer­ty­fi­kat ISTA-6 Ama­zon. „Ch­ce­my mieć pew­no­ść, że kon­su­men­ci będą mie­li wol­ne od fru­stra­cji do­świad­cze­nia zwi­ąza­ne z roz­pa­ko­wy­wa­niem, a jed­no­cze­śnie za­pew­nią, że pro­dukt wy­trzy­ma pre­sję sie­ci trans­por­to­wej i dys­try­bu­cyj­nej”, mówi Ga­ro­fa­lo. „To przy­kład te­go, jak fir­ma Ap­tar za­kłóca ry­nek dzi­ęki zrów­no­wa­żo­nym roz­wi­ąza­niom do­zu­jącym ob­słu­gu­jącym han­del elek­tro­nicz­ny wszel­kie­go ro­dza­ju, w tym za­mkni­ęć, pom­pek i opa­ko­wań bez­po­wietrz­nych. Ama­zon wdro­żył je­den z naj­bar­dziej ry­go­ry­stycz­nych i po­wszech­nie ak­cep­to­wa­nych pro­gra­mów we współpra­cy z In­ter­na­tio­nal Sa­fe Tran­sit As­so­cia­tion, dzi­ęki cze­mu jest to dla nas naj­bar­dziej lo­gicz­ny stan­dard, do które­go dąży­my”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ap­ta­rGro­up, Inc.,

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści