Klienci Heidelberga nagrodzeni na wystawie Vidical 2010Poprzedni artykuł 

Tomasz Pawlicki, dyr. Marketingu Heidelberg Polska wręcza Grand Prix Vidical 2010 przedstawicielom PWS Konstanta SA za kalendarz wieloplanszowy „Żywot malarza – kalendarz”.
Tomasz Pawlicki, dyr. Marketingu Heidelberg Polska wręcza Grand Prix Vidical 2010 przedstawicielom PWS Konstanta SA za kalendarz wieloplanszowy „Żywot malarza – kalendarz”.

W dniu 4 lutego br. w Muzeum Plakatu w Wilanowie miała miejsce uroczystość otwarcia VI Międzynarodowego Konkursu Kalendarzy i Kart Świąteczno-Noworocznych Vidical 2010, któremu towarzyszy wystawa.

Po raz kolejny klienci firmy Heidelberg zdobyli nagrody za prace drukowane na konkurs Vidical.

W kategorii „Kalendarz plakatowy” jury przyznało tylko srebrny medal „Kalendarzowi Strażackiemu nr 1” wydanemu przez ASP w Katowicach, a wydrukowanemu w drukarni Dimograf.

W kategorii „Kalendarz wieloplanszowy” brązowy medal ex aequo jury przyznało

CGS House Kollat i Wspólnicy S.j. za kalendarz „Anatomiczny atlas reklamy” wydrukowany w Drukarni CGS oraz PGE DYSTRYBUCJA Łódź Sp. z o.o. za kalendarz „Światłoczułe”, który drukowała drukarnia GAL-DRUK.

Natomiast Zakłady Graficzne TAURUS St. Roszkowski Sp. z o.o. otrzymały wyróżnienie specjalne za wydany przez siebie kalendarz chopinowski „Malowane Chopinem”.

Podczas wystawy gościnnie pokazywany był również kalendarz "365 Dni Szczęścia - Japonia w 365 Smakach", który powstał przy współpracy Heidelberg Japonia (Heidelberg Japan K.K.) ze Stowarzyszeniem Japońskich Grafików Projektantów (JAGDA) i prezentuje prace 365 japońskich grafików projektantów.

Heidelberg Polska, podobnie jak w latach ubiegłych, był jednym ze sponsorów konkursu Vidical 2010.

Na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska Sp. z o.o.

R E K L A M A

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności