Aptar Beauty + Home, światowy lider rozwiązań dozujących, z dumą dzieli się swoimi postępami w tworzeniu rozwiązań dozujących zaprojektowanych w celu zaspokojenia zapotrzebowania na wielokanałowe i bardziej zrównoważone opakowania. Stanowi to odpowiedź firmy na wzrost sprzedaży e-commerce, który początkowo był spowodowany pandemią COVID-19, ale trend ten wyraźnie się utrzyma.
Według Xaviera Josepha, wiceprezesa ds. globalnego marketingu i innowacji w firmie Aptar Beauty + Home „Konsumenci oczekują bezproblemowych zakupów w wielu kanałach, od sklepu stacjonarnego, poprzez kliknięcie i odbiór, po Internet. Według naszego Według naszych badań wyciek podczas transportu to największy problem, z jakim borykają się obecnie konsumenci. Te innowacyjne rozwiązania w zakresie dozowania mają na celu wyeliminowanie tego problemu dla konsumentów i poprawę nastrojów konsumentów wśród naszych partnerów marki”.
„Przyjęliśmy trójstronne podejście, aby sprostać temu zapotrzebowaniu” — wyjaśnia Luigi Garofalo, Global Business Development Director, Aptar Beauty + Home. „Naszym pierwszym krokiem było dostosowanie naszej istniejącej oferty produktów do wymagań specyficznych dla potrzeb e-commerce, w tym dodanie klipsów i zwiększenie wytrzymałości pompek, które są podatne na pękanie podczas transportu. W międzyczasie nasi utalentowani inżynierowie pracowali nad sposobami zintegrowania funkcji e-commerce z funkcjonalnym projektem opakowania, jednocześnie ponownie zastanawiając się nad naszym wielokanałowym podejściem: dostarczyć doskonały projekt techniczny, zoptymalizować doświadczenia konsumentów w handlu elektronicznym i kanałach sklepowych oraz zminimalizować wpływ na środowisko. uderzenie."
Początkowa faza tego rozwoju obejmowała 40 produktów w katalogu Aptar Beauty + Home, które zostały uznane za „obsługujące e-commerce” i uzyskały certyfikat ISTA-6. W 2022 roku Aptar Beauty + Home zwiększył tę sumę o 50%. „Pracowaliśmy nad informowaniem i inspirowaniem marek do korzystania z tych rozwiązań zarówno w celu uproszczenia procesu realizacji zamówień, jak i dostarczania konsumentom bardziej zrównoważonych, nadających się do recyklingu opakowań”.
Zrównoważony rozwój: siła napędowa
Korzyści płynące z wielokanałowych rozwiązań opakowaniowych dodatkowo pomagają markom, które dążą do własnych celów gospodarki o obiegu zamkniętym. Poprzez zintegrowanie wbudowanych projektów i wykorzystanie globalnej sieci zakładów produkcyjnych Aptar, marki są również w stanie zmniejszyć swój ślad węglowy i zminimalizować użycie zbędnych opakowań i opakowań zbiorczych. Publiczne zobowiązania Aptar w zakresie zrównoważonych produktów są zgodne z nową ekonomią tworzyw sztucznych Fundacji Ellen MacArthur, która obejmuje opracowywanie rozwiązań dozujących, które nadają się do recyklingu, ponownego użycia lub zawierają żywicę z recyklingu. „Nasze innowacyjne podejście do tego, jak sprawić, by produkty były bardziej zrównoważone i jednocześnie wielokanałowe, zapewnia eliminację nadmiernych lub niepotrzebnych elementów opakowań ze strumienia odpadów”, mówi Xavier Joseph, „dla wszystkich dostawców opakowań niezwykle ważne jest, aby patrzeć szerzej niż tylko jedną lub dwie „zrównoważone” cechy i naprawdę zrozumieć całościowy wpływ, jaki możemy wywrzeć na przyszłość”.
Przykładem tego jest wielokrotnie nagradzana pompa Future firmy Aptar Beauty + Home, nadająca się do recyklingu, wykonana z jednego materiału i przeznaczona do handlu elektronicznego. Wiodąca w branży innowacja Future otrzymała liczne wyróżnienia, w tym:
Odnosząc się do Future, Kevin Davis, dyrektor ds. inżynierii opakowań w Dermalogica, powiedział: „Ta pompa naprawdę zmienia zasady gry, wprowadzając recykling na wyższy poziom i w pełni zaspokajając zapotrzebowanie na opakowania z jednego materiału. Z tego powodu wybraliśmy Future i poszliśmy o krok dalej, łącząc go z butelką wykonaną w 50% z żywicy pochodzącej z recyklingu pokonsumenckiego (PCR). Oprócz funkcji związanych ze zrównoważonym rozwojem równie ważna dla naszej marki jest konstrukcja tej pompy, przyjazna dla handlu elektronicznego, ponieważ wysyłamy duże ilości w małych przesyłkach”.
Opakowania z certyfikatem ISTA-6 Amazon
Aptar Beauty + Home jest również oficjalnym uczestnikiem programu Amazon Packaging Support and Supplier Network (APASS), dzięki czemu nasze wielokanałowe rozwiązania dystrybucyjne posiadają certyfikat ISTA-6 Amazon. „Chcemy mieć pewność, że konsumenci będą mieli wolne od frustracji doświadczenia związane z rozpakowywaniem, a jednocześnie zapewnią, że produkt wytrzyma presję sieci transportowej i dystrybucyjnej”, mówi Garofalo. „To przykład tego, jak firma Aptar zakłóca rynek dzięki zrównoważonym rozwiązaniom dozującym obsługującym handel elektroniczny wszelkiego rodzaju, w tym zamknięć, pompek i opakowań bezpowietrznych. Amazon wdrożył jeden z najbardziej rygorystycznych i powszechnie akceptowanych programów we współpracy z International Safe Transit Association, dzięki czemu jest to dla nas najbardziej logiczny standard, do którego dążymy”.
Na podstawie informacji firmy AptarGroup, Inc.,