Ch­ro­ma, naj­wi­ęk­sza dru­kar­nia in­ter­ne­to­wa pre­zen­tu­je swo­je no­we obli­czePoprzedni artykuł 

No­we ko­lo­ry, ty­po­gra­fia czy ukła­dy to za­le­d­wie po­czątek in­spi­ru­jącej podróży, na którą za­pra­sza­my na­szą spo­łecz­no­ść. To nie tyl­ko odświe­że­nie iden­ty­fi­ka­cji wi­zu­al­nej, ale ta­kże prze­my­śla­na stra­te­gia, której ce­lem jest lep­sze za­an­ga­żo­wa­nie obec­nych i przy­szłych klien­tów. Dzi­ęki do­da­niu uni­kal­nych ele­men­tów gra­ficz­nych, Ch­ro­ma pre­zen­tu­je się te­raz w spo­sób bar­dziej no­wo­cze­sny i za­pa­da­jący w pa­mi­ęć.

Ch­ce­my, aby na­sza iden­ty­fi­ka­cja wi­zu­al­na i ko­mu­ni­ka­cja jesz­cze bli­żej od­po­wia­da­ły in­no­wa­cyj­no­ści, ja­ko­ści i dy­na­mi­ce, które ofe­ru­je­my. Je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że te zmia­ny będą mia­ły po­zy­tyw­ny wpływ na na­szych kon­su­men­tów, in­spi­ru­jąc ich do wspól­ne­go kre­owa­nia przy­szło­ści dru­ku.

Za­pra­sza­my do od­kry­cia no­we­go obli­cza dru­kar­ni Ch­ro­ma i do­świad­cze­nia ja­ko­ści, której mo­że­cie za­ufać.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ch­ro­ma

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści