Pre­zen­ta­cje roz­wi­ązań GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy na tar­gach w Mo­skwie i w Bar­ce­lo­niePoprzedni artykuł 

Na stoisku targowym gości przyjmował m.in. Paweł Walczak - business development manager w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o.
Na sto­isku tar­go­wym go­ści przyj­mo­wał m.in. Pa­weł Wal­czak – bu­si­ness de­ve­lop­ment ma­na­ger w fir­mie GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy Sp. z o.o.

W ostat­nim cza­sie fir­ma GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy pre­zen­to­wa­ła swo­je za­awan­so­wa­ne roz­wi­ąza­nia w za­kre­sie za­rządza­nia ko­mu­ni­ka­cją z klien­tem na dwóch im­pre­zach bra­nżo­wych. Z my­ślą o wschod­nio­eu­ro­pej­skich klien­tach z bra­nży po­li­gra­ficz­nej fir­ma po­ja­wi­ła się z wła­snym sto­iskiem na tar­gach Po­li­gra­phin­ter 2013 w Mo­skwie, gdzie pro­mo­wa­ła pro­gra­my opar­te na plat­for­mie GMC In­spi­re. W tym sa­mym cza­sie, pod­czas wy­sta­wy ITXpo i to­wa­rzy­szące­go jej sym­po­zjum Gart­ne­ra w Bar­ce­lo­nie, ofi­cjal­nie za­de­biu­to­wa­ła no­wa apli­ka­cja prze­zna­czo­na dla klien­tów z sek­to­ra ban­ko­wo­ści – GMC In­te­rac­ti­ve Pa­per­less On­bo­ar­ding.

Pro­mo­cja roz­wi­ązań GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy w Eu­ro­pie Wschod­niej
Tar­gi Po­li­gra­phin­ter 2013, od­by­wa­jące się w Mo­skwie w pierw­szej po­ło­wie li­sto­pa­da, by­ły dla GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy do­sko­na­łą oka­zją do pe­ne­tra­cji tam­tej­sze­go ryn­ku i pre­zen­ta­cji swo­ich roz­wi­ązań, de­dy­ko­wa­nych dla bra­nży po­li­gra­ficz­nej. Na sto­isku fir­my od­by­wa­ły się po­ka­zy różnych pro­gra­mów, ba­zu­jących na plat­for­mie GMC In­spi­re. Mówi Pa­weł Wal­czak, bu­si­ness de­ve­lop­ment ma­na­ger w fir­mie GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy Sp. z o.o., który był obec­ny na tar­gach: „We­dług na­szej wie­dzy na mo­skiew­skich tar­gach by­li­śmy je­dy­nym do­staw­cą roz­wi­ązań so­ftwa­re­’o­wych do per­so­na­li­za­cji. Na­sze sto­isko licz­nie od­wie­dza­li przed­sta­wi­cie­le za­rów­no dru­ka­rń, jak też firm spe­cja­li­zu­jących się w usłu­gach ty­pu di­rect mar­ke­tin­g/ma­iling, współpra­cu­jący z du­ży­mi kor­po­ra­cja­mi. Gros go­ści tar­go­wych sta­no­wi­li klien­ci z Ro­sji, kra­jów d. ZSRR oraz Chin. Część z nich to użyt­kow­ni­cy na­szych roz­wi­ązań, za­in­te­re­so­wa­ni ak­tu­ali­za­cją swo­je­go opro­gra­mo­wa­nia, ewen­tu­al­nie roz­bu­do­wą o mo­du­ły ta­kie jak we­b-to­-print czy per­so­na­li­za­cja tre­ści. Część zaś to zu­pe­łnie no­wi, po­ten­cjal­ni klien­ci, którzy chcie­li uzy­skać in­for­ma­cje na te­mat plat­for­my GMC In­spi­re i jej mo­żli­wo­ści. Pro­wa­dzo­ne roz­mo­wy by­ły bar­dzo cie­ka­we, sta­jąc się dla nas oka­zją do po­zna­nia tam­tej­sze­go ryn­ku, je­go ocze­ki­wań i po­trzeb. W per­spek­ty­wie kil­ku lat jest to ob­szar o bar­dzo du­żym po­ten­cja­le”.
Pro­mo­wa­na w Mo­skwie przez GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy plat­for­ma GMC In­spi­re to kom­plek­so­we roz­wi­ąza­nie do za­rządza­nia ko­mu­ni­ka­cją z klien­ta­mi (CCM – Cu­sto­mer Com­mu­ni­ca­tions Ma­na­ge­ment). Ja­ko wszech­stron­ne na­rzędzie do za­rządza­nia tre­ścią do­ku­men­tów, po­zwa­la ono użyt­kow­ni­kom – m.in. do­staw­com usług po­li­gra­ficz­nych oraz di­rect ma­iling – na lep­sze do­tar­cie do klien­tów i zwi­ęk­sze­nie ich za­an­ga­żo­wa­nia w pro­wa­dzo­ne dzia­ła­nia re­kla­mo­we i in­for­ma­cyj­ne. GMC In­spi­re wy­ko­rzy­stu­je różne ka­na­ły ko­mu­ni­ka­cji (m.in. pocz­tę elek­tro­nicz­ną, SMS-y, por­ta­le spo­łecz­no­ścio­we, In­ter­net oraz tra­dy­cyj­ne me­dia dru­ko­wa­ne), zwi­ęk­sza­jąc efek­tyw­no­ść dzia­łań i przy­cho­dów, a ta­kże lo­jal­no­ść ko­ńco­wych od­bior­ców.

No­we apli­ka­cje dla in­sty­tu­cji fi­nan­so­wych
Wy­sta­wa ITxpo w Bar­ce­lo­nie i to­wa­rzy­szące jej sym­po­zjum Gart­ne­ra, ta­kże od­by­wa­jące się w dru­giej de­ka­dzie li­sto­pa­da, sta­ły się na­to­miast oka­zją do pre­mie­ro­wej pre­zen­ta­cji no­we­go opro­gra­mo­wa­nia dla in­sty­tu­cji fi­nan­so­wych – In­te­rac­ti­ve Pa­per­less On­bo­ar­ding. Fir­ma de­mon­stro­wa­ła też po raz pierw­szy w Eu­ro­pie apli­ka­cję In­spi­re Dy­na­mic Sta­te­ment. Oba roz­wi­ąza­nia – jak za­pew­nia GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy – mo­gą być klu­czo­we dla wdra­ża­nych przez ban­ki oraz in­ne in­sty­tu­cje fi­nan­so­we spo­so­bów uspraw­nie­nia kon­tak­tów z klien­ta­mi. Oba też ba­zu­ją na per­so­na­li­za­cji, co po­zwa­la na za­pro­po­no­wa­nie od­bior­com usług i ofert do­sto­so­wa­nych do ich po­trzeb i ocze­ki­wań.
GMC In­spi­re In­te­rac­ti­ve Pa­per­less On­bo­ar­ding umo­żli­wia ob­słu­gę do­tych­cza­so­wych klien­tów, a ta­kże po­zy­ski­wa­nie no­wych, w spo­sób zdal­ny, za­miast do­tych­czas naj­częściej sto­so­wa­nych spo­tkań w biu­rze czy w do­mu klien­ta. Apli­ka­cja zo­sta­ła do­sto­so­wa­na do pra­cy na wszyst­kich urządze­niach mo­bil­nych, co ozna­cza, że przed­sta­wi­ciel ban­ku, uży­wa­jąc np. ta­ble­tu, mo­że prze­jść ca­ły pro­ces zwi­ąza­ny z za­kła­da­niem no­we­go kon­ta, udzie­la­niem kre­dy­tu czy uru­cho­mie­niem kar­ty kre­dy­to­wej. Po­sia­da ona nie­zbęd­ne for­mu­la­rze oraz po­zwa­la na sfo­to­gra­fo­wa­nie do­ku­men­tu to­żsa­mo­ści klien­ta, re­du­ku­jąc kosz­ty tra­dy­cyj­ne­go wy­dru­ko­wa­nia i prze­twa­rza­nia do­ku­men­tów pa­pie­ro­wych. Pod­czas ca­łe­go pro­cesu ma­te­riał wi­deo z ku­po­wa­nym pro­duk­tem jest ogląda­ny przez klien­ta na ekra­nie ta­ble­tu, wraz z in­ny­mi ofe­ro­wa­ny­mi przez bank roz­wi­ąza­nia­mi, które mo­gą być dla nie­go in­te­re­su­jące.
Po za­twier­dze­niu umo­wy w ta­ble­cie, apli­ka­cja w cza­sie rze­czy­wi­stym two­rzy cy­fro­wą wer­sję „pa­kie­tu po­wi­tal­ne­go” dla klien­ta, za­wie­ra­jące­go pod­pi­sa­ne do­ku­men­ty, do­ku­men­ty to­żsa­mo­ści, ba­da­nia, szcze­góły ofer­ty itd. Ze­staw ten mo­że być wy­świe­tla­ny na do­wol­nym urządze­niu: te­le­fo­nie ko­mór­ko­wym, ta­ble­cie czy kom­pu­te­rze PC, a na­stęp­nie za­cho­wa­ny w try­bie of­fli­ne.
Zda­niem Di­dier Ro­uil­lar­da, wi­ce­pre­ze­sa ds. mar­ke­tin­gu GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy, no­wa apli­ka­cja mo­że wpły­nąć na trans­for­ma­cję me­tod, ja­ki­mi po­słu­gu­ją się agen­ci ban­ko­wi i spo­so­bów ich ko­mu­ni­ka­cji z klien­ta­mi: „Wpły­wa ona nie tyl­ko na oszczęd­no­ści zwi­ąza­ne z mniej­szą ilo­ścią ro­bo­ty pa­pier­ko­wej i re­duk­cją dzia­łań ad­mi­ni­stra­cyj­nych, ale też mo­ty­wu­je pra­cow­ni­ków ban­ku do wy­jścia „w te­re­n” i do bez­po­śred­nich spo­tkań z obec­ny­mi i po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi”.

Sym­po­zjum w Bar­ce­lo­nie by­ło ta­kże dla fir­my GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy oka­zją do za­pre­zen­to­wa­nia po raz pierw­szy w Eu­ro­pie wzbo­ga­co­nej wer­sji in­ne­go opro­gra­mo­wa­nia, prze­zna­czo­ne­go dla in­sty­tu­cji fi­nan­so­wych – In­spi­re Dy­na­mic Sta­te­ment. Ta za­bez­pie­cza­na ha­słem apli­ka­cja umo­żli­wia klien­tom ban­ków czy firm ubez­pie­cze­nio­wych do­stęp do wszyst­kich szcze­góło­wych in­for­ma­cji na te­mat ich pro­duk­tów fi­nan­so­wych. Pre­zen­tu­jąc je w for­mie tek­sto­wej i gra­ficz­nej, pro­gram po­zwa­la klien­tom na in­te­rak­tyw­ny kon­takt ze swo­ja pla­ców­ką – za je­go po­śred­nic­twem mo­że on za­pła­cić ra­chu­nek bądź też po­pro­sić o e-ma­il z wy­ci­ągiem z kon­ta w for­ma­cie PDF.
W no­wej wer­sji In­si­pre Dy­na­mic Sta­te­ment wy­ko­rzy­stu­je w pe­łni ko­mu­ni­ka­cję wie­lo­ka­na­ło­wą (te­le­fon, ta­blet, PC, druk), po­zwa­la­jąc ban­kom na płyn­ne prze­jście od tra­dy­cyj­ne­go pa­pie­ru do tech­no­lo­gii cy­fro­wych, re­duk­cję kosz­tów zwi­ąza­nych z zu­ży­ciem pa­pie­ru i dzia­ła­nia­mi ad­mi­ni­stra­cyj­ny­mi, ob­ni­że­nie wy­dat­ków po­no­szo­nych na do­tych­cza­so­we ka­na­ły ko­mu­ni­ka­cji z klien­tem, unik­ni­ęcie kosz­tów zwi­ąza­nych z utrzy­my­wa­niem wła­sne­go ze­spo­łu, od­po­wie­dzial­ne­go za dzia­ła­nia ko­mu­ni­ka­cyj­ne z klien­ta­mi oraz do­star­cza­nie per­so­na­li­zo­wa­nych, szcze­góło­wych in­for­ma­cji o fi­nan­sach klien­tów po­przez pre­fe­ro­wa­ne przez nich urządze­nia i środ­ki prze­ka­zu. Co wi­ęcej – dzi­ęki mo­żli­wo­ści za­miesz­cze­nia ba­ne­rów czy re­klam ty­pu trans­pro­mo – sta­no­wią one no­wy, w pe­łni per­so­na­li­zo­wa­ny ka­nał sprze­da­ży.
„Frag­men­ta­cja tech­no­lo­gii i jej szyb­ka ewo­lu­cja wy­ma­ga od in­sty­tu­cji fi­nan­so­wych mądrych i sku­tecz­nych dzia­łań, które po­zwo­lą im za­cho­wać wy­so­ki po­ziom usług przy jed­no­cze­snej re­duk­cji kosz­tów. Wzbo­ga­co­na wer­sja In­spi­re Dy­na­mic Sta­te­ment mo­że im w tym po­móc. Wie­rzy­my głębo­ko, że do­ku­men­ty fi­nan­so­we przez nią two­rzo­ne to  przy­szło­ść – nie­ba­wem będą chcie­li mieć do nich do­stęp wszy­scy klien­ci ban­ków i in­nych in­sty­tu­cji fi­nan­so­wych” – kon­klu­du­je Di­dier Ro­uil­lard.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści