Kornit Digital Ltd. (NASDAQ: KRNT), światowy lider w dziedzinie zrównoważonych technologii cyfrowej produkcji tekstyliów na żądanie, ogłosił dzisiaj, że francuska firma Brodelec niedawno uzupełniła swoją istniejącą firmę Kornit Avalanche direct -to-garment (DTG) i Kornit Presto S systemy druku bezpośredniego na tkaninie z technologią Kornit Atlas MAX. Dostawca usług poligraficznych, który produkuje spersonalizowane oznaczenia na tekstyliach, bagażu i elementach promocyjnych, od ponad 15 lat korzysta z technologii produkcji Kornit Digital.
Turystyka stanowi 30% biznesu Brodelca, a klientami są ogrody zoologiczne, muzea i atrakcje turystyczne, a także agencje komunikacyjne. Stworzyli platformę internetową na żądanie, umożliwiającą małym markom i użytkownikom YouTube szybkie zamawianie i otrzymywanie niestandardowego sprzętu. Inwestując w szeroki przekrój technologii Kornit do jednoetapowej, ekologicznej produkcji just-in-time, Brodelec tworzy nowe możliwości i kanały sprzedaży, co okazało się szczęśliwe, gdy gospodarka pandemiczna nagle wpłynęła na zachowania konsumentów.
Wykorzystując atramenty Kornit z certyfikatem Oeko-Passport i GOTS, systemy te wytwarzają spójne, wysokiej jakości odciski w ciągu kilku minut, dając firmie Brodelec elastyczność w produkcji różnorodnych zastosowań, z wielu materiałów, za pomocą jednego zestawu atramentów. Firma uzupełniła szybkie i wydajne możliwości produkcyjne Kornit o system cięcia laserowego i kilka maszyn do szycia, umożliwiając im oferowanie gotowych elementów, takich jak poduszki z nadrukiem, torby na zakupy, fartuchy i ręczniki.