Mark An­dy i wy­da­rze­nia bra­nżo­we on­li­ne skie­ro­wa­ne do klien­tów z Ame­ry­ki Po­łu­dnio­wejPoprzedni artykuł 

W obu wydarzeniach online firmę Mark Andy reprezentował John Vigna - Sales Manager w regionie Ameryki Łacińskiej.
W obu wy­da­rze­niach on­li­ne fir­mę Mark An­dy re­pre­zen­to­wał John Vi­gna – Sa­les Ma­na­ger w re­gio­nie Ame­ry­ki Ła­ci­ńskiej.

Fir­ma Mark An­dy, ja­ko je­den z wio­dących pro­du­cen­tów ma­szyn wąskow­stęgo­wych (flek­so­gra­ficz­nych i cy­fro­wy­ch/hy­bry­do­wych) an­ga­żu­je się w licz­ne wy­da­rze­nia bra­nżo­we, or­ga­ni­zo­wa­ne w różnych częściach świa­ta. W ostat­nim cza­sie wzi­ęła ak­tyw­ny udział w dwóch kon­fe­ren­cjach on­li­ne, de­dy­ko­wa­nych przed­sta­wi­cie­lom bra­nży po­li­gra­ficz­nej z Ame­ry­ki Ła­ci­ńskiej: Mi­ędzy­kon­ty­nen­tal­nej Kon­fe­ren­cji Flek­so­gra­ficz­nej 2021 oraz 5. Mi­ędzy­na­ro­do­wym Kon­gre­sie Po­li­gra­ficz­nym. W obu przy­pad­kach fir­mę re­pre­zen­to­wał John Vi­gna – Sa­les Ma­na­ger Mark An­dy w re­gio­nie Ame­ry­ki Ła­ci­ńskiej, który przed­sta­wił jej roz­wi­ąza­nia, umo­żli­wia­jące in­te­gra­cję tech­no­lo­gii kon­wen­cjo­nal­nej (flek­so­gra­ficz­nej) i cy­fro­wej w ra­mach co­raz po­pu­lar­niej­szych roz­wi­ązań hy­bry­do­wych.

Mi­ędzy­kon­ty­nen­tal­na Kon­fe­ren­cja Flek­so­gra­ficz­na (In­ter­con­ti­nen­tal Fle­xo­gra­phy Con­fe­ren­ce – CIF) to naj­wa­żniej­sze w Bra­zy­lii wy­da­rze­nie bra­nżo­we de­dy­ko­wa­ne tej tech­ni­ce dru­ko­wa­nia. W dniach 5–7 pa­ździer­ni­ka br. od­by­ła się si­ód­ma już edy­cja te­go spo­tka­nia, or­ga­ni­zo­wa­ne­go przez Bra­zy­lij­skie Sto­wa­rzy­sze­nie Dru­ku Fel­sko­gra­ficz­ne­go i Cy­fro­we­go (ABFLEXO/FTA-Bra­sil). W wy­da­rze­niu, od­by­wa­jącym się w for­mu­le on­li­ne, wzi­ęło udział nie­mal 500 uczest­ni­ków, a wśród pre­le­gen­tów zna­la­zło się 15 eks­per­tów bra­nżo­wych z różnych kra­jów. Dzie­li­li się oni swo­ją wi­zją przy­szło­ści ca­łej bra­nży, pre­zen­to­wa­li rów­nież obec­ne tren­dy ryn­ko­we. Do te­go gro­na za­pro­szo­ny zo­stał John Vi­gna – Sa­les Ma­na­gar Mark An­dy LATAM, od­po­wie­dzial­ny za jej dzia­ła­nia han­dlo­we i opie­kę nad klien­ta­mi z Ame­ry­ki Ła­ci­ńskiej.

Pod­czas wir­tu­al­ne­go wy­da­rze­nia wy­stąpił on z pre­zen­ta­cją za­ty­tu­ło­wa­ną „No­we tech­no­lo­gie w za­kre­sie ma­łych, śred­nich i du­żych roz­wi­ązań, sto­so­wa­nych w sys­te­mach hy­bry­do­wy­ch”. Wska­zy­wał w niej, że od­po­wied­nie łącze­nie dru­ku cy­fro­we­go i pro­ce­sów kon­wen­cjo­nal­nych (dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go, a ta­kże ci­ęcia, la­mi­no­wa­nia czy la­kie­ro­wa­nia) mo­że zop­ty­ma­li­zo­wać czas pro­duk­cji i zre­du­ko­wać kosz­ty. Przy­to­czył da­ne wska­zu­jące, że 35% wszyst­kich za­mówień na druk ety­kiet uwzględ­nia na­kła­dy nie­prze­kra­cza­jące 25 tys. eg­zem­pla­rzy, zaś 65% to se­rie mniej­sze niż 50 tys. sztuk. W tym kon­te­kście czas prze­zbro­je­nia ma­szyn i wszyst­kich pro­ce­sów wy­stępu­jących w tech­ni­ce flek­so­gra­ficz­nej w zna­czącym stop­niu wpły­wa na zy­skow­no­ść dzia­łal­no­ści po­li­gra­ficz­nej. Wzbo­ga­ce­nie jej o tech­no­lo­gię dru­ku cy­fro­we­go umo­żli­wia – zda­niem pre­le­gen­ta – za­cho­wa­nie naj­wy­ższej ja­ko­ści, a jed­no­cze­śnie wpro­wa­dze­nie ele­men­tów zwi­ąza­nych z per­so­na­li­za­cją i przy­spie­sze­nie ca­łe­go pro­ce­su pro­duk­cyj­ne­go oraz skróce­nie cza­su do­sta­wy ety­kiet do klien­ta.

„Glo­bal­na zna­jo­mo­ść Mark An­dy, la­ta do­świad­czeń tej fir­my w ob­sza­rze tech­no­lo­gii hy­bry­do­wych i zróżni­co­wa­ne port­fo­lio sprzęto­we – to klu­czo­we ar­gu­men­ty prze­ma­wia­jące za za­pro­sze­niem jej przed­sta­wi­cie­la do gro­na eks­per­tów na­szej kon­fe­ren­cji. Re­fe­rat, ja­ki wy­gło­sił John Vi­gna, był nie­sa­mo­wi­ty i zna­la­zł uzna­nie u uczest­ni­czących w spo­tka­niu przed­sta­wi­cie­li dru­ka­rń. Po­zy­ska­li oni bo­wiem daw­kę wie­dzy, która po­mo­że im w po­dej­mo­wa­niu stra­te­gicz­nych de­cy­zji zwi­ąza­nych z ich przy­szło­ści­ą” – mówi Júlio Ce­zário z dzia­łu mar­ke­tin­gu ABLEXO/FTA-Bra­sil.

John Vi­gna zna­la­zł się też w gro­nie spe­cja­li­stów, którzy wy­stąpi­li pod­czas 5. Mi­ędzy­na­ro­do­we­go Kon­gre­su Po­li­gra­ficz­ne­go, od­by­wa­jące­go się w dniach 23–25 li­sto­pa­da br. i zor­ga­ni­zo­wa­ne­go przez Bra­zy­lij­skie Sto­wa­rzy­sze­nie Tech­no­lo­gii Po­li­gra­ficz­nych (ABTG). Anon­so­wa­ny ja­ko klu­czo­we wy­da­rze­nie tech­no­lo­gicz­ne dla bra­nży po­li­gra­ficz­nej w tym kra­ju, po­dej­mo­wał sze­reg te­ma­tów zwi­ąza­nych po­stępu­jącą trans­for­ma­cją ryn­ko­wą, wy­zwa­nia­mi z ja­ki­mi mu­szą mie­rzyć się dru­kar­nie, za­rów­no w kon­te­kście po­ja­wia­jących się, no­wych roz­wi­ązań tech­no­lo­gicz­nych jak i wy­daj­no­ścią ca­łe­go work­flow.

„Pro­du­cen­ci ety­kiet zwra­ca­ją się z py­ta­nia­mi o ni­ższe na­kła­dy, krót­sze cza­sy re­ali­za­cji za­mówień i spe­cjal­ne uszla­chet­nie­nia. Klu­czo­wą kwe­stią po­zo­sta­je, jak uwzględ­nić wszyst­kie ich po­trze­by w ra­mach jed­ne­go roz­wi­ąza­nia. Od­po­wie­dzią jest tech­no­lo­gia hy­bry­do­wa, która łączy w so­bie za­le­ty dru­ku cy­fro­we­go z mo­żli­wo­ścia­mi ofe­ro­wa­ny­mi przez tra­dy­cyj­ną tech­ni­kę flek­so­gra­ficz­ną” – wy­ja­śnia John Vi­gna.

W tym ro­ku z uwa­gi na glo­bal­ne ob­ostrze­nia oba wy­da­rze­nia od­by­ły się w try­bie on­li­ne, jed­nak ABLEXO/FTA-Bra­sil za­po­wia­da po­wrót do tra­dy­cyj­nej for­mu­ły swo­jej kon­fe­ren­cji już pod­czas jej naj­bli­ższej edy­cji w 2023 ro­ku.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści