Pub­co do­star­cza luk­su­so­we i eko­lo­gicz­ne opa­ko­wa­nia na żąda­nie dzi­ęki dru­kar­ce cy­fro­wej HP In­di­go 15KPoprzedni artykuł 

Pub­co, fir­ma ro­dzin­na za­trud­nia­jąca po­nad 100 od­da­nych pra­cow­ni­ków, spe­cja­li­zu­jąca się w wy­różnia­jących się opa­ko­wa­niach, pro­jek­to­wa­niu i re­ali­za­cji, ze szcze­gól­nym na­ci­skiem na in­no­wa­cje i zrów­no­wa­żo­ny roz­wój, z du­mą ogło­si­ła do­da­nie ma­szy­ny cy­fro­wej HP In­di­go 15K do swo­je­go za­kła­du w Mi­ra­bel, Qu­ebec, na północ­nym wy­brze­żu Mon­tre­alu. In­we­sty­cja ta sta­no­wi wy­raz nie­ustan­nych wy­si­łków Pub­co ma­jących na ce­lu kon­se­kwent­ne wy­prze­dza­nie kon­ku­ren­cji w bra­nży i za­pew­nia­nie klien­tom naj­bar­dziej kre­atyw­nych, luk­su­so­wych pro­duk­tów opa­ko­wa­nio­wych na ryn­ku.

Za­ło­żo­na w 1995 ro­ku fir­ma Pub­co roz­po­częła swo­ją dzia­łal­no­ść głów­nie ob­słu­gu­jąc głów­ne ka­te­dry na ca­łym świe­cie, ofe­ru­jąc mo­żli­wo­ść tłu­ma­cze­nia na dzie­si­ęć różnych języ­ków. Kil­ka lat później fir­ma za­pro­jek­to­wa­ła za­kład­ki do ksi­ążek, aby wspie­rać ba­da­nia nad ra­kiem pier­si i eme­ry­to­wa­nych we­te­ra­nów woj­sko­wych. Stam­tąd roz­sze­rzy­li swo­ją dzia­łal­no­ść na two­rze­nie po­nad­cza­so­wych ze­sta­wów upo­min­ko­wych mo­net sprze­da­wa­nych w Ka­na­dzie, USA i Eu­ro­pie. Hi­sto­rycz­nie rzecz bio­rąc, fir­ma mia­ła mo­żli­wo­ść la­mi­no­wa­nia, sztan­co­wa­nia, kle­je­nia i for­mo­wa­nia wtry­sko­we­go, zle­ca­jąc dru­ko­wa­nie ze­wnętrz­nym fir­mom. Dzi­ęki ma­szy­nie cy­fro­wej HP In­di­go 15K fir­ma Pub­co ofe­ru­je te­raz wszyst­ko we wła­snym za­kre­sie, two­rząc jesz­cze bar­dziej kom­plek­so­wy pa­kiet usług i uzy­sku­jąc lep­szy wgląd w ca­ły pro­ces dru­ko­wa­nia, od po­cząt­ku do ko­ńca.

Ja­ko fir­ma zna­na z do­sto­so­wy­wa­nia i za­awan­so­wa­ne­go pro­jek­tu, ce­lem Pub­co w przy­pad­ku ma­szy­ny cy­fro­wej HP In­di­go 15K nie­ko­niecz­nie by­ła ilo­ść, ale ra­czej ja­ko­ść i szyb­ko­ść wpro­wa­dze­nia na ry­nek. Wi­ęk­szo­ść klien­tów Pub­co ofe­ru­je pro­duk­ty kon­su­menc­kie z wy­ższej półki, a dru­kar­ka cy­fro­wa da­je fir­mie mo­żli­wo­ść sku­tecz­ne­go za­spo­ka­ja­nia po­trzeb bar­dziej ni­szo­wych od­bior­ców i dru­ko­wa­nia w różnych ko­lo­rach na różno­rod­nych podło­żach i tek­stu­rach. Od umiesz­cza­nia w opa­ko­wa­niach płat­ków róż z Wiel­kiej Bry­ta­nii po kap­su­łki wo­dy z Lo­ur­des we Fran­cji, Pub­co sta­ra się wy­kra­czać po­za opa­ko­wa­nia, aby za­pew­nić swo­im pro­duk­tom wy­jąt­ko­wo­ść, wy­wie­rać tr­wa­ły wpływ i za­pew­niać wi­ęk­sze wra­że­nia klient.

„W Pub­co podno­si­my stan­dar­dy ma­rek luk­su­so­wych wpro­wa­dza­jąc ma­szy­nę cy­fro­wą HP In­di­go 15K, za­pew­nia­jąc nie­zrów­na­ną ob­słu­gę i ja­ko­ść” – po­wie­dział Pa­trick Za­card, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Pub­co. „W mia­rę jak po­trze­by kon­su­men­tów ewo­lu­ują i zmie­nia­ją się w 40 kra­jach, które ob­słu­gu­je­my, na­szym ce­lem jest po­zo­sta­nie na cze­le tej trans­for­ma­cji, pod­czas której naj­pierw usta­la­my, a na­stęp­nie ła­mie­my stan­dar­dy bra­nżo­we. Współpra­cu­jąc z HP, mo­że­my za­pew­nić na­szym klien­tom spo­kój du­cha dzi­ęki na­szej ela­stycz­no­ści ope­ra­cyj­nej, szyb­ko­ści i umie­jęt­no­ściom w za­kre­sie pa­ko­wa­nia” – do­dał.

Kon­cen­tru­jąc się na mniej­szych ilo­ściach pro­duk­tów dla swo­ich klien­tów, Pub­co zda­ło so­bie spra­wę, że ma szan­sę zro­bić to w spo­sób bar­dziej zrów­no­wa­żo­ny. Był to klu­czo­wy czyn­nik de­cy­du­jący o na­wi­ąza­niu współpra­cy z HP i wy­ko­rzy­sta­niu mo­cy ma­szy­ny cy­fro­wej HP In­di­go 15K w ce­lu zmniej­sze­nia ilo­ści od­pa­dów, zmniej­sze­nia zu­ży­cia ener­gii i, ogól­nie rzecz bio­rąc, wi­ęk­szej opła­cal­no­ści.

„Je­ste­śmy głębo­ko pod­eks­cy­to­wa­ni, że Pub­co zde­cy­do­wa­ło się na współpra­cę z na­mi w ce­lu ulep­sze­nia swo­jej ofer­ty, opty­ma­li­za­cji ope­ra­cji i roz­wo­ju luk­su­so­wych opa­ko­wań. Nie mo­że­my się do­cze­kać, aż zo­ba­czy­my ma­gię, ja­ką stwo­rzą za po­mo­cą ma­szy­ny cy­fro­wej HP In­di­go 15K, gdy będą na­dal prze­su­wać gra­ni­ce, je­śli cho­dzi o do­świad­cze­nia kon­su­men­tów” – po­wie­dział Ch­ris Car­son, dy­rek­tor ds. sprze­da­ży prze­my­sło­wej AMS HP w HP.

Ja­ko wy­jąt­ko­wy ka­na­dyj­ski do­staw­ca ob­słu­gu­jący pro­duk­ty do Sta­nów Zjed­no­czo­nych i Eu­ro­py, Pub­co an­ga­żu­je się w oży­wia­nie kre­atyw­no­ści swo­ich klien­tów, ofe­ru­jąc ca­łko­wi­cie od­mien­ne usłu­gi od wszyst­kich in­nych do­staw­ców na ryn­ku.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my HP Inc.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści