Xe­rox ogła­sza utwo­rze­nie fir­my Ca­re­AR So­ftwa­re Bu­si­nessPoprzedni artykuł 

Xe­rox Hol­dings Cor­po­ra­tion ogło­sił utwo­rze­nie Ca­re­AR – fir­my, która łączy Ca­re­AR, Inc., Do­cu­Sha­re® i XMPie w ra­mach jed­nej spółki hol­din­go­wej o na­zwie Ca­re­AR Hol­dings. Fir­ma Ca­re­ER otrzy­ma­ła wy­ce­nę po­st-mo­ney w wy­so­ko­ści 700 mi­lio­nów do­la­rów po za­in­we­sto­wa­niu 10 mi­lio­nów do­la­rów od Se­rvi­ce­Now, wio­dącej fir­my zaj­mu­jącej się cy­fro­wym prze­pły­wem pra­cy.

Ca­re­AR będzie kie­ro­wa­ny przez pre­ze­sa i dy­rek­to­ra ope­ra­cyj­ne­go Xe­rox – Ste­ve’a Ban­drow­cza­ka, który roz­sze­rzy swo­ją obec­ną ro­lę, aby pe­łnić rów­nież funk­cję prze­wod­ni­czące­go Ca­re­AR, oraz Sa­ma Wa­ic­ber­ga, pier­wot­ne­go za­ło­ży­cie­la Ca­re, Inc., który będzie pe­łnił funk­cję pre­ze­sa Ca­re­AR.

Roz­sze­rzo­na plat­for­ma usłu­go­wa Ca­re­AR, łącząca te­raz sys­tem za­rządza­nia tre­ścią Do­cu­Sha­re, plat­for­mę cros­s-me­dia XMPie i sil­nik sztucz­nej in­te­li­gen­cji Xe­rox PARC Al­to AI, będzie wspie­rać pra­cow­ni­ków ser­wi­su na­rzędzia­mi wi­zu­al­ny­mi i do­stępem do da­nych. Są one nie­zbęd­ne do ci­ągłe­go świad­cze­nia wy­so­kiej ja­ko­ści usług dla pra­cow­ni­ków ser­wi­su i klien­tów ko­ńco­wych, przy jed­no­cze­snym ob­ni­że­niu kosz­tów ope­ra­cyj­nych i emi­sji ga­zów cie­plar­nia­nych przez do­staw­ców. Pod­sta­wą no­wej plat­for­my Ca­re­AR® jest tech­no­lo­gia rze­czy­wi­sto­ści roz­sze­rzo­nej, którą fir­ma Xe­rox uzy­ska­ła dzi­ęki prze­jęciu fir­my Ca­re­AR, Inc., ogło­szo­nym na po­cząt­ku te­go ro­ku. In­te­gru­je się ona z usłu­gą Se­rvi­ce­No­w® Field Se­rvi­ce Ma­na­ge­ment i umo­żli­wia tech­ni­kom ser­wi­so­wym ko­rzy­sta­nie z wie­dzy bar­dziej do­świad­czo­nych pra­cow­ni­ków po­przez in­struk­cje na ży­wo do­star­cza­ne za po­mo­cą wcze­śniej wspo­mnia­nej rze­czy­wi­sto­ści roz­sze­rzo­nej.

Plat­for­ma za­rządza­nia usłu­ga­mi Ca­re­AR zo­sta­ła za­pro­jek­to­wa­na tak, aby by­ła nie­za­le­żna od bra­nży i bez­pro­ble­mo­wo in­te­gro­wa­ła się z plat­for­mą Se­rvi­ce­Now – li­de­ra cy­fro­we­go prze­pły­wu pra­cy. Ma tym sa­mym za­pew­niać kom­plek­so­we po­de­jście do zle­co­nych za­dań, oraz wy­so­kiej ja­ko­ści wy­ni­ki dla klien­tów i po­zy­tyw­ne do­świad­cze­nia z ofe­ro­wa­nych usług dla przed­si­ębiorstw w wie­lu bra­nżach. Tech­no­lo­gia roz­sze­rzo­nej rze­czy­wi­sto­ści fir­my zmie­nia eko­sys­tem świad­cze­nia usług i od­po­wia­da na klu­czo­we wy­zwa­nia zwi­ąza­ne ze zrów­no­wa­żo­nym roz­wo­jem i wspar­ciem pra­cow­ni­ków, w tym:

  • Wzmoc­nie­nie wspar­cia pra­cow­ni­ków dzi­ęki na­rzędziom wi­zu­al­nym i do­stępo­wi do da­nych, które są po­trzeb­ne do kon­se­kwent­ne­go świad­cze­nia wy­so­kiej ja­ko­ści usług dla pra­cow­ni­ków ser­wi­so­wych i klien­tów ko­ńco­wych, przy jed­no­cze­snym ob­ni­że­niu kosz­tów ope­ra­cyj­nych i emi­sji ga­zów cie­plar­nia­nych przez do­staw­ców usług.
  • Po­moc w roz­wi­ązy­wa­niu pro­ble­mów zwi­ąza­nych z umie­jęt­no­ścia­mi pra­cow­ni­ków – zwi­ąza­nych przede wszyst­kim z od­cho­dzący­mi na eme­ry­tu­rę oso­ba­mi. Po­nie­waż obec­nie, du­ża część do­świad­czo­nych pra­cow­ni­ków prze­cho­dzi na eme­ry­tu­rę, or­ga­ni­za­cje usłu­go­we nie będą już mo­gły po­le­gać na szko­le­niu opar­tym na przy­ucza­niu do za­wo­du, które od dzie­si­ęcio­le­ci utrzy­my­wa­ło fir­my usłu­go­we. Ca­re­AR po­mo­że wy­ko­rzy­stać i zop­ty­ma­li­zo­wać czas do­świad­czo­nych pra­cow­ni­ków oraz umo­żli­wi no­wym pra­cow­ni­kom czer­pa­nie z re­po­zy­to­rium wie­dzy nad­zo­ro­wa­ne­go przez pre­dyk­cyj­ne mo­żli­wo­ści sztucz­nej in­te­li­gen­cji Ca­re­AR.
  • Wspie­ra­nie ce­lów zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju i spo­łecz­nej od­po­wie­dzial­no­ści pra­co­daw­ców usłu­go­wych. Ca­re­AR uła­twia zdal­ne dzia­ła­nia pre­wen­cyj­ne i kon­ser­wa­cyj­ne, re­du­ku­jąc w ten spo­sób po­cząt­ko­we i ko­lej­ne dys­po­zy­cje tech­ni­ków. Ni­ższe wy­sy­łki skut­ku­ją mniej­szą licz­bą je­żdżących na tra­sach ci­ęża­rówek, a tym sa­mym ob­ni­że­niem emi­sji dwu­tlen­ku węgla dla or­ga­ni­za­cji ser­wi­so­wych. Do­dat­ko­wo le­piej po­in­for­mo­wa­ni pra­cow­ni­cy za­pew­nia­ją bez­piecz­niej­sze miej­sce pra­cy.

- Xe­rox za­pew­nił fir­mie Ca­re­AR mo­żli­wo­ści, których po­trze­bu­ją bra­nże in­ten­syw­nie ko­rzy­sta­jące z usług, z in­struk­cja­mi w cza­sie rze­czy­wi­stym, na­rzędzia­mi wi­zu­al­ny­mi i do­stępem do da­nych na wy­ci­ągni­ęcie ręki ka­żde­go użyt­kow­ni­ka, a wszyst­ko to na­pędza­ne przez pre­dyk­cyj­ną sztucz­ną in­te­li­gen­cję. Two­rząc plat­for­mę, która jest in­tu­icyj­na dla cy­fro­wo ro­dzi­mych pra­cow­ni­ków, oraz dzi­ęki in­we­sty­cjom Se­rvi­ce­Now, wie­rzy­my, że Ca­re­AR zde­fi­niu­je i roz­wi­nie ka­te­go­rię Se­rvi­ce Expe­rien­ce Ma­na­ge­ment, re­wo­lu­cjo­ni­zu­jąc bra­nże w cza­sie, gdy jest to naj­bar­dziej po­trzeb­ne — po­wie­dział wi­ce­pre­zes i dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Xe­rox, John Vi­sen­tin.

- Na­si klien­ci ni­gdy tak pil­nie nie po­trze­bo­wa­li prze­pły­wów pra­cy, które za­pew­nia­ją wi­ęk­szą wy­daj­no­ść ope­ra­cyj­ną, lep­sze wy­ni­ki dla klien­tów i śro­do­wi­ska oraz wi­ęk­sze bez­pie­cze­ństwo. Na­sza in­we­sty­cja odzwier­cie­dla na­sze prze­ko­na­nie, że Ca­re­AR ma po­ten­cjał do­star­cza­nia świa­to­wej kla­sy rze­czy­wi­sto­ści roz­sze­rzo­nej na po­zio­mie kor­po­ra­cyj­nym. Klien­ci ko­rzy­sta­jący z tej me­to­dy przez plat­for­mę Se­rvi­ce­Now mo­gą le­piej zdal­nie ra­dzić so­bie z pro­ble­ma­mi, przy­spie­sza­jąc czas ich roz­wi­ązy­wa­nia i zmniej­sza­jąc po­trze­bę kosz­tow­nych wi­zyt na miej­scu, co rów­nież znacz­nie zmniej­sza emi­sje dwu­tlen­ku węgla. Ra­zem za­pew­nia­my po­tężne usłu­gi dla przed­si­ębiorstw w no­wym świe­cie pra­cy — po­wie­dział John Ball, star­szy wi­ce­pre­zes ds. prze­pły­wów pra­cy klien­tów w Se­rvi­ce­Now.
W zwi­ąz­ku z trans­ak­cją Xe­ro­xo­wi do­ra­dzał Mi­zu­ho Se­cu­ri­ties USA oraz Wil­l­kie Farr & Gal­la­gher LLP.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Xe­rox

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści