Siła w jedności – fuzja PiXart i PrintlyPoprzedni artykuł 

Nowo powstała drukarnia internetowa Printly sfinalizowała połączenie z dobrze znaną i cenioną pracownią reklamy PiXart z Suwałk. Fuzja ta ma na celu wzmocnienie pozycji rynkowej obu firm dzięki kompleksowej ofercie, nowoczesnemu parkowi technologicznemu, wysokiej jakości usług i możliwości obsługi Klientów z całej Polski poprzez stosowane nowoczesne technologie drukarskie oraz intuicyjną platformę zamówień on-line.

Fuzja pełna korzyści

Decyzja o fuzji została podjęta w odpowiedzi na stale rosnący popyt na materiały reklamowe i kompleksowe usługi drukarskie oraz chęć zwiększenia efektywności operacyjnej:

– Jesteśmy przekonani, że połączenie sił z Printly pozwoli nam nie tylko poszerzyć ofertę, ale także zintegrować nasze najlepsze praktyki i innowacje technologiczne, aby sprostać wymaganiom Klientów w jeszcze lepszy sposób – mówi Marlena Siłkowska, założycielka PiXart, obecnie Dyrektor Operacyjny Printly Sp. z o.o.

Dzięki połączeniu drukarnia Printly może zaoferować szeroką gamę produktów i usług, w tym druk cyfrowy, druk offsetowy, druk reklamowy oraz spersonalizowane materiały promocyjne:

– Naszym priorytetem jest wysoki poziom usług i satysfakcja Klientów. Dzięki tej fuzji możemy dostarczać nasze usługi szybciej i bardziej efektywnie, jednocześnie zachowując najwyższe standardy jakości znane Klientom PiXart – dodaje Katarzyna Sypień-Czeszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży Printly Sp. z o.o.

E-commerce jako kluczowy kierunek rozwoju

Oprócz utrzymania obsługi lokalnego rynku drukarnia Printly postawiła na e-commerce, który będzie głównym kierunkiem jej ekspansji. Przyjęta strategia pozwoli firmie na dynamiczne reagowanie na zmieniające się potrzeby rynkowe, umocnienie swojej obecności na lokalnym rynku, ale przede wszystkim na dotarcie ze swoją ofertą do Klientów z całej Polski.

Zamówienie projektu nigdy nie było tak proste

Dziś (4.09) światło dzienne ujrzy strona Printly.pl, a wkrótce do użytku zostanie oddany również intuicyjny kreator zamówień on-line, dzięki którym Klienci łatwo i szybko zamówią swój wymarzony projekt oraz wszelkie materiały reklamowe, korzystając z licznych możliwości pełnej personalizacji zamówień:

– Mimo tego, że platforma jest samoobsługowa, specjaliści Printly zawsze są w pobliżu Klientów, służąc im swoją wiedzą i doświadczeniem. Drukarnia jest także otwarta na Klientów biznesowych oraz agencje marketingowe, którym zapewnia dedykowane rozwiązania i obsługę – podsumowuje Paweł Mrozowski, E-commerce Manager Printly Sp. z o.o.

Na podstawie informacji firmy Printly

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności