Model subskrypcji w obecnych czasach rozwija się błyskawicznie, a liczba osób korzystających z nich wciąż rośnie. To rozwiązania stworzone z myślą o potrzebach współczesnych użytkowników, do których należą czas i wygoda. Badania jednoznacznie wskazują, że ekonomia tego modelu znana jest większości społeczeństwa.
Kobiety częściej korzystają z wielu usług subskrypcji, np. streamingu filmów, usług telekomunikacyjnych, usług dla domu czy streamingu muzyki. Mężczyźni natomiast sięgają po programy do obsługi procesów biznesowych, gry online czy oprogramowanie komputerowe. Średnia liczba subskrypcji na osobę stale rośnie i wynosi dziś 5,7. Ponadto, prawie połowa osób korzystających z subskrypcji (41%) przyznaje, że dodatkowo współdzieli opłaty z innymi osobami spoza gospodarstwa domowego, co znacznie redukuje ich koszty.
Nowoczesne rozwiązania w tradycyjnym druku
Na podstawie badań przeprowadzonych przez firmę Edelman, opublikowanych w kwietniu 2020 r., aż 69% rodzin zadeklarowało, że w czasie pandemii zaczęło drukować więcej, co pozwala nasunąć stwierdzenie, że popularność subskrypcji druku na polskim rynku będzie dalej rosła. Nowością w Polsce stała się subskrypcja druku - HP Instant Ink, na którą zdecydowało się już ponad 11 milionów użytkowników na całym świecie. To jedyna tego rodzaju usługa, zapewniająca wygodne i nieprzerwane drukowanie w domu oraz stanowiąca odpowiedź na stale zmieniające się oczekiwania i potrzeby.
Jakie jeszcze korzyści zachęciły tak liczne grono osób do skorzystania z tej subskrypcji? Oto kilka z nich:
HP dokłada wszelkich starań w tworzeniu ekologicznych rozwiązań i budowaniu zdrowego środowiska, dlatego też oryginalne wkłady atramentowe i tonerowe można poddać recyklingowi w ramach programu HP Planet Partners.
W HP tworzymy rozwiązania łączące wygodę z pożytecznością, oferując użytkownikom darmowy zwrot opakowań po tuszach i tonerach. Puste zbiorniki w przyszłości użyte zostaną do produkcji nowych pojemników. Pragniemy przyczyniać się do budowania właściwej postawy wobec ochrony środowiska i klimatu wśród naszych pracowników i konsumentów, dążąc tym samym do bycia najbardziej zrównoważoną firmą technologiczną na świecie – dodaje Mateusz Wasilewski, Office Printing Solution Category Manager, HP Inc Polska.
Co ważne, w HP recykling odbywa się w obiegu zamkniętym, co znacznie ogranicza ilości nowo produkowanego plastiku. W ramach opcji przesyłki zwrotnej oraz opakowaniu dołączanemu do zamówienia, przy subskrypcji HP Instant Ink, w łatwy sposób można poddać zużyte materiały eksploatacyjne recyklingowi. Ponadto, HP zapewnia dotację za każdą wydrukowaną stronę w ramach HP+ dla organizacji zajmujących się zalesianiem lasów, do których należy m.in Forest First oraz współpracując z partnerami z organizacji pozarządowych, takimi jak World Wildlife Fund.
Więcej o HP Instant Ink można przeczytać na tej stronie.
Na podstawie informacji firmy HP