Ac­cu­rio­La­bel 230 w MD La­bels – wdro­że­nie zgod­nie z no­wą ety­kie­tą bi­zne­so­wąPoprzedni artykuł 

Od lewej Jarosław Szymczyk,-Konica Minolta, Marcin Jasiński
Od le­wej Ja­ro­sław Szym­czyk,-Ko­ni­ca Mi­nol­ta, Mar­cin Ja­si­ński

Naj­now­sza współpra­ca dru­kar­ni ety­kie­to­wej MD La­bels z Ko­ni­ca Mi­nol­ta Bu­si­ness So­lu­tions Pol­ska to do­wód na to, że ul­tra­krót­kie na­kła­dy sta­no­wią za­uwa­żal­ny od­se­tek zle­ceń i zwia­stu­ją du­żą zmia­nę na ryn­ku ety­kie­to­wym. Ac­cu­rio­La­bel 230 do cy­fro­we­go dru­ku ety­kiet w try­bie „z ro­li na ro­lę” to od­po­wie­dź na ocze­ki­wa­nia co­raz bar­dziej wy­ma­ga­jących klien­tów.

Ka­li­ska dru­kar­nia MD La­bels od nie­mal pi­ęciu lat sta­wia na cy­fro­wy druk ety­kiet i dy­na­micz­nie się roz­wi­ja. Mo­że świad­czyć o tym fakt, że pierw­sza in­sta­la­cja ma­szyn osi­ągnęła pe­łną wy­daj­no­ść w ci­ągu dwóch lat i ak­tu­al­nie pra­cu­je na dwie zmia­ny, sze­ść dni w ty­go­dniu. Dziś park ma­szynowy dru­kar­ni to 9 urządzeń do dru­ku i kon­fek­cji ety­kiet na rol­kach, w tym naj­now­szy na­by­tek od Ko­ni­ca Mi­nol­ta – Ac­cu­rio­La­bel 230 do cy­fro­we­go dru­ko­wa­nia ety­kiet, który znacz­nie zwi­ęk­sza uni­wer­sal­no­ść dru­kar­ni i umo­żli­wia za­go­spo­da­ro­wa­nie roz­drob­nio­ne­go port­fe­la zle­ceń na żąda­nie.

– Szu­ka­li­śmy urządze­nia o wy­so­kiej wy­daj­no­ści, które spro­sta mniej­szym na­kła­dom. Ac­cu­rio­La­bel 230 to ma­szy­na kom­pak­to­wa, szyb­ka w kon­fi­gu­ra­cji i w ob­słu­dze, nie­wy­ma­ga­jąca zna­jo­mo­ści za­awan­so­wa­nych tech­nik dru­kar­skich, ge­ne­ru­je mniej od­pa­dów, a jed­no­cze­śnie cha­rak­te­ry­zu­je się bar­dzo wy­so­ką ja­ko­ścią dru­ku – ko­men­tu­je za­kup Mar­cin Ja­si­ński, współwła­ści­ciel dru­kar­ni MD La­bels.

Jed­nak pro­ste uzu­pe­łnie­nie port­fo­lio to nie­je­dy­ne uza­sad­nie­nie wy­bo­ru Ac­cu­rio­La­bel 230. To od­po­wie­dź na co­raz głęb­sze zmia­ny w go­spo­dar­ce, które uwi­dacz­nia­ją się rów­nież w za­mówie­niach dru­ków. – Wi­dać wy­ra­źnie, jak ma­łe lo­kal­ne fir­my ro­sną w si­łę a ostat­ni czas spo­wo­do­wał du­żą mi­gra­cję bi­zne­sów do on­li­ne­’u. Ten seg­ment nie ge­ne­ru­je mi­lio­no­wych na­kła­dów, to ra­czej set­ki, rza­dziej ty­si­ące sztuk. Jed­no­cze­śnie klien­ci są bar­dzo wy­ma­ga­jący, je­śli cho­dzi o ja­ko­ść, es­te­ty­kę i krót­ki czas re­ali­za­cji zle­ceń – mówi Ja­si­ński, a na­by­te urządze­nie okre­śla ja­ko kom­pak­to­we i ła­twe w ob­słu­dze.

Ła­two­ść ob­słu­gi nie ozna­cza jed­nak, że aspekt ob­słu­gi ser­wi­so­wej ma­szy­ny nie miał wpły­wu na wy­bór. Wręcz prze­ciw­nie, to wła­śnie usłu­gi ser­wi­so­we ofe­ro­wa­ne przez Ko­ni­ca Mi­nol­ta za­wa­ży­ły osta­tecz­nie o współpra­cy. Dla Ja­ro­sła­wa Szym­czy­ka, Pro­duc­tion Prin­ting Ac­co­unt Ma­na­ge­r’a w Ko­ni­ca Mi­nol­ta, by­ło to o ty­le cie­ka­we wdro­że­nie, że to dru­kar­nia cy­fro­wa, która otwar­cie okre­śla­ła swo­je ce­le bi­zne­so­we. To po­zwo­li­ło na bar­dzo do­bry do­bór roz­wi­ąza­nia. – MD La­bels to klient świa­do­my pod ka­żdym względem. Współpra­cu­je­my nie­ko­niecz­nie dys­ku­tu­jąc o sa­mym urządze­niu, ale roz­ma­wia­my o mo­żli­wo­ściach je­go za­sto­so­wa­nia, zwi­ęk­sza­nia port­fo­lio pro­duk­tów i o trans­for­ma­cji ryn­ku dru­ku – mówi Ja­ro­sław Szym­czyk.

Wła­ści­cie­le MD La­bels od po­cząt­ku dzia­łal­no­ści po­sta­wi­li na druk cy­fro­wy. – Sta­ra­my się go nie­co od­cza­ro­wać i po­ka­zy­wać, jak wie­le ma za­let. Klien­ci są przy­zwy­cza­je­ni do dru­ku tra­dy­cyj­ne­go i cza­sem trud­no im uwie­rzyć, że cy­fra mo­że być rów­nie do­brym roz­wi­ąza­niem. Co­raz wi­ęk­sza licz­ba za­py­tań o mniej­sze na­kła­dy, co­raz wi­ęcej krót­kich se­rii, co­raz wi­ęcej klien­tów ocze­ku­jących kil­ku, kil­kunastu wer­sji ety­kie­ty – to wszyst­ko po­wo­du­je, że ry­nek jest na cy­frę co­raz bar­dziej otwar­ty. A Ko­ni­ca Mi­nol­ta bar­dzo nam w tej cy­fro­wej mi­sji po­ma­ga – mówi Mar­cin Ja­si­ński. Tymcza­sem MD La­bels mo­że się już po­chwa­lić no­wy­mi wzor­co­wy­mi ety­kie­ta­mi, z wy­jąt­ko­wym fi­ni­shin­giem, na­tu­ral­nie w na­wet naj­mniej­szym mo­żli­wym na­kła­dzie i w do­sko­na­łej ja­ko­ści.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ko­ni­ca Mi­nol­ta

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści