Ro­zwi­ąza­nia Sun Che­mi­cal do dru­ko­wa­nia tek­sty­li­ów na sto­isku fir­my Si­co Print So­lu­tions pod­czas tar­gów Pro­mo Show 2023Poprzedni artykuł 

Na stoisku targowym stoją: Marzena Gutknecht - Marketing Manager w firmie Sico Print Solutions i Krzysztof Ostrowski - odpowiedzialny w polskim oddziale Sun Chemical za rozwiązania cyfrowe.
Na sto­isku tar­go­wym sto­ją: Ma­rze­na Gutk­necht – Mar­ke­ting Ma­na­ger w fir­mie Si­co Print So­lu­tions i Krzysz­tof Ostrow­ski – od­po­wie­dzial­ny w pol­skim od­dzia­le Sun Che­mi­cal za roz­wi­ąza­nia cy­fro­we.

W dniach 8–9 lu­te­go br. w war­szaw­skim cen­trum wy­sta­wien­ni­czym Expo XXI od­by­wa­ły się tar­gi Pro­mo Show 2023. Wśród ich wy­staw­ców po raz pierw­szy zna­la­zła się fir­ma Si­co Print So­lu­tions – dys­try­bu­tor roz­wi­ązań do wiel­ko­for­ma­to­we­go dru­ku cy­fro­we­go. Po­sia­da ona w swo­jej ofer­cie m.in. atra­men­ty in­kje­to­we Sun Che­mi­cal prze­zna­czo­ne do za­dru­ko­wy­wa­nia tek­sty­li­ów. Tar­gi Pro­mo Show sta­ły się zna­ko­mi­tą oka­zją do za­pre­zen­to­wa­nia jej port­fo­lio w tym za­kre­sie, znacz­nie roz­bu­do­wa­ne­go po prze­jęciu przez Sun Che­mi­cal mar­ki Sen­sient Ima­ging Tech­no­lo­gies (re­pre­zen­to­wa­nej od wie­lu lat w Pol­sce przez Si­co Print So­lu­tions).

„Pro­mo Show to ko­lej­na wa­żna w tym ro­ku im­pre­za bra­nżo­wa, na której mo­gli­śmy za­pre­zen­to­wać – tym ra­zem wspól­nie z Si­co Print So­lu­tions – roz­wi­ąza­nia Sun Che­mi­cal z dzia­łu di­gi­tal – mówi Krzysz­tof Ostrow­ski, od­po­wie­dzial­ny w pol­skim od­dzia­le fir­my za seg­ment dru­ku cy­fro­we­go. – By­ły to atra­men­ty in­kje­to­we do za­dru­ko­wy­wa­nia tek­sty­li­ów, m.in. mar­ki Sen­sient Ima­ging Tech­no­lo­gies, prze­jętej nie­daw­no przez DIC Cor­po­ra­tion (wła­ści­cie­la Sun Che­mi­cal). Si­co Print So­lu­tions od wie­lu lat jest ich pol­skim dys­try­bu­to­rem, a dzi­ęki wspo­mnia­ne­mu prze­jęciu jej ofer­ta w za­kre­sie wy­so­kiej ja­ko­ści atra­men­tów do za­sto­so­wań re­kla­mo­wych i tek­styl­nych zna­cząco się po­wi­ęk­szy­ła. Pro­mo Show sta­ło się zna­ko­mi­tym miej­scem do ich pre­zen­ta­cji i pro­mo­cji, zwłasz­cza w kon­te­kście zna­czącej zmia­ny for­mu­ły te­go wy­da­rze­nia. Ich te­goroczna edy­cja od­by­wa­ła się w no­wym miej­scu, ofe­ru­jącym wi­ęk­szą prze­strzeń i mo­żli­wo­ści, co wi­ęk­szo­ść wy­staw­ców zna­ko­mi­cie wy­ko­rzy­sta­ła. Mo­gli bo­wiem w jesz­cze cie­kaw­szy spo­sób do­trzeć ze swo­imi pro­po­zy­cja­mi do go­ści od­wie­dza­jących tar­gi. Wśród nich zna­la­zły się m.in. agen­cje re­kla­mo­we i dru­kar­nie, ale też licz­ni przed­sta­wi­cie­le firm z in­nych bra­nż. Druk i zna­ko­wa­nie tek­sty­li­ów by­ły tu bar­dzo moc­no wi­docz­ne, wi­ęc z na­szym wspól­nym prze­ka­zem z fir­mą Si­co Print So­lu­tions bar­dzo do­brze wpa­so­wa­li­śmy się w no­wą for­mu­łę Pro­mo Sho­w”.

Atra­men­ty do dru­ku na tek­sty­liach – istot­na część port­fo­lio Sun Che­mi­cal i Si­co Print So­lu­tions

Z my­ślą o zwie­dza­jących Pro­mo Show fir­ma Si­co Print So­lu­tions przy­go­to­wa­ła za­rów­no pre­zen­ta­cje sprzętu dru­ku­jące­go znaj­du­jące­go się w jej ofer­cie, jak też ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych nie­zbęd­nych w pro­ce­sie dru­ko­wa­nia, m.in. atra­men­tów Sun Che­mi­cal de­dy­ko­wa­nych ma­te­ria­łom tek­styl­nym. Wśród nich zna­la­zła się m.in. far­ba re­ak­tyw­na Ame­thyst Evo, będąca na­stęp­cą bar­dzo do­brze zna­ne­go w świe­cie dru­ku na tek­sty­liach pro­duk­tu – Xen­nia Ame­thyst RC. Ce­chu­je się ona – jak pod­kre­śla Sun Che­mi­cal – in­no­wa­cyj­ną for­mu­łą, która po­sze­rza w jesz­cze wi­ęk­szym stop­niu jej mo­żli­wo­ści w za­kre­sie si­ły kry­cia, ga­mu­tu oraz wy­daj­no­ści. Co wi­ęcej – jest zgod­na z wy­ma­ga­nia­mi GOTS, Eco­-Pas­sport i ZDHC.

Go­ście mo­gli rów­nież za­po­znać się z mo­żli­wo­ścia­mi wpro­wa­dzo­nych w ubie­głym ro­ku na ry­nek no­wych se­rii atra­men­tów sub­li­ma­cyj­nych. Są one de­dy­ko­wa­ne bra­nżom, odzie­żo­wej, spor­to­wej i re­kla­mo­wej. Na­le­żą do nich ta­kie pro­duk­ty jak m.in.: Elva­Jet Onyx SB (do plo­te­rów z gło­wi­ca­mi Ep­son) i Elva­Jet To­paz SC (do ma­szyn z gło­wi­ca­mi Ky­oce­ra). Są one na­no­szo­ne na pa­pier trans­fe­ro­wy, a z nie­go – na do­ce­lo­wą po­wierzch­nię. Mo­że to być np. ko­szul­ka po­lie­stro­wa, ku­bek por­ce­li­to­wy czy bla­cha alu­mi­nio­wa, a ta­kże sze­reg in­nych. De­dy­ko­wa­ne są za­dru­ko­wy­wa­niu ko­szu­lek spor­to­wych i in­nej odzie­ży, ale ich mo­żli­wo­ści – jak pod­kre­śla do­staw­ca – po­zo­sta­wia­ją jesz­cze du­że prze­strze­nie do wy­ko­rzy­sta­nia ich w sze­regu in­nych za­sto­so­wań. Mo­żna je rów­nież wy­ko­rzy­sty­wać np. w pro­duk­cji sys­te­mów wy­sta­wien­ni­czych wy­ko­na­nych z tek­sty­li­ów oraz różne­go ro­dza­ju ak­ce­so­ri­ów pro­mo­cyj­nych.

Dy­na­micz­nie ro­snący, per­spek­ty­wicz­ny ry­nek

„Jak już wspo­mnia­łem, tar­gi Pro­mo Show by­ły dla nas in­te­re­su­jące ze względu na fakt, że ob­szar zwi­ąza­ny z za­dru­ko­wy­wa­niem tek­sty­li­ów był tu bar­dzo bo­ga­to re­pre­zen­to­wa­ny – mówi Krzysz­tof Ostrow­ski. – Za­sto­so­wa­nia tej tech­no­lo­gii są nie­zwy­kle sze­ro­kie, uwzględ­nia­ją m.in. bra­nżę re­kla­mo­wą, do której w du­żej mie­rze skie­ro­wa­ne jest to wy­da­rze­nie. Tech­no­lo­gia dru­ku na tek­sty­liach sta­le roz­wi­ja się, a w ślad za tym ofe­ro­wa­ne są tu co­raz cie­kaw­sze za­sto­so­wa­nia i fi­nal­ne pro­duk­ty, będące od­po­wie­dzią na ocze­ki­wa­nia klien­tów. Cie­szy nas fakt, że roz­wi­ąza­nia z ofer­ty Sun Che­mi­cal, de­dy­ko­wa­ne ryn­ko­wi dru­ku in­kje­to­we­go na różne­go ro­dza­ju ma­te­ria­łach tek­styl­nych, spo­tka­ły się z tak du­żym za­in­te­re­so­wa­niem osób od­wie­dza­jących sto­isko Si­co Print So­lu­tions. Wśród nich by­li przed­sta­wi­cie­le bra­nży re­kla­mo­wej, odzie­żo­wej, wy­po­sa­że­nia wnętrz czy me­blo­wej, bo im wła­śnie de­dy­ko­wa­ne by­ły pre­zen­to­wa­ne przez nas pro­duk­ty. By­ły one w na­szym mnie­ma­niu zna­ko­mi­tym uzu­pe­łnie­niem ofer­ty, pre­zen­to­wa­nej przez tę fir­mę pod­czas Pro­mo Show. Wszyst­kim, którzy od­wie­dzi­li sto­isko na­sze­go part­ne­ra, ser­decz­nie dzi­ęku­je­my, a za­in­te­re­so­wa­nych, którzy nie do­tar­li na tar­gi za­pra­sza­my do bez­po­śred­nie­go kon­tak­tu z na­szymi fir­ma­mi”.

Piotr Kla­mec­ki, czło­nek za­rządu w fir­mie Si­co Print So­lu­tions do­da­je: „Licz­ne spo­tka­nia i owoc­ne roz­mo­wy prze­pro­wa­dzo­ne pod­czas tar­gów Pro­mo Show bar­dzo nas cie­szą. Po raz pierw­szy wzi­ęli­śmy udział w tym wy­da­rze­niu, które w no­wej for­mu­le za­słu­gu­je na sa­me su­per­la­ty­wy. Jak wy­ni­ka z in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra, od­wie­dzi­ło je po­nad 8 tys. go­ści z po­nad 20 kra­jów, co da­ło się od­czuć pod­czas obu dni tar­go­wych, ta­kże pod­czas roz­mów prze­pro­wa­dza­nych na na­szym sto­isku, ale też sto­iskach na­szych klien­tów i part­ne­rów czy też Wie­czo­ru Wy­staw­ców, który był zna­ko­mi­tą oka­zją do mniej for­mal­nych dys­ku­sji. Ry­nek, je­go per­spek­ty­wy, zmia­ny na nim za­cho­dzące i ewo­lu­ujące w zwi­ąz­ku z tym ocze­ki­wa­nia na­szych klien­tów – roz­mo­wy na te te­ma­ty są dla nas za­wsze bar­dzo wa­żne i mo­ty­wu­jące do dal­szych dzia­łań i roz­wo­ju. Ma­my na­dzie­ję, że pre­zen­tu­jąc m.in. roz­wi­ąza­nia Sun Che­mi­cal za­in­spi­ro­wa­li­śmy na­szych go­ści do zmian, za­in­te­re­so­wa­li­śmy ich na­szymi pro­duk­ta­mi, a pre­zen­tu­jąc ich za­le­ty – w tym wy­so­ką ja­ko­ść dru­ku ja­ką za­pew­nia­ją, war­to­ści eko­lo­gicz­ne, a ta­kże mo­żli­wo­ści w za­kre­sie wy­daj­no­ści – skło­ni­li­śmy ich do wdro­że­nia roz­wi­ązań z ofer­ty Si­co Print So­lu­tions w co­dzien­nej pro­duk­cji. Dzi­ęku­je­my za licz­ne spo­tka­nia i ma­my na­dzie­ję na ich kon­ty­nu­ację ta­kże pod­czas ko­lej­nych wy­da­rzeń bra­nżo­wych, ja­kie nas cze­ka­ją w tym ro­ku”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści