Mo­duł Han­dlow­ca w sys­te­mie iwa­re­PRINT 2.0. – pre­mie­ro­wa pre­zen­ta­cja na tar­gach Re­ma­Days 2015Poprzedni artykuł 

Pod­czas tar­gów Re­kla­my i Po­li­gra­fii Re­ma­Days War­saw, które od­by­wać się będą w dniach od 4 do 6 lu­te­go w War­sza­wie, fir­ma Iwa­re za­pre­zen­tu­je naj­now­szą pro­po­zy­cję w sys­te­mie iwa­re­PRINT 2.0. – Mo­duł Han­dlow­ca. Na swo­im sto­isku (ha­la 5, nu­mer 5e­8a) de­mon­stro­wać będzie ofer­tę, a 4 lu­te­go o go­dzi­nie 10.00 za­pra­sza na pre­lek­cję, po­świ­ęco­ną jej naj­now­sze­mu roz­wi­ąza­niu.  Przed­sta­wi­cie­le fir­my – Grze­gorz Ja­strzęb­ski i Łu­kasz Gło­śny – przed­sta­wią ko­rzy­ści z po­sia­da­nia sys­te­mu we­b-to­-print oraz za­pre­zen­tu­ją wy­żej wspo­mnia­ny mo­duł, uła­twia­jący pra­cę han­dlow­com i ich sze­fom.  

„Tar­gi Re­ma­Days – mówi Łu­kasz Gło­śny z fir­my Iwa­re – będą dla nas oka­zją do pre­mie­ry Mo­du­łu Han­dlow­ca. To in­no­wa­cyj­ne w na­szym kra­ju roz­wi­ąza­nie w sys­te­mach we­b-to­-print, uła­twia­jące i po­rząd­ku­jące pra­cę han­dlow­ca w dru­kar­ni, co prze­ło­żyć się mo­że na je­go wi­ęk­szą efek­tyw­no­ść w po­zy­ski­wa­niu klien­tów i zle­ceń. Po­dob­nie jak w przy­pad­ku in­nych mo­du­łów na­sze­go sys­te­mu – je­go koszt będzie nie­wiel­ki i wy­nie­sie za­le­d­wie 250 zł net­to mie­si­ęcz­nie, na­to­miast dla klien­tów pra­cu­jących w pe­łnej wer­sji sys­te­mu iwa­re­PRINT będzie on bez­płat­ny. Dla­te­go już dziś ser­decz­nie za­pra­sza­my do od­wie­dze­nia na­sze­go sto­iska za­rów­no obec­nych klien­tów, jak rów­nież wszyst­kich za­in­te­re­so­wa­nych roz­wi­ąza­nia­mi we­b-to­-print. Przez wszyst­kie dni tar­go­we będzie­my do Pa­ństwa dys­po­zy­cji, dzie­ląc się swo­ją wie­dzą i do­świad­cze­nie­m”.  

Iwa­re­PRINT to roz­bu­do­wa­na plat­for­ma e-com­mer­ce i – jak za­pew­nia­ją je­go twór­cy – pierw­szy w Pol­sce au­to­ma­tycz­ny sys­tem we­b-to­-print, który opty­ma­li­zu­je pro­ce­sy, upo­rząd­ko­wu­je pra­cę w dru­kar­ni, a po­przez od­po­wied­nie za­rządza­nie obie­giem zle­ce­nia oraz mo­żli­wo­ściom in­ter­ne­to­wej ob­słu­gi sprze­da­ży – znacz­nie ob­ni­ża kosz­ty pro­wa­dze­nia fir­my. Mo­duł Han­dlow­ca prze­zna­czo­ny jest dla przed­sta­wi­cie­li han­dlo­wych za­kła­dów po­li­gra­ficz­nych oraz ich ka­dry za­rządza­jącej. Dzi­ęki nie­mu han­dlo­wiec dru­kar­ni ma wszyst­kie nie­zbęd­ne w je­go pra­cy in­for­ma­cje w jed­nym miej­scu, nie tra­cąc cza­su na ich po­zy­ski­wa­nie, co – z jed­nej stro­ny znacz­nie uła­twia mu pra­cę, z dru­giej zaś – ma wpływ na je­go wy­daj­no­ść i za­wo­do­wy suk­ces, co rów­nież prze­ło­ży się na suk­ces je­go pra­co­daw­cy.

No­we roz­wi­ąza­nie Iwa­re – a do­kład­nie je­go funk­cje: ka­len­darz, no­tat­ki, li­sta za­dań – po­zwo­li spraw­nie przy­go­to­wać oraz wy­słać ofer­tę do klien­tów z od­po­wied­ni­mi dla nich ra­ba­ta­mi, ale ta­kże przy­po­mni o spo­tka­niu, czy też wy­pe­łnie­niu ko­niecz­ne­go w da­nym ter­mi­nie wnio­sku.  Mo­duł prze­wi­du­je in­te­gra­cję ze skrzyn­ką pocz­to­wą da­ne­go han­dlow­ca, a ta­kże two­rze­nie no­ta­tek i ko­re­spon­den­cji ma­ilo­wej przy­pi­sa­nych do da­ne­go klien­ta, co uła­twiać będzie śle­dze­nie kon­tak­tów i po­czy­nio­nych usta­leń. Ka­len­darz dzia­ła w po­dob­ny spo­sób jak ka­len­darz Go­ogle – umo­żli­wia do­da­wa­nie ter­mi­nu spo­tkań i do­da­wa­nie zda­rzeń.

W za­kre­sie ofer­to­wa­nia mo­duł umo­żli­wia spraw­ne two­rze­nie ofert han­dlo­wych i prze­sy­ła­nie jej bez­po­śred­nio do klien­ta. Wy­star­czy wy­brać pro­dukt, który za­ma­wia klient, od­po­wied­nie pa­ra­me­try za­mówie­nia, czas re­ali­za­cji oraz ewen­tu­al­ne usłu­gi do­dat­ko­we (np. do­dat­ko­we usłu­gi gra­ficz­ne). Iwa­re­PRINT do­kład­nie wy­li­czy nie tyl­ko ce­nę dla klien­ta przed ra­ba­tem oraz po je­go udzie­le­niu, ale rów­nież pro­wi­zję, ja­ką z ty­tu­łu te­go zle­ce­nia uzy­ska han­dlo­wiec.

Mo­duł han­dlow­ca do­star­cza rów­nież wa­żne in­for­ma­cje sta­ty­stycz­ne – są wśród nich da­ne do­ty­czące ana­li­zy po­rów­naw­czej, wy­so­ko­ść pro­wi­zji przed­sta­wi­cie­la i dru­kar­ni. Da­ne te mo­gą być pre­zen­to­wa­ne z po­dzia­łem na dni, ty­go­dnie, mie­si­ące i la­ta.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści