2014 to już historia, był to dla nas niezwykle pracowity rok, który nas mnóstwo nauczył i dał nam potężną siłę napędową na kolejny 2015. Zrealizowaliśmy dużo, ale ambicja karze nam napisać, że jeszcze długa ale zarazem ekscytująca droga przed nami. Pokonaj ją razem z nami.
Key2Print to innowacyjne oprogramowanie dedykowane dla drukarni cyfrowych, offsetowych i wielkoformatowych oraz brokerów. Dzięki Key2Print Twoja drukarnia może sprzedawać produkty on-line, 24h/7 dni w tygodniu, bazując na cennikach lub dynamicznych kalkulacjach, organizować zlecenia w obrębie jednej platformy, przez co możesz skuteczniej i efektywniej zarządzać produkcją. Key2Print jest dostarczany w modelu SaaS – dzierżawiony Twojej drukarni za atrakcyjną miesięczną opłatą i udostępniany z serwerów Key2Print. Dzięki temu aby uruchomić sprzedaż nie potrzebujesz absolutnie żadnej wiedzy programistycznej czy usług drogich specjalistów – wszystko już jest gotowe i czeka na wprowadzenie produktów i cen. Jeśli coś stanowi wątpliwość do dyspozycji przekazujemy kompletną dokumentację oraz specjalistów odpowiadających na każde pytanie.
W 2014 roku nastąpił gigantyczny przełom – na początku roku zaprezentowaliśmy nową wersja systemu, dzięki któremu możesz wykorzystywać nowe funkcjonalności , m.in.
Key2Print to nie tylko software
Zdajemy sobie sprawę, że sprzedaż on-line może być czymś nowym dla Ciebie, dlatego aby ten temat Tobie przybliżyć w 2014 roku zorganizowaliśmy 2 duże pionierskie konferencje „e-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni”, podczas których profesjonaliści z różnych firm i agencji marketingowych dzielili się wiedzą i doświadczeniem jak z sukcesem wprowadzić do Twojej drukarni e-commerce, poruszaliśmy tematy:
W lato i na jesieni przejechaliśmy także kilka tysięcy kilometrów odwiedzając największe miast a w Polsce gdzie prezentowaliśmy wcześniej wspomniane tematy w 1,5 godzinnej pigułce.
Jeśli nie miałeś okazji uczestniczyć w spotkaniach w 2014, nic straconego, w 2015 na przełomie lutego i marca zorganizujemy podobną konferencję w Gdańsku, a w połowie roku w Warszawie.
Jeśli jednak dysponujesz ograniczonym czasem zapraszamy do udziału w naszych interaktywnych prezentacjach wideo (webinarach), które są organizowane 2 razy w miesiącu (w styczniu wyjątkowo tylko jeden). Podczas webinarów prezentujemy skuteczne i sprawdzone metody na zwiększenie obecności w Internecie, lub prezentujemy najnowsze możliwości systemu. Warto poświęcić godzinę na wysłuchanie prezentacji i na zadanie nurtujących pytań.
O wszystkich wydarzeniach informujemy na biznes.key2print.com i na Facebook.com/key2print .
Czego możesz się spodziewać w 2015?
Zapraszamy na RemaDays do Warszawy, 4-6 lutego gdzie zaprezentujemy nowe możliwości, w szczególności ułatwiające prace ze stałymi, „tradycyjnymi” klientami. Nasi developerzy stale pracują aby pracowało się Tobie i Twoim klientom łatwiej, przyjemniej i efektywniej … o nowych funkcjonalnościach dumnie będziemy opowiadać.
Spotkamy się jeszcze w Poznaniu w maju i w Warszawie na Festiwalu Marketingu we wrześniu.
Do zobaczenia!
Na podstawie informacji firmy Web2print sp.z o.o.