Wzbogacenie wrażeń konsumenta, zaawansowane projektowanie produktu czy sprzedaż produktu premium – o tych obszarach usłyszała licznie zgromadzona widownia podczas konferencji zorganizowanej przez drukarnię ViperPrint dotyczącej technologii uszlachetnień 3D. Wydarzenie odbyło się 1 lutego podczas RemaDays 2023 – jednej z najważniejszych imprez branży reklamowej na świecie. Partnerem technologicznym wydarzenia była Konica Minolta.
Remadays to jedna z najważniejszych imprez branży Reklamy i Druku na Świecie, a na początku lutego obyła się już 18 edycja wydarzenia, gromadząc ponad 23 tysiące osób z 3 kontynentów – o ponad 120 proc. więcej niż rok wcześniej. Oprócz przestrzeni targowej, dającej liczne okazje do networkingu, event obfitował w eksperckie wydarzenia, pomagające zaktualizować wiedzę m.in. z zakresy nowoczesnych technologii w branży poligraficznej.
Liczną widownię zgromadziła m.in. drukarnia internetowa ViperPrint, która 1 dnia targów – 1 lutego – zorganizowała konferencję dotyczącą technologii uszlachetnień 3D. Partnerem technologicznym wydarzenia została Konica Minolta. –„Jako lider branży musimy napędzać jej rozwój, dostarczając nowoczesne rozwiązania, a także wspierając debatę o nowych możliwościach. Partnerstwo dla naszego wieloletniego Klienta – drukarni ViperPrint – było dla nas oczywistą realizacją tej filozofii. Niezmiernie cieszy nas, że firma postanowiła, z naszym wsparciem, opowiedzieć szerszej publiczności o możliwościach uszlachetnień 3D, a jeszcze bardziej cieszy nas, że wystąpienia zgromadziły szeroką publiczność. Branża poligraficzna zmienia się nieustannie, akonferencje są doskonałą okazją, żeby móc o tych zmianach i o tym, co one oznaczają, porozmawiać w gronie prefesjonalistów”– mówi Łukasz Kurasiński, Business Development Manager Packaging& Commercial Market w firmie Konica Minolta.
Uczestnicy wydarzenia wzięli udział w trzech panelach, które poprawadzili: Brygida Dzidek - Inżynier zmysłu dotyku, założycielka i prezes Haptology, Paweł Popenda i Marek Polanowski - technolodzy w drukarni internetowej ViperPrint oraz Karol Froń - przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży.
Brygida Dzidek poruszyła temat: "Haptyka - Inżynieria dotyku – jak wzbogacać wrażenia konsumenta oraz budować przywiązanie." Podczas wykładu omówiła wartości sensoryczne w procesie zakupowym oraz to jak dotyk działa na sprzedaż samych produktów. (Link)
Marek Polanowski i Paweł Popenda podczas wystąpienia „"Czym jest technologia uszlachetnień 3d? Jak projektować, aby uzyskać zamierzony efekt.", które przybrało formę wywiadu prelegenci podzielili się wskazówkami dotyczącymi projektowania oraz własnym doświadczeniem związanym z użytkowaniem maszyny. (Link)
Karol Froń zaprosił gości na wykład „"Jak sprzedawać produkty Premium w dzisiejszych czasach.",podczas którego omówił strategie marketingowe w czasach kryzysu oraz uświadomił słuchaczy jak działa kryzys w gospodarce i reklamie. (Link)
-„Technologia uszlachetnień 3D poszerza możliwości na wielu płaszczyznach i zapraszając naszych gości na trzy tak różne wystąpienia, chcieliśmy pokazać jej kompleksowość i potencjał. Dziękujemy ekspertom, którzy zabrali nas w fantastyczną podróż, łącząc ogromną dawkę specjalistycznej wiedzy, z niezwykle ciekawymi przykładami. Z niecierpliwością czekamy na kolejne konferencje” – podsumowała Weronka Gawron, Project Manager w ViperPrint.
Na podstawie informacji firmy Konica Minolta