Helly Hansen odkrywa na nowo swoją operację pakowania na końcu linii dzięki Ranpak AutomationPoprzedni artykuł 

Ranpak Holdings Corp. („Ranpak”) (NYSE: PACK), światowy lider zrównoważonych środowiskowo rozwiązań w zakresie opakowań papierowych dla handlu elektronicznego i przemysłowych łańcuchów dostaw, Firma Helly Hansen , globalny dostawca odzieży narciarskiej, żeglarskiej i outdoorowej, a także odzieży roboczej, przekształciła proces pakowania z procesu wysoce ręcznego, obejmującego różne stanowiska personelu do kompletacji, pakowania i wysyłki, w proces wysoce zautomatyzowany.

Dzisiaj firma zastąpiła starszą konfigurację zautomatyzowanym systemem End of Line (EOL) składającym się z Form'it ! Urządzenie do prostowania pudełek TM i zautomatyzowana maszyna pakująca Cut'it! EVO, która zmniejsza wysokość zapakowanych pudełek, aby zminimalizować puste przestrzenie w paczkach przed wysyłką. Helly Hansen zatrudnia około 1750 osób we wszystkich swoich lokalizacjach, z około 50 pełnoetatowymi pracownikami magazynu i do 60 pracownikami tymczasowymi w magazynie, w zależności od sezonowego obciążenia pracą. Ta nowa konfiguracja umożliwiła firmie prawie trzykrotne zwiększenie godzinowej produkcji pudełek gotowych do wysyłki.

Helly Hansen Ranpak Automation typu end-of-line (EOL) obejmują:

  • Form'it ! GamaTM, która oferuje urządzenia półautomatyczne, umożliwiające automatyzację przy niskich kosztach. Pasuje do szerokiej gamy wymiarów opakowań. Maszyny dostępne są w 3 ramach (1000, 2000, 3000) oraz z jednym lub wieloma magazynami (do 4) – a także z różnymi gabarytami. Maszyny mogą być dostarczane z taśmą samoprzylepną, taśmą gumowaną lub klejem termotopliwym.
  • Zautomatyzowana maszyna pakująca Cut'it !™ EVO zmniejsza puste przestrzenie w paczkach przed wysyłką, obniżając koszty wysyłki . Automatycznie skraca kartony, dopasowując je do najwyższego punktu wypełnienia, a następnie bezpiecznie przykleja wieczko.

Hans Heijdeman, Operations Manager w Europejskim Centrum Dystrybucji Helly Hansen, powiedział: „Przeszliśmy od ręcznej operacji kompletacji i pakowania, w której przygotowywaliśmy i wysyłaliśmy od 300 do 400 pudełek na godzinę, do w pełni zautomatyzowanego systemu, który może obsłużyć 1000 pudełek. na godzinę w ciągu 16-godzinnego dnia. A projekt wdrożenia naszego nowego systemu odbył się w sezonie rekordowej sprzedaży, co było nie lada osiągnięciem. Ranpak był wyjątkowym partnerem, który pomógł nam osiągnąć tę transformację i jesteśmy bardzo zadowoleni z dokładności i niezawodności naszego nowego systemu. Z Cut'item ! EVO, nie wysyłamy już przesyłek lotniczych, ponieważ jesteśmy w stanie dostosować wysokość pudełka do jego rzeczywistej zawartości. Jesteśmy w stanie umieścić więcej pudełek na palecie niż wcześniej, co oznacza mniej ciężarówek na drogach. Ponadto, jak zauważyłem, zautomatyzowany system znacznie zwiększył naszą przepustowość, zapewniając nam przewagę konkurencyjną w przyszłości”.

Przed zapoznaniem się z rozwiązaniami automatyzacji EOL firmy Ranpak firma Helly Hansen przyjęła ofertę dostawcy dotyczącą modernizacji części swojego systemu i poprosiła tego dostawcę o dodanie przenośnika i automatyzacji kartonów . „Niestety”, komentuje Heijdeman , „rozwiązanie, z którym wrócili, nie spełniało naszych potrzeb”. Przez przypadek, dostawca kartonów firmy przedstawił Heijdemana Ranpakowi, który znajdował się zaledwie 20 minut drogi stąd. „Poszliśmy zobaczyć, co mają do zaoferowania i od razu zachwycił nas Form'it ! monter skrzynek. Był tak prosty w użyciu, jak to tylko możliwe, więc był to łatwy wybór. Byliśmy pod szczególnym wrażeniem Cut'it ! EVO, który mógłby automatycznie zmniejszać wysokość naszych pudełek. Podobało nam się to, że Ranpak było tylko 20 minut drogi na wypadek, gdybyśmy mieli jakiekolwiek problemy. Decyzja na korzyść Ranpaka była naprawdę oczywista . Przyszło do nas w odpowiednim momencie!”

R E K L A M A
Heijdeman zauważa, że po wdrożeniu systemu Ranpak Automation proces pakowania EOL w firmie drastycznie się zmienił. „To było jak przejście z epoki kamienia do 2022 roku” – powiedział.

Heijdeman zwraca uwagę na szereg innych zalet, w tym:

  • Możliwość dostarczania nadawcom dokładniejszych informacji, w tym dokładnych wymiarów i wagi pudełek, które są dla nas natychmiast dostępne.
  • Pudełka wysyłkowe o wymaganej wysokości, aby zmieściły się w opakowanej zawartości;
  • Łatwiejsza możliwość sprawdzenia faktur przewoźnika z danymi wewnętrznymi podczas procesu księgowania;
  • Mniej godzin operacyjnych wymaganych do przetwarzania pudełek; I
  • Ograniczenie kradzieży między magazynem Helly Hansen a obiektem klienta.

Ponieważ poprzedni proces pakowania zaklejał pudełka taśmą, wyjaśnia Heijdeman , złym podmiotom w łańcuchu dostaw było zbyt łatwo przeciąć taśmę i wyciągnąć przedmioty z pudełka, zastępując odciętą taśmę przezroczystą taśmą, więc manipulowanie było trudne. wykryć. „Poza tym”, mówi, „kiedy otrzymujesz 15 pudełek lub paletę, nikt tak naprawdę nie patrzy na dno pudełek. Teraz z Cut'it ! EVO, klejone wierzchołki gwarancyjne są umieszczane na pudełkach i nie są używane żadne taśmy. W ten sposób ograniczyliśmy problem kradzieży prawie do zera”.

Heijdeman przypisuje firmie Ranpak bezproblemową instalację, która zajęła około trzech tygodni w styczniu 2023 r., dodając: „Gdybyśmy potrzebowali pomocy podczas wdrażania, byliby tutaj następnego dnia, a nawet tego samego dnia. A pracownicy byli bardzo zadowoleni ze szkolenia, które otrzymali iz tego, jak sprawiło, że ich praca była przyjemniejsza. Wreszcie, proces jest nie tylko bardziej wydajny, ale nie wysyłamy już przesyłek lotniczych, co jest dużą korzyścią dla zrównoważonego rozwoju – dla nas i dla naszych klientów!”

Na podstawie informacji firmy Ranpak

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności