Pre­zen­ta­cje fron­tli­ne.io – naj­no­wo­cze­śniej­szej plat­for­my Sa­aS – na tar­gach dru­pa 2024Poprzedni artykuł 

Itzhak Pichadze, dyrektor generalny frontline.io
It­zhak Pi­cha­dze, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny fron­tli­ne.io

Re­wo­lu­cyj­na plat­for­ma Sa­as, fron­tli­ne.io, będzie bo­ha­te­rem de­mon­stra­cji na ży­wo w AR (Aug­men­ted Re­ali­ty), VR (Vir­tu­al Re­ali­ty) i MR (Mi­xed Re­ali­ty) na dru­pie 2024 , na de­dy­ko­wa­nym sto­isku (ha­la 9, sto­isko D04) oraz we współpra­cy ze skon­so­li­do­wa­ny­mi part­ne­ra­mi.

Tech­no­lo­gia ta już re­wo­lu­cjo­ni­zu­je spo­sób, w ja­ki wio­dący świa­to­wi pro­du­cen­ci sprzętu ofe­ru­ją szko­le­nia tech­nicz­ne i usłu­gi wspar­cia, umo­żli­wia­jąc two­rze­nie bar­dzo do­kład­nych in­te­rak­tyw­nych cy­fro­wych bli­źnia­ków. Ko­rzy­sta­nie z cy­fro­wych re­kon­struk­cji sprzętu roz­wi­ązu­je nie­które z naj­bar­dziej pa­lących pro­ble­mów w bra­nży zwi­ąza­nych z wy­daj­no­ścią ope­ra­cyj­ną, za­trud­nia­niem i szko­le­niami. fron­tli­ne.io eli­mi­nu­je po­trze­bę fi­zycz­ne­go si­ęga­nia do rze­czy­wi­stych sys­te­mów i spraw­dza­nia ich, ra­dy­kal­nie po­pra­wia­jąc pro­duk­tyw­no­ść, re­du­ku­jąc kosz­ty i zwi­ęk­sza­jąc wy­daj­no­ść ope­ra­to­rów, tech­ni­ków i tre­ne­rów.

HP (pod mar­ką xRSe­rvi­ces), Lan­da Di­gi­tal Prin­ting i Bobst to jed­ne z wie­lu firm ofe­ru­jących cy­fro­we bli­źnia­ki swo­ich pro­duk­tów opra­co­wa­nych przez fron­li­ne.io i za­de­mon­stru­ją ko­rzy­ści w za­kre­sie szko­leń i usług klien­tom i po­ten­cjal­nym klien­tom na swo­ich sto­iskach na tar­gach dru­pa (HP – Hall 17, sto­isko A01 – A01–6 , Lan­da Di­gi­tal Prin­ting – ha­la 9, sto­isko A33–1 – A33–9 , Bobst – ha­la 10, sto­isko B30–1 – B30–3 ). Ci li­de­rzy bra­nży, a ta­kże wie­le in­nych osób ko­rzy­sta­jących już z fron­tli­ne.io, od­no­to­wu­ją 70% wzrost wy­daj­no­ści w za­kre­sie zdal­ne­go roz­wi­ązy­wa­nia pro­ble­mów i in­nych po­łączeń te­le­fo­nicz­nych z po­mo­cą tech­nicz­ną. Dzi­ęki in­tu­icyj­nej i do­kład­nej zdal­nej dia­gno­sty­ce ofe­ro­wa­nej przez fron­tli­ne.io czas tr­wa­nia tych roz­mów jest znacz­nie skróco­ny, mniej tech­ni­ków podróżu­je do lo­ka­li­za­cji sys­te­mu, a do klien­tów wy­sy­ła­nych jest mniej nie­pra­wi­dło­wych lub nie­po­trzeb­nych części. Wy­daj­no­ść ta prze­kła­da się rów­nież na zwi­ęk­szo­ną pro­duk­tyw­no­ść ope­ra­to­rów dru­ku, a ta­kże oszczęd­no­ść cza­su i kosz­tów dla pro­du­cen­tów i klien­tów. W rze­czy­wi­sto­ści pro­du­cen­ci ko­rzy­sta­jący z fron­tli­ne.io oszczędza­ją oko­ło 50% na kosz­tach szko­leń, pod­czas gdy ich klien­ci ko­rzy­sta­ją z 15% wzro­stu pro­duk­tyw­no­ści.

