Ale­xan­de­r`s kon­ty­nu­uje in­we­sty­cje w HP do­da­jąc dwie do­dat­ko­we ma­szy­ny cy­fro­we HP In­di­go 100KPoprzedni artykuł 

Ale­xan­der’s Print Advan­ta­ge, fir­ma z sie­dzi­bą w sta­nie Utah spe­cja­li­zu­jąca się w zauto­ma­ty­zo­wa­nym dru­ku i re­ali­za­cji, ogło­si­ła dzi­siaj, że do­da­ła dwie no­we ma­szy­ny cy­fro­we HP In­di­go 100K do swo­jej ist­nie­jącej flo­ty cy­fro­wych ma­szyn pro­duk­cyj­nych, aby spro­stać szyb­ko ro­snące­mu za­po­trze­bo­wa­niu na wy­so­kiej ja­ko­ści, zauto­ma­ty­zo­wa­ne dru­ko­wa­nie i re­ali­za­cję usłu­gi.

Ale­xan­der’s, z sie­dzi­bą 30 mil na po­łud­nie od Salt La­ke Ci­ty w sta­nie Utah, ob­słu­gu­je swo­ich klien­tów od 1979 ro­ku. Ale­xan­der’s roz­wi­nął się z wie­lo­lo­ka­lo­we­go punk­tu kse­ro do glo­bal­ne­go przed­si­ębior­stwa dru­ku­jące­go i re­ali­zu­jące­go usłu­gi, ob­słu­gu­jące­go klien­tów w 14 kra­jach i do­star­cza­jące­go prze­sy­łki do po­nad 30 kra­jów na ca­łym świe­cie. świat. Ale­xan­der’s spe­cja­li­zu­je się w nie­stan­dar­do­wych pro­duk­tach dru­ko­wa­nych na żąda­nie, w tym ksi­ążkach i cza­so­pi­smach, kar­tach, za­pro­sze­niach, zdjęciach, prze­sy­łkach re­kla­mo­wych, re­ali­za­cjach dla skle­pów DIY i nie tyl­ko.

Jeff Ale­xan­der, pre­zes fir­my Ale­xan­der’s, po­wie­dział: „Ale­xan­der’s Print Advan­ta­ge wy­twa­rza pro­duk­ty jed­no­ra­zo­we, a my po­le­ga­my na ela­stycz­no­ści na­szej flo­ty ma­szyn HP In­di­go. Na­praw­dę po­do­bał nam się nasz pierw­szy HP In­di­go 100K i aby spro­stać na­szym wy­ma­ga­niom pro­duk­cyj­nym, zde­cy­do­wa­li­śmy się do­dać dwa ko­lej­ne 100K, aby­śmy mo­gli na­dal do­star­czać ja­ko­ść i ilo­ści, których wy­ma­ga­ją na­si klien­ci”.

W ci­ągu ostat­nich kil­ku lat Ale­xan­der’s od­no­to­wał szyb­ki wzrost, który tyl­ko w ze­szłym ro­ku wy­ni­ósł 35 pro­cent, na­pędza­ny po­py­tem na zauto­ma­ty­zo­wa­ne usłu­gi na żąda­nie. Wy­po­sa­żo­ne już w jed­ną ma­szy­nę HP In­di­go 100K, HP In­di­go 12000HD, HP In­di­go 7800 i HP In­di­go w7250, te dwie do­dat­ko­we ma­szy­ny cy­fro­we HP In­di­go 100K po­mo­gą roz­sze­rzyć dzia­łal­no­ść fir­my, za­pew­nia­jąc klien­tom naj­wy­ższą ja­ko­ść.

W szczy­cie se­zo­nu Ale­xan­der’s wy­sy­ła do 30 000 za­mówień dzien­nie. Aby wy­daj­nie prze­twa­rzać ty­si­ące za­mówień na go­dzi­nę, Ale­xan­der’s wy­ko­rzy­stu­je HP Prin­tOS i otwar­te in­ter­fej­sy API do in­te­gra­cji i opty­ma­li­za­cji prze­pły­wów pra­cy. W ten spo­sób klien­ci mo­gą au­to­ma­tycz­nie prze­sy­łać za­mówie­nia bez­po­śred­nio do sys­te­mów bi­zne­so­wych fir­my Ale­xan­der, uspraw­nia­jąc pro­ces za­rów­no dla fir­my Ale­xan­der, jak i jej klien­tów.

„Au­to­ma­ty­za­cja jest klu­czem do szyb­kie­go roz­wo­ju fir­my Ale­xan­der. Ka­żde­go dnia po­le­ga­my na zauto­ma­ty­zo­wa­nym za­rządza­niu ko­lo­ra­mi HP, in­ter­fej­sach API i ar­chi­tek­tu­rze prze­pły­wu pra­cy Prin­tOS, aby do­star­czać pro­duk­ty naj­wy­ższej ja­ko­ści, szyb­ciej i wy­daj­niej niż kie­dy­kol­wiek wcze­śnie­j” — po­wie­dział Dan Mor­ti­mer, dy­rek­tor ds. tech­no­lo­gii w fir­mie Ale­xan­der’s.

„HP ma za­szczyt być wie­lo­let­nim za­ufa­nym part­ne­rem fir­my Ale­xan­der’s, która ska­lu­je swo­ją dzia­łal­no­ść, aby spro­stać szyb­ko ro­snące­mu za­po­trze­bo­wa­niu na swo­je usłu­gi” — po­wie­dział Fer­nan­do Al­pe­ro­wicz, wi­ce­pre­zes i dy­rek­tor ge­ne­ral­ny AMS HP In­du­strial. „Dzi­ęki tym dwóm do­dat­ko­wym pra­som cy­fro­wym HP In­di­go 100K i HP Prin­tOS Ale­xan­der’s będzie na­dal do­star­czać wy­so­kiej ja­ko­ści roz­wi­ąza­nia w za­kre­sie zauto­ma­ty­zo­wa­ne­go dru­ko­wa­nia i re­ali­za­cji dla ro­snącej ba­zy klien­tów”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my HP Inc.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści