Fir­ma Ca­non wy­różnio­na na­gro­dą Buy­ers Lab (BLI) 2024–2025 Pa­ce­set­terPoprzedni artykuł 

Fir­ma Ca­non otrzy­ma­ła pre­sti­żo­wą na­gro­dę Buy­ers Lab (BLI) 2024–2025 Pa­ce­set­ter w ka­te­go­rii Ser­wi­so­wal­no­ść, przy­zna­wa­ną przez Key­po­int In­tel­li­gen­ce – fir­mę zaj­mu­jącą się ba­da­niem ryn­ku oraz nie­za­le­żne­go eks­per­ta ds. sprzętu, opro­gra­mo­wa­nia i usług w za­kre­sie dru­ku i in­te­li­gent­nych tech­no­lo­gii. Na­gro­da ta tra­fia do pro­du­cen­tów, którzy wy­różnia­ją się naj­lep­szą stra­te­gią ser­wi­so­wą, na­rzędzia­mi i za­so­ba­mi, we­dług ra­por­tu ’Se­rvi­ce­abi­li­ty Mar­ket In­si­ghts’ Key­po­int In­tel­li­gen­ce.

Ra­port, który po­rów­nu­je wio­dących do­staw­ców dru­ku w Eu­ro­pie Za­chod­niej i Ame­ry­ce Północ­nej, pod­kre­ślił wy­jąt­ko­wą stra­te­gię ser­wi­su i wspar­cia Ca­non oraz je­go in­no­wa­cyj­ne po­de­jście do zwi­ęk­sze­nia ser­wi­so­wal­no­ści swo­ich urządzeń. W ra­por­cie do­ce­nio­no ta­kże uprosz­czo­ną kon­struk­cję urządzeń, no­wo­cze­sne na­rzędzia, ana­li­zę pre­dyk­cyj­ną oraz pro­gra­my szko­le­nio­we Ca­non, które po­ma­ga­ją zmi­ni­ma­li­zo­wać prze­sto­je i spraw­nie roz­wi­ązy­wać pro­ble­my klien­tów.

„Dru­kar­ki i urządze­nia wie­lo­funk­cyj­ne są klu­czo­wym ele­men­tem wie­lu pro­ce­sów bi­zne­so­wych, dla­te­go tak wa­żne jest, aby prze­sto­je wy­ni­ka­jące z pro­ble­mów tech­nicz­nych by­ły jak naj­krót­sze. Na­sze ba­da­nie ryn­ku w za­kre­sie ser­wi­so­wa­nia po­ka­za­ło, że Ca­non za­słu­żył na na­gro­dę BLI 2024–2025 Pa­ce­set­ter w ka­te­go­rii Ser­wi­so­wal­no­ść dzi­ęki no­wo­cze­snej i efek­tyw­nej ofer­cie, która po­zwa­la fir­mom i or­ga­ni­za­cjom utrzy­mać wy­so­ką pro­duk­tyw­no­ść” – ko­men­tu­je De­bo­rah Haw­kins, dy­rek­tor gru­py ds. miejsc pra­cy w Key­po­int In­tel­li­gen­ce.

W ra­por­cie do­ce­nio­no rów­nież zrów­no­wa­żo­ne prak­ty­ki Ca­non, które po­zwo­li­ły osi­ągnąć fir­mie naj­wy­ższe wy­ni­ki w po­rów­na­niu do in­nych kon­ku­ren­tów. Ca­non wdro­żył kom­plek­so­wą stra­te­gię obej­mu­jącą po­now­ną pro­duk­cję, na­pra­wę i re­cy­kling urządzeń, części za­mien­nych oraz ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych, co sta­je się co­raz wa­żniej­sze dla klien­tów. Se­ria ima­ge­RUNNER ADVANCE ES zo­sta­ła wy­różnio­na ja­ko czo­ło­wy przy­kład od­no­wio­nych urządzeń, ide­al­nych dla klien­tów, którzy chcą ak­tyw­nie uczest­ni­czyć w go­spo­dar­ce o obie­gu za­mkni­ętym.

,,Na­sze za­an­ga­żo­wa­nie w za­pew­nia­nie do­sko­na­łej ob­słu­gi klien­ta od lat sta­no­wi klu­czo­wy prio­ry­tet na­szej dzia­łal­no­ści, dla­te­go cie­szy­my się, że otrzy­ma­li­śmy na­gro­dę BLI 2024–2025 Pa­ce­set­ter w ka­te­go­rii Ser­wi­so­wal­no­ść oraz uzy­ska­li­śmy po­zy­cję li­de­ra w to­wa­rzy­szącym ra­por­cie Key­po­int In­tel­li­gen­ce. To wy­różnie­nie po­twier­dza na­szą nie­ustan­ną dba­ło­ść o klien­tów i part­ne­rów oraz wy­si­łki, które po­dej­mu­je­my, aby wspól­nie z ni­mi osi­ągać naj­lep­sze re­zul­ta­ty i mi­ni­ma­li­zo­wać prze­sto­je” – do­da­je Marc Bo­ry, wi­ce­pre­zes ds. mar­ke­tin­gu i in­no­wa­cji w Ca­non Eu­ro­pe oraz CEO IRIS.

„Je­ste­śmy dum­ni, że mo­że­my ofe­ro­wać klien­tom pro­duk­ty wy­so­kiej ja­ko­ści, w tym zrów­no­wa­żo­ne roz­wi­ąza­nia, które wspie­ra­ją fir­my w re­ali­za­cji ce­lów zwi­ąza­nych z go­spo­dar­ką o obie­gu za­mkni­ętym. Po­łącze­nie tych pro­duk­tów z na­szą do­sko­na­łą ob­słu­gą klien­ta po­zwa­la nam ofe­ro­wać naj­lep­sze roz­wi­ąza­nia na ryn­ku pod względem nie­za­wod­no­ści i ser­wi­su”.

Do roz­wi­ązań, które przy­czy­ni­ły się do osi­ągni­ęcia przez Ca­non wio­dącej po­zy­cji w bra­nży, na­le­żą:

  • Bez­po­śred­nia sieć ser­wi­so­wa: Ca­non po­sia­da jed­ną z naj­wi­ęk­szych bez­po­śred­nich sie­ci ser­wi­so­wych w bra­nży, z sil­nym na­ci­skiem na ci­ągłe kszta­łce­nie, co za­pew­nia wy­so­ki po­ziom kom­pe­ten­cji w ob­słu­dze za­rów­no ka­na­łów bez­po­śred­nich, jak i po­śred­nich.
  • Kon­struk­cja i sprzęt: Uprosz­czo­na kon­struk­cja, wy­so­kiej ja­ko­ści sprzęt oraz wspól­na plat­for­ma tech­no­lo­gicz­na zwi­ęk­sza­ją ren­tow­no­ść ser­wi­su i zna­cząco skra­ca­ją czas na­praw.
  • Zdal­ne roz­wi­ązy­wa­nie pro­ble­mów: Ca­non kon­cen­tru­je się na zwi­ęk­sza­niu mo­żli­wo­ści zdal­ne­go roz­wi­ązy­wa­nia pro­ble­mów po­przez help­desk oraz na­rzędzia zdal­ne, ta­kie jak AVA (Aug­men­ted Vi­deo As­si­stan­ce). Do­dat­ko­wo, wdro­że­nie plat­for­my Se­rvi­ce­Now w ca­łej or­ga­ni­za­cji, za­pla­no­wa­ne na ko­niec 2024 ro­ku, uspraw­ni pro­ce­sy za­rządza­nia in­cy­den­ta­mi, pro­ble­ma­mi i zmia­na­mi.
  • Sta­ła współpra­ca z part­ne­ra­mi: Lo­kal­ne spo­tka­nia z part­ne­ra­mi han­dlo­wy­mi umo­żli­wia­ją wy­mia­nę naj­lep­szych prak­tyk i do­star­cza­ją cen­nych in­for­ma­cji, co wspie­ra ci­ągłe do­sko­na­le­nie Ca­non oraz lep­sze do­sto­so­wa­nie fir­my do po­trzeb ryn­ku.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści