No­wa kam­pa­nia pro­mo­cyj­na fir­my Ro­shen z opa­ko­wa­nia­mi wy­ko­na­ny­mi z ma­te­ria­łów Sto­ra En­soPoprzedni artykuł 

Ro­shen – jed­na z wio­dących w ska­li świa­ta ma­rek, spe­cja­li­zu­jących się w wy­ro­bach cu­kier­ni­czych – wie­le lat te­mu na­wi­ąza­ła współpra­cę ze Sto­ra En­so przy re­ali­zo­wa­nych kam­pa­niach se­zo­no­wych. Ta­kże w mi­nio­nym ro­ku, z my­ślą o pro­du­ko­wa­nych przez Ro­shen ze­sta­wach uwzględ­nia­jących ak­cen­ty zwi­ąza­ne z Bo­żym Na­ro­dze­niem i No­wym Ro­kiem, po­wsta­ło ko­lej­ne, in­no­wa­cyj­ne opa­ko­wa­nie. Wy­ko­na­no je na ba­zie Per­for­ma Li­ght – naj­lżej­sze­go kar­to­nu ty­pu GC2 z ofer­ty Sto­ra En­so, ba­zu­jące­go na tech­no­lo­gii FiberLi­ght Tec.

Współpra­ca fir­my Ro­shen z eks­per­ta­mi Sto­ra En­so, spe­cja­li­zu­jący­mi się w opa­ko­wa­niach tr­wa od wie­lu lat i w du­żej mie­rze kon­cen­tru­je się na kam­pa­niach se­zo­no­wych. Po­dob­nie by­ło w mi­nio­nym ro­ku, gdy po­ja­wi­ła się po­trze­ba za­pro­jek­to­wa­nia in­no­wa­cyj­ne­go opa­ko­wa­nia pu­de­łko­we­go. Jed­nym z je­go klu­czo­wych ele­men­tów by­ła po­kry­wa z wy­ci­ętym w niej gwiaz­da­mi. Po podświe­tle­niu od spodu, np. za po­mo­cą la­tar­ki za­in­sta­lo­wa­nej w smart­fo­nie, wiecz­ko prze­mie­nia się w swe­go ro­dza­ju pro­jek­tor, emi­tu­jący efekt gwiazd na ścia­nach i su­fi­cie.

Wła­ści­we ma­te­ria­ły klu­czem do suk­ce­su

Do wy­ko­na­nia opa­ko­wa­nia wy­ko­rzy­sta­no Per­for­ma Li­ght – naj­lżej­szy kar­ton ty­pu GC2 z ofer­ty Sto­ra En­so, zna­ny – jak pod­kre­śla fir­ma – z wy­jąt­ko­wej bia­ło­ści i gład­ko­ści. Je­go ni­ska gra­ma­tu­ra to efekt tech­no­lo­gii FiberLi­ght Tec, gdzie w pro­ce­sie wy­twór­czym znaj­du­je za­sto­so­wa­nie ce­lu­lo­za mi­kro­fi­bry­lo­wa­na (MFC). Dzi­ęki te­mu zre­du­ko­wa­na zo­sta­je też ilo­ść su­row­ca i ener­gii nie­zbęd­nej do pro­duk­cji kar­tonu. Za spra­wą Per­for­ma Li­ght pu­de­łko zy­ska­ło za­rów­no ocze­ki­wa­ny przez klien­ta wa­lor es­te­tycz­ny, jak i po­żąda­ne pa­ra­me­try struk­tu­ral­ne, za­cho­wu­jąc jed­no­cze­śnie ni­ską gra­ma­tu­rę.

In­no­wa­cyj­ny pro­jekt

W opa­ko­wa­niu za­sto­so­wa­ny zo­stał no­wy me­cha­nizm za­my­ka­nia, które­go au­to­rem jest Au­gust Sa­lo – pro­jek­tant struk­tu­ral­ny Sto­ra En­so. Dzi­ęki te­mu za­pew­nio­na zo­stała je­go wy­so­ka funk­cjo­nal­no­ść i wy­go­da w użyt­ko­wa­niu. Oce­nia­jąc współpra­cę z fir­mą Ro­shen, Au­gust Sa­lo mówi: „Pro­jek­ty Ro­shen łączą w so­bie du­cha świ­ąt z kre­atyw­no­ścią de­si­gner­ską. Ja­ko pro­jek­tant, z przy­jem­no­ścią opra­co­wu­ję z my­ślą o nich ta­kie for­my i struk­tu­ry, by za­pew­nić użyt­kow­ni­ko­wi jak naj­wi­ęcej do­świad­czeń i mi­łych wspo­mnień. Co wi­ęcej, opa­ko­wa­nia ma­ją wy­różniać się na półce skle­po­wej, zwłasz­cza w in­ten­syw­nym pod względem kam­pa­nii pro­mo­cyj­nych okre­sie świ­ąteczno-noworocznym”.

Współpra­ca opar­ta na za­ufa­niu

Sto­ra En­so pod­kre­śla, że te­go ty­pu pro­jek­ty w pe­łni obra­zu­ją isto­tę i zna­cze­nie sil­ne­go, bli­skie­go part­ner­stwa bi­zne­so­we­go. Ba­zu­je ono, jak do­da­je fir­ma, na wza­jem­nym za­ufa­niu i prze­ko­na­niu przed­sta­wi­cie­li Roh­sen do eks­perc­kiej wie­dzy i do­świad­cze­nia Sto­ra En­so. W efek­cie współpra­ca obu firm ma bar­dzo ści­sły cha­rak­ter, cze­go re­zul­ta­tem są ko­lej­ne, in­no­wa­cyj­ne opa­ko­wa­nia, po­ja­wia­jące się na ryn­ku rok po ro­ku.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści