Nowa kampania promocyjna firmy Roshen z opakowaniami wykonanymi z materiałów Stora EnsoPoprzedni artykuł 

Roshen – jedna z wiodących w skali świata marek, specjalizujących się w wyrobach cukierniczych - wiele lat temu nawiązała współpracę ze Stora Enso przy realizowanych kampaniach sezonowych. Także w minionym roku, z myślą o produkowanych przez Roshen zestawach uwzględniających akcenty związane z Bożym Narodzeniem i Nowym Rokiem, powstało kolejne, innowacyjne opakowanie. Wykonano je na bazie Performa Light – najlżejszego kartonu typu GC2 z oferty Stora Enso, bazującego na technologii FiberLight Tec.

Współpraca firmy Roshen z ekspertami Stora Enso, specjalizującymi się w opakowaniach trwa od wielu lat i w dużej mierze koncentruje się na kampaniach sezonowych. Podobnie było w minionym roku, gdy pojawiła się potrzeba zaprojektowania innowacyjnego opakowania pudełkowego. Jednym z jego kluczowych elementów była pokrywa z wyciętym w niej gwiazdami. Po podświetleniu od spodu, np. za pomocą latarki zainstalowanej w smartfonie, wieczko przemienia się w swego rodzaju projektor, emitujący efekt gwiazd na ścianach i suficie.

Właściwe materiały kluczem do sukcesu

Do wykonania opakowania wykorzystano Performa Light – najlżejszy karton typu GC2 z oferty Stora Enso, znany – jak podkreśla firma – z wyjątkowej białości i gładkości. Jego niska gramatura to efekt technologii FiberLight Tec, gdzie w procesie wytwórczym znajduje zastosowanie celuloza mikrofibrylowana (MFC). Dzięki temu zredukowana zostaje też ilość surowca i energii niezbędnej do produkcji kartonu. Za sprawą Performa Light pudełko zyskało zarówno oczekiwany przez klienta walor estetyczny, jak i pożądane parametry strukturalne, zachowując jednocześnie niską gramaturę.

Innowacyjny projekt

W opakowaniu zastosowany został nowy mechanizm zamykania, którego autorem jest August Salo – projektant strukturalny Stora Enso. Dzięki temu zapewniona została jego wysoka funkcjonalność i wygoda w użytkowaniu. Oceniając współpracę z firmą Roshen, August Salo mówi: „Projekty Roshen łączą w sobie ducha świąt z kreatywnością designerską. Jako projektant, z przyjemnością opracowuję z myślą o nich takie formy i struktury, by zapewnić użytkownikowi jak najwięcej doświadczeń i miłych wspomnień. Co więcej, opakowania mają wyróżniać się na półce sklepowej, zwłaszcza w intensywnym pod względem kampanii promocyjnych okresie świąteczno-noworocznym”.

Współpraca oparta na zaufaniu

Stora Enso podkreśla, że tego typu projekty w pełni obrazują istotę i znaczenie silnego, bliskiego partnerstwa biznesowego. Bazuje ono, jak dodaje firma, na wzajemnym zaufaniu i przekonaniu przedstawicieli Rohsen do eksperckiej wiedzy i doświadczenia Stora Enso. W efekcie współpraca obu firm ma bardzo ścisły charakter, czego rezultatem są kolejne, innowacyjne opakowania, pojawiające się na rynku rok po roku.

Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej

 Produkcja: WebFabrika 1999-2025 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności