Podczas targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw, które odbywać się będą w dniach od 4 do 6 lutego w Warszawie, firma Iware zaprezentuje najnowszą propozycję w systemie iwarePRINT 2.0. – Moduł Handlowca. Na swoim stoisku (hala 5, numer 5e8a) demonstrować będzie ofertę, a 4 lutego o godzinie 10.00 zaprasza na prelekcję, poświęconą jej najnowszemu rozwiązaniu. Przedstawiciele firmy – Grzegorz Jastrzębski i Łukasz Głośny – przedstawią korzyści z posiadania systemu web-to-print oraz zaprezentują wyżej wspomniany moduł, ułatwiający pracę handlowcom i ich szefom.
„Targi RemaDays – mówi Łukasz Głośny z firmy Iware - będą dla nas okazją do premiery Modułu Handlowca. To innowacyjne w naszym kraju rozwiązanie w systemach web-to-print, ułatwiające i porządkujące pracę handlowca w drukarni, co przełożyć się może na jego większą efektywność w pozyskiwaniu klientów i zleceń. Podobnie jak w przypadku innych modułów naszego systemu – jego koszt będzie niewielki i wyniesie zaledwie 250 zł netto miesięcznie, natomiast dla klientów pracujących w pełnej wersji systemu iwarePRINT będzie on bezpłatny. Dlatego już dziś serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska zarówno obecnych klientów, jak również wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami web-to-print. Przez wszystkie dni targowe będziemy do Państwa dyspozycji, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem”.
IwarePRINT to rozbudowana platforma e-commerce i – jak zapewniają jego twórcy - pierwszy w Polsce automatyczny system web-to-print, który optymalizuje procesy, uporządkowuje pracę w drukarni, a poprzez odpowiednie zarządzanie obiegiem zlecenia oraz możliwościom internetowej obsługi sprzedaży - znacznie obniża koszty prowadzenia firmy. Moduł Handlowca przeznaczony jest dla przedstawicieli handlowych zakładów poligraficznych oraz ich kadry zarządzającej. Dzięki niemu handlowiec drukarni ma wszystkie niezbędne w jego pracy informacje w jednym miejscu, nie tracąc czasu na ich pozyskiwanie, co – z jednej strony znacznie ułatwia mu pracę, z drugiej zaś - ma wpływ na jego wydajność i zawodowy sukces, co również przełoży się na sukces jego pracodawcy.
Nowe rozwiązanie Iware - a dokładnie jego funkcje: kalendarz, notatki, lista zadań - pozwoli sprawnie przygotować oraz wysłać ofertę do klientów z odpowiednimi dla nich rabatami, ale także przypomni o spotkaniu, czy też wypełnieniu koniecznego w danym terminie wniosku. Moduł przewiduje integrację ze skrzynką pocztową danego handlowca, a także tworzenie notatek i korespondencji mailowej przypisanych do danego klienta, co ułatwiać będzie śledzenie kontaktów i poczynionych ustaleń. Kalendarz działa w podobny sposób jak kalendarz Google - umożliwia dodawanie terminu spotkań i dodawanie zdarzeń.
W zakresie ofertowania moduł umożliwia sprawne tworzenie ofert handlowych i przesyłanie jej bezpośrednio do klienta. Wystarczy wybrać produkt, który zamawia klient, odpowiednie parametry zamówienia, czas realizacji oraz ewentualne usługi dodatkowe (np. dodatkowe usługi graficzne). IwarePRINT dokładnie wyliczy nie tylko cenę dla klienta przed rabatem oraz po jego udzieleniu, ale również prowizję, jaką z tytułu tego zlecenia uzyska handlowiec.
Moduł handlowca dostarcza również ważne informacje statystyczne – są wśród nich dane dotyczące analizy porównawczej, wysokość prowizji przedstawiciela i drukarni. Dane te mogą być prezentowane z podziałem na dni, tygodnie, miesiące i lata.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com