ECO3 – no­wa na­zwa Ag­fa Of­fset So­lu­tionsPoprzedni artykuł 

ECO3 to no­wa na­zwa fir­my Ag­fa Of­fset So­lu­tions, wy­dzie­lo­nej ze struk­tur Ag­fa-Gevaert i prze­jętej przez pa­neu­ro­pej­ski fun­dusz in­we­sty­cyj­ny Au­re­lius. Tran­sak­cja, wstęp­nie za­anon­so­wa­na w sierp­niu 2022 ro­ku, zo­sta­ła for­mal­nie sfi­na­li­zo­wa­na 3 kwiet­nia br. Pod no­wą na­zwą fir­ma za­cho­wa ist­nie­jące struk­tury or­ga­ni­za­cyj­ne (rów­nież w Pol­sce), w tym ze­spo­ły han­dlo­we i ser­wi­so­we. ECO3 ma am­bi­cję na­dal być jed­nym z wio­dących, glo­bal­nych do­staw­ców kom­plek­so­wych roz­wi­ązań pre­press dla dru­ka­rń of­f­se­to­wych (ga­ze­to­wych, ko­mer­cyj­nych i opa­ko­wa­nio­wych), wy­ko­rzy­sty­wa­nych na wszyst­kich eta­pach przy­go­to­wal­ni cy­fro­wej. Port­fo­lio fir­my obej­mu­je pły­ty dru­ko­we, fo­lie gra­ficz­ne, sprzęt, opro­gra­mo­wa­nie oraz che­mi­ka­lia, uzu­pe­łnio­ne o bo­ga­tą ofer­tę usług do­dat­ko­wych.

Uza­sad­nia­jąc zmia­nę na­zwy (oraz lo­go­ty­pu) na ECO3, kie­ru­jący glo­bal­ną sprze­da­żą Fre­de­rik De­hing mówi: „Zmie­nia się na­sza mar­ka, lo­go i je­go ko­lo­ry­sty­ka, jed­nak po­de­jście do współpra­cy z klien­ta­mi po­zo­sta­je to sa­mo. Mo­gą oni wci­ąż po­le­gać na ob­słu­gu­jących ich opie­ku­nach han­dlo­wych czy in­ży­nie­rach ser­wi­su, jak też na in­no­wa­cyj­nym port­fo­lio naj­wy­ższej ja­ko­ści pro­duk­tów i usług, znaj­du­jących się w ofer­cie ECO3. Będzie­my za­tem w dal­szym ci­ągu dzia­łać zgod­nie z przy­świe­ca­jącym nam ha­słem „You Print. We Ca­re”.

ECO3, ja­ko suk­ce­sor Ag­fa Of­fset So­lu­tions, po­sia­da roz­bu­do­wa­ne struk­tu­ry sprze­da­ży bez­po­śred­niej i ser­wi­su w po­nad 30 kra­jach (w tym w Pol­sce). Fir­ma dys­po­nu­je za­kła­da­mi pro­duk­cyj­ny­mi zlo­ka­li­zo­wa­ny­mi w Eu­ro­pie, obu Ame­ry­kach i Azji. Przy wspar­ciu ze stro­ny no­we­go wła­ści­cie­la – fun­du­szu Au­re­lius, ECO3 ma am­bi­cję sty­mu­lo­wa­nia ist­nie­jących i two­rze­nia no­wych ini­cja­tyw bi­zne­so­wych, zgod­nie z po­li­ty­ką zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju.

Jo­an Ver­me­ersch, szef glo­bal­ne­go dzia­łu tech­no­lo­gii i mar­ke­tin­gu ECO3 do­da­je: „Na­zwa ECO3 ide­al­nie odzwier­cie­dla za­sa­dy, ja­ki­mi się kie­ru­je­my. Ch­ce­my na­dal two­rzyć, udo­sko­na­lać i wpro­wa­dzać na ry­nek co­raz bar­dziej in­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nia i usłu­gi, kon­cen­tru­jąc się na trzech aspek­tach: eko­lo­gii, eko­no­mii i eks­tra wy­go­dzie w kon­te­kście ich użyt­ko­wa­nia. Na­sze po­de­jście zo­sta­ło rów­nież wy­ra­żo­ne w dy­na­micz­nym lo­go­ty­pie, który ma obra­zo­wać dąże­nie ECO3 do dal­sze­go roz­wo­ju. Na­to­miast na­sze ko­lo­ry fir­mo­we – CMYK – to swe­go ro­dza­ju ho­łd od­da­ny ca­łej bra­nży po­li­gra­ficz­nej, w której dzia­ła­my”.

Fir­ma za­po­wia­da, że no­wa na­zwa i wi­ze­ru­nek będą stop­nio­wo wpro­wa­dza­ne w ży­cie. Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat fir­my ECO3 mo­żna zna­le­źć na stro­nie in­ter­ne­to­wej http://www.ECO3.com.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści