Zapraszamy na kurs copywritinguPoprzedni artykuł 

Twój pomysł na pracę to copywriting. – Musisz mieć portfolio. – Zbudujemy je!

Zapraszamy na 15 godz. kurs copywritingu w praktyce, z możliwością udziału online lub stacjonarnie w Krakowie

Termin najbliższej edycji: 4, 5, 6, 10 czerwca (wt. + śr. + czw. + pon.) 2024 r.

Godziny zajęć: 17.20-20.30

Uwaga: w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy

Miejsce zajęć:
• online – łączymy się na Jitsi, który nie wymaga instalacji, link przesyła prowadzący zajęcia
• stacjonarnie – siedziba Publishing School w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, lip. sala nr 2

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – specjalizuje się w copywritingu i prepressie, aktywna w działaniach copywritingowych, autorka materiałów i skryptów, w tym „Copywriting w praktyce”

Program
1. Magia i moc słowa. Dlaczego copywriter nie jest pisarzem ani dziennikarzem?
2. Cztery złote zasady tworzenia komunikatu copywritingowego, printwriting a webwriting
3. Tekst i jego elementy. Informacja “O mnie” prywatnie i zawodowo, “O nas” na www

R E K L A M A
4. Formy proste: wyliczenia, podpisy pod ilustracje, tytuły o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym
5. Zestaw postów na FB – tekst skojarzony z obrazem. Możliwości pozyskania ilustracji
6. Zasady budowania sloganów reklamowych – tworzymy zestawy do kampanii promocyjnych
7. Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, przekształcenie tekstu ciągłego w tabelę
8. Artykuły na strony www i blogi z uwzględnieniem USP oraz SEO, pytania do wywiadu reklamowego
9. Obszerniejsze artykuły sponsorowane ze słowami kluczowymi. Jak dobrać słowa kluczowe?
10. Taktyka komunikatu mailowego, czyli jak pisać skuteczne maile, w tym odpowiedzi na reklamacje
11. Teksty poradnikowe oraz preclowe ze słowami kluczowymi
12. Skracanie tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej
13. Specjalne zadania copywritera: scenariusz spotu reklamowego, storytelling
14. Mini słownik pojęć reklamowych
15. Pomysł na skuteczne portfolio, struktura własnego portfolio


Koszt: 490 zł brutto

Zapisy na https://publishingschool.pl/kurs-copywritingu/

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności