Zapraszamy na 16 godz. kurs copywritingu w praktyce, z możliwością udziału online lub stacjonarnie w Krakowie
Termin najbliższej edycji: 23 (pon.) + 24 (wt.) + 25 (śr.) + 26 (czw.) października 2023 r.
Godziny zajęć: 17.10-20.30
Uwaga: w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy
Miejsce zajęć:
- online – łączymy się na Jitsi, który nie wymaga instalacji, link przesyła prowadzący zajęcia
- stacjonarnie – siedziba Publishing School w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, lip. sala nr 2
Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – specjalizuje się w copywritingu i prepressie, aktywna w działaniach copywritingowych, autorka materiałów i skryptów, w tym „Copywriting w praktyce”
Program
- Magia i moc słowa. Dlaczego copywriter nie jest pisarzem ani dziennikarzem?
- Cztery złote zasady tworzenia komunikatu copywritingowego, printwriting a webwriting
- Tekst i jego elementy. Informacja “O mnie” prywatnie i zawodowo, “O nas” na www
- Formy proste: wyliczenia, podpisy pod ilustracje, tytuły o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym
- Zestaw postów na FB – tekst skojarzony z obrazem. Możliwości pozyskania ilustracji
- Zasady budowania sloganów reklamowych – tworzymy zestawy do kampanii promocyjnych
- Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, przekształcenie tekstu ciągłego w tabelę
- Artykuły na strony www i blogi z uwzględnieniem USP oraz SEO, pytania do wywiadu reklamowego
- Obszerniejsze artykuły sponsorowane ze słowami kluczowymi. Jak dobrać słowa kluczowe?
- Taktyka komunikatu mailowego, czyli jak pisać skuteczne maile, w tym odpowiedzi na reklamacje
- Teksty poradnikowe oraz preclowe ze słowami kluczowymi
- Skracanie tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej
- Specjalne zadania copywritera: scenariusz spotu reklamowego, storytelling
- Mini słownik pojęć reklamowych
- Pomysł na skuteczne portfolio, struktura własnego portfolio
Materiały: skrypt “Copywriting w praktyce” autorstwa K. N-Wawszczak + schematy i opisy ćwiczeń
Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“ (uczestnikom online certyfikat przesyłamy tradycyjną pocztą)
Koszt: 560 zł brutto
Zapisy na https://publishingschool.pl/kurs-copywritingu/