Szampańskie złoto" i "niebieski topaz" z oferty API Foilmakers na wino marki Quercus 22 BarleywinePoprzedni artykuł 

Fot.: API Foilmakers
Fot.: API Foilmakers

Folie wytwarzane przez API Foilmakers spotykają się z uznaniem coraz szerszego grona właścicieli marek oraz drukarń realizujących zamawiane przez nich opakowania i etykiety. Firma oferuje m.in. dedykowaną serię do hot stampingu – MV-Plus. Jak podkreśla API Foilamkers, folie tego typu zwiększają atrakcyjność wizualną i dotykową finalnych aplikacji, wpływając na wyróżnienie się produktu na półce sklepowej i zwiększenie jego szans w kontekście wyborów dokonywanych przez konsumenta.

W ostatnim czasie dwie folie metalizowane z serii MV-Plus – 2268 Topaz i 4001 Champagne Gold zostały wykorzystane do wytworzenia etykiety na wino Quercus 22 Barleywine. Warto dodać, że oba produkty znajdują się w stałej ofercie API Folie Polska – lokalnego oddziału API Foilmakers, obsługującego klientów z Polski i wybranych krajów ościennych.

„Technika hot stampingu spotyka się z coraz większym uznaniem właścicieli marek z całego świata, co przekłada się na rosnącą liczbę realizowanych przez nas wdrożeń w drukarniach opakowaniowych i etykietowych, w tym z Polski – przyznaje Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska. – Nasz rodzimy rynek z zainteresowaniem śledzi rozwój tej niełatwej w implementacji metody także w innych krajach. Etykieta na wino Quercus 22 Barleywine, zrealizowana z udziałem dwóch folii z serii MV-Plus, to doskonały przykład połączenia niebanalnego designu z właściwym podłożem i wysokiej jakości materiałami co uszlachetniania”.

Tymi ostatnimi były folie: niebieska – 2268 Topaz i złota – 4001 Champagne Gold, które – jak podkreśla API Foilmakers, zostały pomysłowo wkomponowane w projekt etykiety. Producent dodaje, że zrealizowane przez szkocką drukarnię Lothian Labels zlecenie zostało zrealizowane sprawnie i bez przeszkód. „To charakterystyczne dla wszystkich produktów z niezwykle popularnej serii MV-Plus – potwierdza Katarzyna Kozińśka – Ich zastosowanie pozwala wyróżnić charakterystyczne dla danego projektu detale, a krycie powierzchni – w tym przypadku średniej wielkości, przebiega bez zarzutu. Co więcej, w przypadku podłoży powlekanych powierzchnia kryta foliami MV-Plus może być nawet większa. Fole te cechuje wysoki połysk i mogą być one stosowane na wielu różnych maszynach”.

MV-Plus – „folie pierwszego wyboru”

MV-Plus to seria folii do hot stampingu, jakie pojawiły się w ofercie API Foilmakers (wówczas działającej pod nazwą API Group) już w 2005 roku. „Stale udoskonalane i poszerzane o nowe rodzaje, są to najbardziej wszechstronne folie z naszej oferty, bardzo często będące materiałem pierwszego wyboru przy licznych aplikacjach opakowaniowych – podkreśla Katarzyna Kozińska. – Kompatybilne z wieloma podłożami, sprawdzają się znakomicie przy materiałach powlekanych i niepowlekanych, zarówno zadrukowanych (farbami konwencjonalnymi bądź UV) jak i bez zadruku. Dedykowane są wszystkim maszynom do hot stampingu: płaskim, cylindrycznym i rotacyjnym”.

„Jak pokazuje przykład wdrożenia zrealizowanego przez drukarnię Lothian Labels, folie MV-Plus sprawdzają się zarówno przy tłoczeniu małych detali, jak i dużych apli. Są przy tym odporne na wysoką temperaturę, działanie wody i alkoholu – dodaje Katarzyna Kozińska. – Zapraszamy zatem wszystkie drukarnie zainteresowane ich zastosowaniem w produkcji do kontaktu z naszym lokalnym oddziałem”.

„Bliżej klienta”: serwis, doradztwo i...

Poza bogatą ofertą folii, uwzględniającą cały asortyment wytwarzany przez API Foilmakers w jej brytyjskim zakładzie produkcyjnym, API Folie Polska – podobnie jak wszystkie oddziały – proponuje swoim klientom kompleksową obsługę, uwzględniającą m.in. doradztwo przy doborze materiału, serwis techniczny i szkolenia w kontekście wdrożenia różnych technik uszlachetniania. „Staramy się być dla naszych klientów nie tylko producentem i dostawcą najwyższej jakości folii, ale przede wszystkim partnerem technologicznym. Zgodnie z przyświecającym naszej firmie hasłem – „Bliżej klienta” – staramy się zaoferować profesjonalną obsługę przed- i posprzedażową. Uwzględnia ona m.in. kompleksowe szkolenia związane z wdrożeniem całego procesu uszlachetniania, zarówno w kontekście cold – jak i hot stampingu. Cieszymy się, że z tej propozycji korzysta coraz większa grupa polskich drukarń opakowaniowych i etykietowych” – mówi Katarzyna Kozińska.

... spotkania branżowe

O korzyściach związanych z kompleksową opieką ze strony API Folie Polska można będzie się dowiedzieć – jak zapowiada Katarzyna Kozińska – także podczas nadchodzących wydarzeń branżowych: „Wszyscy z niecierpliwością czekamy na wrześniowe targi Labelexpo Europe w Brukseli, przekładane już dwukrotnie. Jednak na naszym rodzimym rynku też wiele się dzieje. W kwietniu będziemy obecni na konferencji Polskiej Izby Fleksografów, której członkiem mamy przyjemność być od stycznia tego roku. Z kolei w czerwcu wystąpimy podczas 18. konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”. Spotkanie to, organizowane przez wydawnictwo Polski Drukarz, tym razem odbędzie się w Kołobrzegu i mamy nadzieję, że frekwencja – także na naszym wystąpieniu – będzie tam równie duża jak podczas ostatnich edycji. Przygotowujemy tu pewnego rodzaju niespodziankę, uwzględniającą praktyczne aspekty wdrożenia naszych folii, ale przede wszystkim – podjęcia kompleksowej współpracy z API Folie Polska. Serdecznie zapraszamy zatem na wszystkie ww. wydarzenia i na spotkania z naszym zespołem” – podsumowuje Katarzyna Kozińska.

Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności