Fo­lie API Fo­il­ma­kers z cer­ty­fi­ka­tem Eco­Va­dis Bron­zePoprzedni artykuł 

Ostat­ni czas był dla API Fo­il­ma­kers i jej pol­skie­go od­dzia­łu – API Fo­lie Pol­ska – okre­sem ak­tyw­nej obec­no­ści na różnych wy­da­rze­niach bra­nżo­wych. Jej pol­scy klien­ci rów­nież oka­zję do spo­tka­nia z przed­sta­wi­cie­la­mi API Fo­lie Pol­ska pod­czas kon­gre­su Ety­kie­ty Sa­mo­przy­lep­ne, gdzie za­pre­zen­to­wa­ne zo­sta­ły efek­ty jej kom­plek­so­wej współpra­cy z jed­ną z ro­dzi­mych dru­ka­rń ety­kie­to­wych. Fir­ma wzi­ęła rów­nież udział w tar­gach Lu­xe Pack w Pa­ry­żu i Pac­ka­ging Pre­mie­re w Me­dio­la­nie. Z ko­lei na tar­gach dru­pa 2024 obec­na by­ła na sto­isku fir­my Uni­ted Trans­fer Tech­no­lo­gies, od nie­daw­na na­le­żącej do Al­dus Gro­up (wła­ści­cie­la API Fo­il­ma­kers).

„Te­go­rocz­na wio­sna by­ła dla nas bar­dzo pra­co­wi­ta, nie tyl­ko w kon­te­kście licz­nych spo­tkań bi­zne­so­wych, wdro­żeń, szko­leń i wi­zyt u klien­tów, ale też pod względem wy­da­rzeń bra­nżo­wych, w których bra­li­śmy ak­tyw­ny udział – mówi Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska, dy­rek­tor za­rządza­jąca API Fo­lie Pol­ska. – Lo­kal­nie bar­dzo wa­żna by­ła dla nas obec­no­ść – tra­dy­cyj­nie w ro­li współor­ga­ni­za­to­ra i part­ne­ra me­ry­to­rycz­ne­go – na kon­gre­sie Ety­kie­ty Sa­mo­przy­lep­ne. Tym ra­zem, za­miast stan­dar­do­wej pre­zen­ta­cji, za­pro­si­li­śmy do udzia­łu w nim i do roz­mo­wy „na sce­nie” jed­ne­go z na­szych pol­skich klien­tów – dru­kar­nię Gra­fpol z Byd­gosz­czy. Na­sza cen­tra­la by­ła z wła­snym sto­iskiem na bra­nżo­wych tar­gach opa­ko­wa­nio­wych – Lu­xe Pack w Pa­ry­żu i Pac­ka­ging Pre­mie­re w Me­dio­la­nie. Z ko­lei pod­czas naj­wi­ęk­szej te­go­rocz­nej wy­sta­wy dla bra­nży po­li­gra­ficz­nej – dru­pa 2024 – swo­ją obec­no­ść za­zna­czy­ła fir­ma Uni­ted Trans­fer Tech­no­lo­gies, prze­jęta nie­daw­no – wraz z kil­ko­ma in­ny­mi spółka­mi przez Al­dus Gro­up. Ko­rzy­sta­jąc z go­ścin­nych pro­gów jej sto­iska, mie­li­śmy oka­zję do spo­tkań w Düs­sel­dor­fie z na­szy­mi licz­ny­mi klien­ta­mi z bra­nży po­li­gra­ficz­nej i opa­ko­wa­nio­wej – ta­kże z Pol­ski”.

Kon­gres Ety­kie­ty Sa­mo­przy­lep­ne – z do­świad­czeń użyt­kow­ni­ka

Kon­wen­cja udzia­łu API Fo­lie Pol­ska by­ła w tym ro­ku od­mien­na niż w la­tach wcze­śniej­szych. Za­miast tra­dy­cyj­nej pre­zen­ta­cji, Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska – dy­rek­tor za­rządza­jąca fir­my za­pro­si­ła do roz­mo­wy Pau­li­nę Łu­ko­wicz – pre­zes za­rządu dru­kar­ni Gra­fpol. Fir­my współpra­cu­ją ze so­bą od wie­lu lat, zaś nie­daw­no API Fo­lie Pol­ska prze­pro­wa­dzi­ła w Gra­fpolu kom­plek­so­we szko­le­nie w za­kre­sie hot stam­pin­gu.

„API Fo­lie Pol­ska sta­ra się być wszędzie tam, gdzie są na­si klien­ci, part­ne­rzy bi­zne­so­wi i gdzie – po­za częścią kon­fe­ren­cyj­ną – jest też miej­sce na spo­tka­nia i roz­mo­wy – mówi Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska. – A sko­ro dys­ku­sje i wy­mia­na wie­dzy są tu – jak pod­kre­śla wie­lu uczest­ni­ków kon­fe­ren­cji – klu­czo­we, w tym ro­ku po­sta­no­wi­li­śmy nie­co zmo­dy­fi­ko­wać kon­wen­cję na­szej obec­no­ści. Za­miast tra­dy­cyj­nej pre­zen­ta­cji, po­sta­no­wi­li­śmy za­pro­sić do roz­mo­wy na­sze­go wie­lo­let­nie­go klien­ta – dru­kar­nię Gra­fpol, która w ostat­nim cza­sie zde­cy­do­wa­ła się na roz­sze­rze­nie for­mu­ły tej współpra­cy. Prze­pro­wa­dzi­li­śmy tu bo­wiem kom­plek­so­we szko­le­nie w za­kre­sie hot stam­pin­gu – tech­no­lo­gii zna­nej od lat, ale przez wie­le firm wci­ąż nie do ko­ńca wy­ko­rzy­sty­wa­nej. Dzi­ęku­ję w tym miej­scu pa­ni Pau­li­nie Łu­ko­wicz za przy­jęcie na­sze­go za­pro­sze­nia i za po­dzie­le­nie się swo­imi do­świad­cze­nia­mi z uczest­ni­ka­mi Kon­gre­su Ety­kie­ty Sa­mo­przy­lep­ne. Z prze­pro­wa­dzo­nych przez nas roz­mów wy­ni­ka, że za­pro­po­no­wa­na for­mu­ła spo­tka­ła się z ich uzna­nie­m”.

Ofer­ta dla bra­nży opa­ko­wa­nio­wej na tar­gach Lu­xe Pack i Pac­ka­ging Pre­mie­re

Nie­co później przed­sta­wi­cie­le bry­tyj­skiej cen­tra­li API Fo­il­ma­kers mie­li oka­zję go­ścić swo­ich klien­tów z ca­łe­go świa­ta pod­czas dwóch wy­da­rzeń, de­dy­ko­wa­nych bra­nży opa­ko­wa­nio­wej. Na obu fir­ma mia­ła swo­je sto­isko, pre­zen­tu­jąc licz­ne za­sto­so­wa­nia pro­du­ko­wa­nych przez sie­bie fo­lii w kon­te­kście zdo­bie­nia, uszla­chet­nia­nia, ale też ochro­ny opa­ko­wań wy­ko­na­nych z różnych podło­ży.

Pod­czas spe­cjal­nej edy­cji tar­gów Lu­xe Pack w Pa­ry­żu fir­ma skon­cen­tro­wa­ła się – zgod­nie z ideą tej wy­sta­wy – na seg­men­cie pre­mium, który zy­sku­je na po­pu­lar­no­ści wśród wie­lu wła­ści­cie­li ma­rek. API Fo­il­ma­kers ma tu w swo­jej ofer­cie licz­ne ma­te­ria­ły, do­stęp­ne w różnych wa­rian­tach ko­lo­ry­stycz­nych, ta­kże spe­cjal­nych, re­cep­tu­ro­wa­nych na ży­cze­nie klien­ta. Wy­sta­wa by­łą oka­zją do spo­tkań z klien­tami i dys­ku­sji na te­mat wy­zwań ryn­ko­wych, no­wych roz­wi­ązań i tren­dów w sek­to­rze opa­ko­wań luk­su­so­wych.
Pac­ka­ging Pre­mie­re w Me­dio­la­nie to z ko­lei wy­da­rze­nie skie­ro­wa­ne do wła­ści­cie­li ma­rek z bra­nż ko­sme­tycz­nej, per­fu­me­ryj­nej i środ­ków hi­gie­ny oso­bi­stej, po­szu­ku­jących za­awan­so­wa­nych roz­wi­ązań opa­ko­wa­nio­wych.

API Fo­il­ma­kers za­pre­zen­to­wa­ła tu swo­ją ofer­tę dla tych seg­men­tów ryn­ko­wych, w tym no­we wzor­ni­ki, uwzględ­nia­jące m.in. no­we ko­lo­ry fo­lii do hot stam­pin­gu oraz fo­lie ho­lo­gra­ficz­ne i per­ło­we. „To po­sze­rza na­szą ofer­tę w za­kre­sie opa­ko­wań luk­su­so­wych i pre­mium. Da­je też do­dat­ko­wą prze­strzeń w za­kre­sie ich pro­jek­to­wa­nia, a tym sa­mym – wi­ęk­sze mo­żli­wo­ści dla wła­ści­cie­li ma­rek i współpra­cu­jących z ni­mi dru­ka­rń” – pod­kre­śla Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska.

Uni­ted Trans­fer Tech­no­lo­gies BV na tar­gach dru­pa 2024

Al­dus Gro­up i API Fo­il­ma­kers za­zna­czy­ły swo­ją obec­no­ść ta­kże na tar­gach dru­pa, uzna­wa­nych za naj­wa­żniej­sze te­go­rocz­ne wy­da­rze­nie bra­nży po­li­gra­ficz­nej. Swo­je sto­isko mia­ła tu fir­ma Uni­ted Trans­fer Tech­no­lo­gies BV. Wraz z in­ny­mi spółka­mi wcho­dzący­mi w skład Uni­ted Fo­ils Eu­ro­pe zo­sta­ła ona nie­daw­no prze­jęta przez Al­dus Gro­up.

„Obec­nie tr­wa pro­ces in­te­gro­wa­nia m.in. za­so­bów i pra­cow­ni­ków Uni­ted Fo­ils Eu­ro­pe w struk­tu­rach API Fo­il­ma­kers – mówi Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska. – Tar­gi w Düs­sel­dor­fie by­ły wi­ęc na­tu­ral­ną oka­zją do po­zna­nia się na­szych ze­spo­łów, ale przede wszyst­kim – do wspól­nych spo­tkań z klien­ta­mi z ca­łe­go świa­ta. Prze­jęty bi­znes będzie sta­no­wił wa­żną część API Fo­il­ma­kers, a ofer­ta wszyst­kich firm – tj. Uni­ted Fo­ils Eu­ro­pe BV i jej spółek za­le­żnych (Uni­ted Trans­fer Tech­no­lo­gies BV, Pack Vi­sion BV, Uni­ted Fo­ils, Star­fo­il Tech­no­lo­gy Ne­ther­lands BV, New­fo­il Ma­chi­nes) – świet­nie wpa­so­wa­ła się w na­sze port­fo­lio”.

„Bar­dzo dzi­ęku­je­my za wszyst­kie spo­tka­nia pod­czas wio­sen­nych wy­da­rzeń bra­nżo­wych. Na tym jed­nak nie ko­niec. Je­sień rów­nież będzie ob­fi­to­wać w licz­ne oka­zje do spo­tka­nia z na­mi. Lo­kal­nie będzie­my obec­ni na kon­fe­ren­cjach de­dy­ko­wa­nych bra­nży opa­ko­wa­nio­wej. Przed­sta­wi­cie­le na­szej cen­tra­li za­wi­ta­ją za­pew­ne na północ­no­ame­ry­ka­ńską od­sło­nę tar­gów La­be­le­xpo. Tych, którzy nie pla­nu­ją udzia­łu w żad­nej z tych im­prez, za­pra­sza­my do kon­tak­tu z na­szym pol­skim od­dzia­łem. Chęt­nie za­po­zna­my pa­ństwa z na­szą kom­plek­so­wą ofer­tą, obej­mu­jącą – po­za różno­rod­nym port­fo­lio fo­lii – ta­kże do­radz­two, wspar­cie tech­nicz­ne i szko­le­nia m.in. w za­kre­sie col­d- i hot stam­pin­gu” – pod­su­mo­wu­je Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści