Open Ho­use w no­wym za­kła­dzie pro­duk­cyj­nym King­fi­sher La­belsPoprzedni artykuł 

Andy Watts z drukarni Kingfisher Labels prezentuje próbki wydruków zrealizowanych na nowej maszynie Digital Pro 3
An­dy Watts z dru­kar­ni King­fi­sher La­bels pre­zen­tu­je prób­ki wy­dru­ków zre­ali­zo­wa­nych na no­wej ma­szy­nie Di­gi­tal Pro 3

Bry­tyj­ska dru­kar­nia King­fi­sher La­bels po raz pierw­szy w swo­jej hi­sto­rii zor­ga­ni­zo­wa­ła spo­tka­nie w for­mu­le Open Ho­use. Po­nad 100 go­ści przy­by­ło do jej no­we­go za­kła­du pro­duk­cyj­ne­go w Bri­stol, by wzi­ąć udział w pre­zen­ta­cji naj­now­szych roz­wi­ązań tech­no­lo­gicz­nych wdro­żo­nych przez tę fir­mę. W cen­trum uwa­gi go­ści King­fi­sher La­bels zna­la­zła się m.in. cy­fro­wa ma­szy­na hy­bry­do­wa Mark An­dy Di­gi­tal Pro 3, która nie­daw­no wzbo­ga­ci­ła park sprzęto­wy te­go przed­si­ębior­stwa.

Karl Jack­son – syn Mar­to­na Jack­sona, współza­ło­ży­cie­la Kings­fi­sher La­bels, tak pod­su­mo­wu­je nie­daw­ne wy­da­rze­nie: „Je­ste­śmy bar­dzo za­do­wo­le­ni z fre­kwen­cji i wi­zy­ty na­szych klien­tów oraz part­ne­rów bi­zne­so­wych, jak też z ich opi­nii na te­mat or­ga­ni­za­cji na­szej pra­cy i wdro­żo­ne­go work­flow pro­duk­cyj­ne­go. Zre­ali­zo­wa­li­śmy zna­czące in­we­sty­cje w no­wym za­kła­dzie. Są wśród nich no­we ma­szy­ny flek­so­gra­ficz­ne i cy­fro­we, co obec­nie spła­ca się z na­wi­ąz­ką”.

King­fi­sher La­bels ob­słu­gu­je licz­ne gro­no lo­kal­nych i re­gio­nal­nych klien­tów rze­mie­śl­ni­czych, jak też du­że mar­ki mi­ędzy­na­ro­do­we. Z my­ślą o nich fir­ma zre­ali­zo­wa­ła zna­czące in­we­sty­cje w tech­no­lo­gię cy­fro­wą. Jej park sprzęto­wy wzbo­ga­cił się bo­wiem o no­wą to­ne­ro­wą ma­szy­nę hy­bry­do­wą Di­gi­tal Pro 3, wy­po­sa­żo­ną w licz­ne mo­du­ły wy­ka­ńcza­nia i dru­ku­jącą z pręd­ko­ścią 23 m/min. Przy roz­dziel­czo­ści 1200 dpi. No­wy za­kup ma przy­czy­nić się do zre­ali­zo­wa­nia ce­lów fi­nan­so­wych King­fi­sher La­bels na rok bie­żący, które za­kła­da­ją przy­cho­dy ze sprze­da­ży rzędu 3,6 mln fun­tów.

Po­za roz­sze­rze­niem mo­żli­wo­ści pro­duk­cyj­nych dru­kar­ni o pra­ce ni­sko­na­kła­do­we czy uwzględ­nia­jące per­so­na­li­za­cję, Di­gi­tal Pro 3 od­ci­ąży­ła też pra­cu­jące tu trzy ma­szy­ny flek­so­gra­ficz­ne, które mo­gą być obec­nie w wi­ęk­szym stop­niu obło­żo­ne zle­ce­nia­mi śred­nio- i wy­so­ko­na­kła­do­wy­mi. „Tech­no­lo­gia cy­fro­wa po­zwo­li­ła roz­bu­do­wać na­sze port­fo­lio i sta­no­wi swe­go ro­dza­ju po­twier­dze­nie słusz­no­ści na­szej stra­te­gii, która za­kła­da­ła zbu­do­wa­nie przed­si­ębior­stwa ofe­ru­jące­go swo­im klien­tom pe­łną ob­słu­gę zle­ceń o zróżni­co­wa­nych na­kła­dach – od bar­dzo krót­kich se­rii aż po pra­ce wy­so­ko­na­kła­do­we” – do­da­je Karl Jack­son.

Od­no­sząc się do obec­nej sy­tu­acji ryn­ko­wej i tren­dów, wska­zu­je on na ro­snące ocze­ki­wa­nia klien­tów względem co­raz krót­sze­go cza­su do­sta­wy go­to­we­go pro­duk­tu na ry­nek oraz na wy­ma­ga­nia względem pro­eko­lo­gicz­no­ści ety­kiet. Pod­kre­śla przy tym, że dla King­fi­sher La­bels za­wsze wa­żne by­ło od­po­wie­dzial­ne spo­łecz­nie i śro­do­wi­sko­wo po­de­jście do pro­wa­dzo­ne­go bi­zne­su: „Je­ste­śmy w sta­nie szyb­ko prze­zbro­ić ma­szy­ny na ko­lej­ne zle­ce­nia, tym bar­dziej te­raz gdy dys­po­nu­je­my rów­nież tech­no­lo­gią cy­fro­wą. Zw­ra­ca­my du­żą uwa­gę na to, by zmi­ni­ma­li­zo­wać ilo­ść ge­ne­ro­wa­nych od­pa­dów, zwłasz­cza w kon­te­kście dro­gich podło­ży. Jed­nak nie da się ukryć, że przy wci­ąż bar­dzo wy­ma­ga­jącym i trud­nym ryn­ku dla wie­lu klien­tów do­dat­ko­we kosz­ty zwi­ąza­ne z pro­eko­lo­gicz­no­ścią są trud­ne do udźwi­gni­ęcia. W tym kon­te­kście du­żą prze­wa­gą oka­zu­je się być zwi­ęk­szo­na wy­daj­no­ść pro­duk­cji re­ali­zo­wa­nej w no­wym za­kła­dzie. Raz jesz­cze za­tem dzi­ęku­je­my wszyst­kim, którzy zna­le­źli czas, by wzi­ąć udział w nie­daw­nym Open Ho­use i w pre­zen­ta­cji na­szych mo­żli­wo­ści”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści