Szam­pa­ńskie zło­to” i „nie­bie­ski to­paz” z ofer­ty API Fo­il­ma­kers na wi­no mar­ki Qu­er­cus 22 Bar­ley­wi­nePoprzedni artykuł 

Fot.: API Foilmakers
Fot.: API Fo­il­ma­kers

Fo­lie wy­twa­rza­ne przez API Fo­il­ma­kers spo­ty­ka­ją się z uzna­niem co­raz szer­sze­go gro­na wła­ści­cie­li ma­rek oraz dru­ka­rń re­ali­zu­jących za­ma­wia­ne przez nich opa­ko­wa­nia i ety­kie­ty. Fir­ma ofe­ru­je m.in. de­dy­ko­wa­ną se­rię do hot stam­pin­gu – MV-Plus. Jak pod­kre­śla API Fo­ilam­kers, fo­lie te­go ty­pu zwi­ęk­sza­ją atrak­cyj­no­ść wi­zu­al­ną i do­ty­ko­wą fi­nal­nych apli­ka­cji, wpły­wa­jąc na wy­różnie­nie się pro­duk­tu na półce skle­po­wej i zwi­ęk­sze­nie je­go szans w kon­te­kście wy­bo­rów do­ko­ny­wa­nych przez kon­su­men­ta.

W ostat­nim cza­sie dwie fo­lie me­ta­li­zo­wa­ne z se­rii MV-Plus – 2268 To­paz i 4001 Cham­pa­gne Gold zo­sta­ły wy­ko­rzy­sta­ne do wy­two­rze­nia ety­kie­ty na wi­no Qu­er­cus 22 Bar­ley­wi­ne. War­to do­dać, że oba pro­duk­ty znaj­du­ją się w sta­łej ofer­cie API Fo­lie Pol­ska – lo­kal­ne­go od­dzia­łu API Fo­il­ma­kers, ob­słu­gu­jące­go klien­tów z Pol­ski i wy­bra­nych kra­jów ościen­nych.

„Tech­ni­ka hot stam­pin­gu spo­ty­ka się z co­raz wi­ęk­szym uzna­niem wła­ści­cie­li ma­rek z ca­łe­go świa­ta, co prze­kła­da się na ro­snącą licz­bę re­ali­zo­wa­nych przez nas wdro­żeń w dru­kar­niach opa­ko­wa­nio­wych i ety­kie­to­wych, w tym z Pol­ski – przy­zna­je Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska, dy­rek­tor za­rządza­jąca API Fo­lie Pol­ska. – Nasz ro­dzi­my ry­nek z za­in­te­re­so­wa­niem śle­dzi roz­wój tej nie­ła­twej w im­ple­men­ta­cji me­to­dy ta­kże w in­nych kra­jach. Ety­kie­ta na wi­no Qu­er­cus 22 Bar­ley­wi­ne, zre­ali­zo­wa­na z udzia­łem dwóch fo­lii z se­rii MV-Plus, to do­sko­na­ły przy­kład po­łącze­nia nie­ba­nal­ne­go de­si­gnu z wła­ści­wym podło­żem i wy­so­kiej ja­ko­ści ma­te­ria­ła­mi co uszla­chet­nia­nia”.

Ty­mi ostat­ni­mi by­ły fo­lie: nie­bie­ska – 2268 To­paz i zło­ta – 4001 Cham­pa­gne Gold, które – jak pod­kre­śla API Fo­il­ma­kers, zo­sta­ły po­my­sło­wo wkom­po­no­wa­ne w pro­jekt ety­kie­ty. Pro­du­cent do­da­je, że zre­ali­zo­wa­ne przez szkoc­ką dru­kar­nię Lo­thian La­bels zle­ce­nie zo­sta­ło zre­ali­zo­wa­ne spraw­nie i bez prze­szkód. „To cha­rak­te­ry­stycz­ne dla wszyst­kich pro­duk­tów z nie­zwy­kle po­pu­lar­nej se­rii MV-Plus – po­twier­dza Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńśka – Ich za­sto­so­wa­nie po­zwa­la wy­różnić cha­rak­te­ry­stycz­ne dla da­ne­go pro­jektu de­ta­le, a kry­cie po­wierzch­ni – w tym przy­pad­ku śred­niej wiel­ko­ści, prze­bie­ga bez za­rzu­tu. Co wi­ęcej, w przy­pad­ku podło­ży po­wle­ka­nych po­wierzch­nia kry­ta fo­lia­mi MV-Plus mo­że być na­wet wi­ęk­sza. Fo­le te ce­chu­je wy­so­ki po­łysk i mo­gą być one sto­so­wa­ne na wie­lu różnych ma­szy­na­ch”.

MV-Plus – „fo­lie pierw­sze­go wy­bo­ru”

MV-Plus to se­ria fo­lii do hot stam­pin­gu, ja­kie po­ja­wi­ły się w ofer­cie API Fo­il­ma­kers (wó­wczas dzia­ła­jącej pod na­zwą API Gro­up) już w 2005 ro­ku. „Sta­le udo­sko­na­la­ne i po­sze­rza­ne o no­we ro­dza­je, są to naj­bar­dziej wszech­stron­ne fo­lie z na­szej ofer­ty, bar­dzo często będące ma­te­ria­łem pierw­sze­go wy­bo­ru przy licz­nych apli­ka­cjach opa­ko­wa­nio­wych – pod­kre­śla Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska. – Kom­pa­ty­bil­ne z wie­lo­ma podło­ża­mi, spraw­dza­ją się zna­ko­mi­cie przy ma­te­ria­łach po­wle­ka­nych i niepo­wle­ka­nych, za­rów­no za­dru­ko­wa­nych (far­ba­mi kon­wen­cjo­nal­ny­mi bądź UV) jak i bez za­dru­ku. De­dy­ko­wa­ne są wszyst­kim ma­szy­nom do hot stam­pin­gu: pła­skim, cy­lin­drycz­nym i ro­ta­cyj­ny­m”.