Osz­częd­no­ści te są mo­żli­we, po­nie­waż bar­dzo do­kład­ne cy­fro­we bli­źnia­ki fron­tli­ne.io mo­żna szyb­ko i ła­two utwo­rzyć dla do­wol­nej licz­by ka­ta­lo­gów części, prze­pły­wów pra­cy sys­te­mu, funk­cji ope­ra­cyj­nych, pro­ce­dur roz­wi­ązy­wa­nia pro­ble­mów i nie tyl­ko. Klien­ci mo­gą na­stęp­nie włączyć in­te­rak­cję mi­ędzy plat­for­ma­mi (IOS, An­dro­id, PC, Win­dows, Ho­lo­Lens, Ma­gi­cLe­ap, Qu­est itp.), do­świad­cze­nia mi­ędzy rze­czy­wi­sto­ścia­mi (AR, VR lub MR) i wy­ma­ga­nia do­ty­czące różnych za­sto­so­wań, za­pew­nia­jąc wszyst­kie szko­le­nia i na­rzędzia po­mo­cy w jed­nym zin­te­gro­wa­nym roz­wi­ąza­niu.

It­zhak Pi­cha­dze, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny fron­tli­ne.io, wy­ja­śnia: „Ta eks­klu­zyw­na ofer­ta „C3” umo­żli­wia na­szym klien­tom spro­sta­nie nie­którym z naj­wa­żniej­szych wy­zwań dzi­siej­szej bra­nży: wąskim gar­dłom ope­ra­cyj­nym wy­ni­ka­jącym z po­le­ga­nia na ma­łej licz­bie eks­per­tów, dłu­gim cza­som szko­leń i in­for­ma­cji zwrot­nych lub nie­od­po­wied­nie cy­kle ak­tu­ali­za­cji; sta­le ro­snąca lu­ka w umie­jęt­no­ściach wy­ni­ka­jąca z pro­ble­mów z re­kru­ta­cją i ni­skie­go po­zio­mu za­trzy­my­wa­nia wie­dzy; i wresz­cie wy­so­kie kosz­ty zwi­ąza­ne ze szko­le­nia­mi, two­rze­niem tre­ści i na­pra­wa­mi. fron­tli­ne.io od­po­wia­da na te pro­ble­my, ofe­ru­jąc płyn­ne i wy­so­ce sku­tecz­ne roz­wi­ąza­nie cy­fro­we, po­py­cha­jąc naj­no­wo­cze­śniej­szych pro­du­cen­tów sprzętu w stro­nę przy­szłych usług szko­le­nio­wych i wspar­cia.

Do­dat­ko­wo klien­ci ko­rzy­sta­jący z fron­tli­ne.io mo­gą stwo­rzyć pi­ęć ra­zy wi­ęcej tre­ści niż kie­dy­kol­wiek wcze­śniej. To in­tu­icyj­ne roz­wi­ąza­nie in­sta­lu­je się szyb­ko, bez­piecz­nie i bez wy­si­łku, a użyt­kow­ni­cy mo­gą two­rzyć tre­ści za­wie­ra­jące o 80% mniej tek­stu, który mo­żna ła­two prze­tłu­ma­czyć bez po­trze­by ko­rzy­sta­nia z fil­mów i obra­zów.

„Otrzy­mu­je­my już re­fe­ren­cje od firm z bra­nży po­li­gra­ficz­nej, które do­wie­dzia­ły się o za­le­tach fron­tli­ne.io i po­pro­si­ły o tę usłu­gę w ce­lu za­ku­pu ko­lej­nych ma­szyn. Nie­mo­żno­ść za­pew­nie­nia przez pro­du­cen­ta cy­fro­we­go bli­źnia­ka sta­je się czyn­ni­kiem de­cy­du­jącym dla tych firm, po­nie­waż wi­dzia­ły one na wła­sne oczy ko­rzy­ści ofe­ro­wa­ne przez fron­tli­ne.io. Jest to spraw­dzo­ne, prak­tycz­ne i opła­cal­ne roz­wi­ąza­nie, które zmie­ni spo­sób, w ja­ki pro­du­cen­ci sprzętu na ca­łym świe­cie za­pew­nia­ją szko­le­nia i wspar­cie. Za­pra­sza­my wszyst­kich uczest­ni­ków tar­gów dru­pa do od­wie­dze­nia na­sze­go sto­iska i zo­ba­cze­nia tej nie­sa­mo­wi­tej plat­for­my Sa­aS w ak­cji” – pod­su­mo­wu­je Pi­cha­dze.

Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat fron­tli­ne.io mo­żna zna­le­źć na stro­nie fron­tli­ne.io. Al­ter­na­tyw­nie, od­wie­dza­jący i wy­staw­cy mo­gą za­re­zer­wo­wać udział w de­mon­stra­cji, od­wie­dza­jąc stro­nę ka­len­da­rza dru­pa fron­tli­ne.io.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my fron­tli­ne.io

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści