Kornit Digital Ltd. (NASDAQ: KRNT), światowy lider w dziedzinie zrównoważonych technologii cyfrowej produkcji tekstyliów na żądanie, ogłosił dzisiaj, że francuska firma Brodelec niedawno uzupełniła swoją istniejącą firmę Kornit Avalanche direct -to-garment (DTG) i Kornit Presto S systemy druku bezpośredniego na tkaninie z technologią Kornit Atlas MAX. Dostawca usług poligraficznych, który produkuje spersonalizowane oznaczenia na tekstyliach, bagażu i elementach promocyjnych, od ponad 15 lat korzysta z technologii produkcji Kornit Digital.
Turystyka stanowi 30% biznesu Brodelca, a klientami są ogrody zoologiczne, muzea i atrakcje turystyczne, a także agencje komunikacyjne. Stworzyli platformę internetową na żądanie, umożliwiającą małym markom i użytkownikom YouTube szybkie zamawianie i otrzymywanie niestandardowego sprzętu. Inwestując w szeroki przekrój technologii Kornit do jednoetapowej, ekologicznej produkcji just-in-time, Brodelec tworzy nowe możliwości i kanały sprzedaży, co okazało się szczęśliwe, gdy gospodarka pandemiczna nagle wpłynęła na zachowania konsumentów.
Wykorzystując atramenty Kornit z certyfikatem Oeko-Passport i GOTS, systemy te wytwarzają spójne, wysokiej jakości odciski w ciągu kilku minut, dając firmie Brodelec elastyczność w produkcji różnorodnych zastosowań, z wielu materiałów, za pomocą jednego zestawu atramentów. Firma uzupełniła szybkie i wydajne możliwości produkcyjne Kornit o system cięcia laserowego i kilka maszyn do szycia, umożliwiając im oferowanie gotowych elementów, takich jak poduszki z nadrukiem, torby na zakupy, fartuchy i ręczniki.
„W Kornit znaleźliśmy partnera godnego zaufania, który będzie w stanie wspierać nas w przyszłości” – powiedział Hugo Willems, Sales Manager w Brodelec. „Drukarki Kornit to jedyne drukarki zdolne do jednoczesnej obróbki wstępnej i drukowania. Oferując możliwość drukowania mniejszych nakładów, umożliwili nam dotarcie do nowych klientów i poznanie innych rynków, takich jak stowarzyszenia i mniejsze firmy. Możemy produkować na żądanie, więc jest to znacznie bardziej zrównoważony sposób drukowania niż sitodruk”.
„Kornit jest dumny, że od ponad piętnastu lat zaspokaja potrzeby Brodelec w zakresie druku cyfrowego, ponieważ polega zarówno na możliwościach drukowania bezpośredniego na odzieży, jak i z roli na rolę, aby oferować swoim klientom stałą jakość na żądanie” — powiedział Chris. Govier, prezes Kornit Digital na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. „Od dawna obsługiwali wielu klientów turystycznych, a kiedy COVID uderzył i biznes turystyczny zniknął z dnia na dzień, pracowaliśmy z nimi, aby zbudować szybkie i niezawodne rozwiązanie dla masek ochronnych. Mamy prawdziwe partnerstwo z Brodelec, które nadal generuje wartość biznesową i możliwości na stale zmieniającym się, dynamicznym rynku”.
Na podstawie informacji firmy Kornit Digital