„Jak po­ka­zu­je przy­kład wdro­że­nia zre­ali­zo­wa­ne­go przez dru­kar­nię Lo­thian La­bels, fo­lie MV-Plus spraw­dza­ją się za­rów­no przy tło­cze­niu ma­łych de­ta­li, jak i du­żych apli. Są przy tym od­por­ne na wy­so­ką tem­pe­ra­tu­rę, dzia­ła­nie wo­dy i al­ko­ho­lu – do­da­je Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska. – Za­pra­sza­my za­tem wszyst­kie dru­kar­nie za­in­te­re­so­wa­ne ich za­sto­so­wa­niem w pro­duk­cji do kon­tak­tu z na­szym lo­kal­nym od­dzia­łe­m”.

„Bli­żej klien­ta”: ser­wis, do­radz­two i…

Po­za bo­ga­tą ofer­tą fo­lii, uwzględ­nia­jącą ca­ły asor­ty­ment wy­twa­rza­ny przez API Fo­il­ma­kers w jej bry­tyj­skim za­kła­dzie pro­duk­cyj­nym, API Fo­lie Pol­ska – po­dob­nie jak wszyst­kie od­dzia­ły – pro­po­nu­je swo­im klien­tom kom­plek­so­wą ob­słu­gę, uwzględ­nia­jącą m.in. do­radz­two przy do­bo­rze ma­te­ria­łu, ser­wis tech­nicz­ny i szko­le­nia w kon­te­kście wdro­że­nia różnych tech­nik uszla­chet­nia­nia. „Sta­ra­my się być dla na­szych klien­tów nie tyl­ko pro­du­cen­tem i do­staw­cą naj­wy­ższej ja­ko­ści fo­lii, ale przede wszyst­kim part­ne­rem tech­no­lo­gicz­nym. Zgod­nie z przy­świe­ca­jącym na­szej fir­mie ha­słem – „Bli­żej klien­ta” – sta­ra­my się za­ofe­ro­wać pro­fe­sjo­nal­ną ob­słu­gę przed- i po­sprze­da­żo­wą. Uw­zględ­nia ona m.in. kom­plek­so­we szko­le­nia zwi­ąza­ne z wdro­że­niem ca­łe­go pro­ce­su uszla­chet­nia­nia, za­rów­no w kon­te­kście cold – jak i hot stam­pin­gu. Cie­szy­my się, że z tej pro­po­zy­cji ko­rzy­sta co­raz wi­ęk­sza gru­pa pol­skich dru­ka­rń opa­ko­wa­nio­wych i ety­kie­to­wy­ch” – mówi Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska.

… spo­tka­nia bra­nżo­we

O ko­rzy­ściach zwi­ąza­nych z kom­plek­so­wą opie­ką ze stro­ny API Fo­lie Pol­ska mo­żna będzie się do­wie­dzieć – jak za­po­wia­da Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska – ta­kże pod­czas nad­cho­dzących wy­da­rzeń bra­nżo­wych: „Wszy­scy z nie­cier­pli­wo­ścią cze­ka­my na wrze­śnio­we tar­gi La­be­le­xpo Eu­ro­pe w Bruk­se­li, prze­kła­da­ne już dwu­krot­nie. Jed­nak na na­szym ro­dzi­mym ryn­ku też wie­le się dzie­je. W kwiet­niu będzie­my obec­ni na kon­fe­ren­cji Pol­skiej Izby Flek­so­gra­fów, której człon­kiem ma­my przy­jem­no­ść być od stycz­nia te­go ro­ku. Z ko­lei w czerw­cu wy­stąpi­my pod­czas 18. kon­fe­ren­cji „Ety­kie­ty sa­mo­przy­lep­ne – naj­now­sze tech­no­lo­gie”. Spot­ka­nie to, or­ga­ni­zo­wa­ne przez wy­daw­nic­two Pol­ski Dru­karz, tym ra­zem od­będzie się w Ko­ło­brze­gu i ma­my na­dzie­ję, że fre­kwen­cja – ta­kże na na­szym wy­stąpie­niu – będzie tam rów­nie du­ża jak pod­czas ostat­nich edy­cji. Przy­go­to­wu­je­my tu pew­ne­go ro­dza­ju nie­spo­dzian­kę, uwzględ­nia­jącą prak­tycz­ne aspek­ty wdro­że­nia na­szych fo­lii, ale przede wszyst­kim – pod­jęcia kom­plek­so­wej współpra­cy z API Fo­lie Pol­ska. Ser­decz­nie za­pra­sza­my za­tem na wszyst­kie ww. wy­da­rze­nia i na spo­tka­nia z na­szym ze­spo­łe­m” – pod­su­mo­wu­je Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści