No­we tren­dy – ka­len­da­rze trój­dziel­ne 2022 z fir­mą Akon­daPoprzedni artykuł 

Ka­len­da­rze trój­dziel­ne – na mia­rę mo­żli­wo­ści czy na mia­rę wy­obra­źni? Nie­wąt­pli­wym tren­dem na ko­lej­ny rok są ka­len­da­rze nie­stan­dar­do­we! Przy ak­tu­al­nych mo­żli­wo­ściach pro­duk­cyj­nych, pro­sto­kąty i kla­sycz­ne for­ma­ty wy­da­ją się być bar­dzo zwy­czaj­ne. Nad­sze­dł czas na wy­zna­cze­nie no­we­go kie­run­ku i kre­owa­nie no­wych stan­dar­dów ka­len­da­rzy trój­dziel­nych.

Do­mi­nik Szu­lim, współwła­ści­ciel fir­my Akon­da nie ma wąt­pli­wo­ści – „Ka­len­darz na­dal po­zo­sta­je naj­bar­dziej prak­tycz­ną for­mą re­kla­my, ale nie mo­że być nud­ny i zwy­czaj­ny – Klient mu­si go chcieć po­wie­sić, ale je­śli już po­wie­si to na­gro­dą jest eks­po­zy­cja mar­ki przez 365 ko­lej­nych dni – jest o co się sta­rać. Wy­cho­dze­nie po­za stan­dar­do­we for­ma­ty, to pew­na świe­żo­ść i nie­wąt­pli­we podnie­sie­nie atrak­cyj­no­ści pro­duk­tu. Wy­star­czy mieć po­my­sł, by stwo­rzyć no­we mo­żli­wo­ści pro­mo­cji dzi­ęki ka­len­da­rzom trój­dziel­nym i nie jest to kwe­stia po­no­sze­nia ogrom­nych kosz­tów.

Wła­śnie dla­te­go wy­ko­nu­jąc swój ka­len­darz w tym ro­ku, Akon­da po­sta­wi­ła na for­ma­ty nie­stan­dar­do­we. „Zro­bie­nie ka­len­da­rzy w zwy­kłym, pro­sto­kąt­nym for­ma­cie nie wcho­dzi­ło w ra­chu­bę, kie­dy na­sze ma­szy­ny da­ją nam zu­pe­łnie in­ne mo­żli­wo­ści. Pro­duk­cja swo­ich ka­len­da­rzy oka­zu­je się pro­ce­sem bar­dzo przy­jem­nym, zwłasz­cza kie­dy wszyst­ko wy­ko­na­ne jest na urządze­niach ofe­ro­wa­nych przez wła­sną fir­mę.” – stwier­dza Ma­riusz Bo­guc­ki, kie­row­nik Dzia­łu Han­dlo­we­go Akon­da.

Akon­da kszta­łt swo­im ka­len­da­rzom nada­ła za po­mo­cą plo­te­ra iEcho, który nie tyl­ko wy­ci­ął kszta­łt, ale rów­nież zbi­go­wał ar­kusz w od­po­wied­nich miej­scach. Bla­ty zo­sta­ły po­bra­ne au­to­ma­tycz­nie, ma­szy­na ze­ska­no­wa­ła znacz­ni­ki, wy­ci­ęła za­da­ny kszta­łt, zbi­go­wała i wy­ło­ży­ła ar­kusze na stół spły­wo­wy. Plo­ter wy­stępu­je w trzech roz­mia­rach, w za­le­żno­ści od po­trzeb – PK0604 z ob­sza­rem ci­ęcia 600mm x 400mm, PK0705–750mm x 530mm i naj­wi­ęk­szy PK 1209 aż 1200mm x 900mm. Ka­len­da­ria przy­kle­jo­ne zo­sta­ły na półau­to­ma­cie CAL-o­ne mi­ni. To mniej­sza wer­sja urządze­nia CAL-o­ne 1000, ofe­ro­wa­ne­go przez Akon­dę. CAL-o­ne mi­ni przy­śpie­sza pro­duk­cję ka­len­da­rzy do po­nad 300 sztuk na go­dzi­nę, utrzy­mu­jąc sta­łą, po­wta­rzal­ną ja­ko­ść na bar­dzo wy­so­kim po­zio­mie. Mo­żli­wo­ści kle­je­nia kle­jem zim­nym po­zwa­la­ją re­ali­zo­wać ka­len­da­rze trój­dziel­ne, a z kle­jem na go­rąco po­zwa­la na kle­je­nie łącz­nie z głów­ką. Dzi­ęki swo­im ga­ba­ry­tom mo­że się zmie­ścić prak­tycz­nie w ka­żdej dru­kar­ni. „A ka­len­da­rze mo­że ro­bić ka­żdy i bez wi­ęk­sze­go wy­si­łku, nie­tu­zin­ko­we, nie­sza­blo­no­we” – za­pew­nia Do­mi­nik Szu­lim. – „Sa­tys­fak­cja z re­ali­za­cji po­my­słów wła­snych i po­my­słów Klien­tów jest w tym przy­pad­ku wi­ęk­sza o ty­le, o ile wy­cho­dzi­my po­za stan­dar­dy. Ka­len­darz nie mu­si być ba­nal­ny!”. To jest i będzie bar­dzo po­pu­lar­ny pro­dukt, es­te­tycz­ny i pro­mu­jący. Mo­żna zro­bić na­wet jed­ną sztu­kę.

Do na­kła­dów wi­ęk­szych de­dy­ko­wa­ny jest wspo­mnia­ny CAL-o­ne 1000, który jest w pe­łni zauto­ma­ty­zo­wa­ny i mo­że za­stąpić kil­ka par rąk do pra­cy, pro­du­ku­jąc po­nad 1000 ka­len­da­rzy na go­dzi­nę przy wy­ko­rzy­sta­niu kle­ju na go­rąco. Je­śli podążyć przy tym za wy­zna­czo­ny­mi tren­da­mi, ja­ki­mi jest wy­cho­dze­nie po­za stan­dar­do­we for­ma­ty, ode­jście od zwy­kłych kszta­łtów tak zna­ne­go i po­wszech­nie lu­bia­ne­go no­śni­ka re­kla­my, to stwo­rze­nie nie­zwy­kłe­go, mod­ne­go i nie­ba­nal­ne­go ka­len­da­rza, jest na wy­ci­ągni­ęcie ręki.

Ma­riusz Bo­guc­ki zwra­ca uwa­gę na jesz­cze jed­ną ma­szy­nę – „Plo­ter tnąco­-bi­gu­jący nadał kszta­łt, CAL-o­ne mi­ni przy­spie­szył pro­ces przy­kle­ja­nia ka­len­da­ri­ów a ka­żdy wy­druk mo­że­my prze­cież jesz­cze uszla­chet­nić. Dla­te­go za­wsze pod­kre­śla­my w dru­kar­ni ro­lę urządze­nia GMP Qto­pic, fo­liar­ki, która podnie­sie wa­lo­ry es­te­tycz­ne ka­żde­go wy­druku, spra­wia­jąc, że będzie pro­duk­tem bar­dziej eks­klu­zyw­nym.” Akon­da wie­lo­krot­nie pre­zen­to­wa­ła zło­ce­nia i in­ne fo­lie z ofe­ro­wa­nej przez sie­bie ma­szy­ny. „Mi­ło sły­szeć od Klien­ta, że nie mo­że ode­rwać oczu” – uśmie­cha się Ma­riusz Bo­guc­ki.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Akon­da

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści