Firma Scodix ogłosiła, że w tym miesiącu będzie wystawiać się na targach LUXE PACK na stoisku E04. W ramach obchodów 20. rocznicy targów Scodix weźmie udział w trzech eksperymentalnych wydarzeniach podczas targów, pomagając markom wykorzystać najnowsze innowacje w zakresie opakowań, aby poprawić wrażenia klientów. Scodix skupi się również na zrównoważonym rozwoju podczas wystawy po niedawnej publikacji wyników oceny cyklu życia.
W ramach galerii „Exploratorium” LUXE PACK, Scodix zaprezentuje próbkę luksusowego opakowania ozdobionego technologią SHD (Smart High Definition), która pozwala uzyskać najdrobniejszą przejrzystość i delikatne szczegóły, aby uzyskać przyciągające wzrok rezultaty. Scodix będzie również na trasie „Lightning Lane”, która odbywa się w oba dni pokazu, począwszy od 11:15, umożliwiając odwiedzającym zapoznanie się z najnowszymi technologiami i produktami na wystawie.
Trzecie eksperymentalne wydarzenie Scodix odbędzie się na głównej scenie w ramach dyskusji panelowej zatytułowanej „Pack to the Future”. Panel składa się z czterech uczestników: Marka Nixona, globalnego wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu w Scodix, Briana Saputo, dyrektora ds. technicznych i prezesa Seacliff Beauty, Inger Heinke, dyrektora sprzedaży Billerud oraz Richarda Einhorna, dyrektora ds. rozwoju biznesowego Crane Authentication. Nixon wniesie do panelu swoją wiedzę na temat potęgi, jaką cyfrowe zdobienie wnosi do przyszłości opakowań, oraz tego, w jaki sposób najnowsze oprogramowanie Scodix, SHD (Smart High Definition), może się do tego przyczynić.
April Lytle, Regional Marketing Manager w Scodix North America, mówi: „Scodix ma tak niesamowite narzędzia i komunikaty, które pomagają markom osiągnąć poziom luksusu i personalizacji, który wcześniej nie zawsze był możliwy ekonomicznie. Zdobienie Scodix naprawdę może zrewolucjonizować doświadczenia konsumentów, a jednocześnie zapewnia ekonomiczny i zrównoważony proces”.
Z powrotem na stoisku E04 Scodix będzie omawiał wyniki LCA, z których wynika, że technologia Scodix redukuje CO2e (ekwiwalent CO2) o 85%, zużycie paliw kopalnych o blisko 85% i zużycie wody o 80% na arkusz B1 w nakładach od 1 do 100 000 w porównaniu z tradycyjnym foliowaniem na gorąco. W związku z tym Scodix wspiera odpowiedzialne marki, które starają się wywierać mniejszy wpływ na środowisko, jednocześnie zwiększając wpływ swoich klientów.
Zobacz Scodix w LUXE PACK od 10 do 11 maja w Javits Center, położonym niedaleko dzielnicy Hudson Yards w Nowym Jorku. Aby zarejestrować się na to wydarzenie i porozmawiać bezpośrednio z przedstawicielem firmy Scodix, uczestnicy mogą zarejestrować się za pośrednictwem strony internetowej pod adresem https://scodix.com/event/luxe-pack-new-york/.
Na podstawie informacji firmy Scodix