Ag­fa pod­su­mo­wu­je swo­ją obec­no­ść na tar­gach Re­ma­Days War­saw 2022Poprzedni artykuł 

Przedstawiciele firmy Agfa na stoisku targowym. Od lewej: Marcin Tabaczyński - Key Account Manager, Adriana Piotrowska - Sales Manager Inkjet, Radosław Gałecki - Service Engineer i Grzegorz Patoka - Service Area Coordinator.
Przed­sta­wi­cie­le fir­my Ag­fa na sto­isku tar­go­wym. Od le­wej: Mar­cin Ta­ba­czy­ński – Key Ac­co­unt Ma­na­ger, Adria­na Pio­trow­ska – Sa­les Ma­na­ger In­kjet, Ra­do­sław Ga­łec­ki – Se­rvi­ce En­gi­ne­er i Grze­gorz Pa­to­ka – Se­rvi­ce Area Co­or­di­na­tor.

Po rocz­nej prze­rwie w cen­trum wy­sta­wien­ni­czym Ptak War­saw Expo od­by­ła się ko­lej­na edy­cja tar­gów bra­nży po­li­gra­ficz­no­-re­kla­mo­wej Re­ma­Days War­saw. Wśród kil­ku­set przed­si­ębiorstw pre­zen­tu­jących na nich swo­ją ofer­tę tra­dy­cyj­nie już zna­la­zła się fir­ma Ag­fa, która de­mon­stro­wa­ła pod­czas po­ka­zów „na ży­wo” jed­no ze swo­ich fla­go­wych roz­wi­ązań hy­bry­do­wych – plo­ter Ana­pur­na H2500i LED. Dru­ko­wa­ne by­ły w nim różno­rod­ne apli­ka­cje, z za­sto­so­wa­niem za­rów­no me­di­ów sztyw­nych (m.in. di­bon­du czy szkła), jak i gi­ęt­kich. Jak pod­kre­śla­ją obec­ni na sto­isku przed­sta­wi­cie­le dzia­łu cy­fro­we­go Ag­fa, te­go ty­pu lo­kal­ne wy­da­rze­nia po­zwa­la­ją za­pre­zen­to­wać ofer­tę i po­ten­cjał fir­my w kon­te­kście za­rów­no jej ryn­ku macierzyste­go (po­li­gra­fia i re­kla­ma), jak też różnych apli­ka­cji prze­my­sło­wych.

„Re­ma­Days War­saw to jed­na z tych wy­staw bra­nżo­wych, które ide­al­nie wpi­su­ją się w na­sze dzia­ła­nia o cha­rak­te­rze sprze­da­żo­wym i mar­ke­tin­go­wym – mówi Adria­na Pio­trow­ska, Sa­les Ma­na­ger In­kjet w pol­skim od­dzia­le fir­my Ag­fa. – Te­go­rocz­na edy­cja, z różnych względów, by­ła skrom­niej­sza, za­rów­no pod względem licz­by wy­stawców, jak i zwie­dza­jących. Ten trend nie jest jed­nak ni­czym wy­jąt­ko­wym – po­dob­ne zja­wi­sko do­ty­ka tar­gi glo­bal­ne, jak Fe­spa. Na­to­miast w ża­den ne­ga­tyw­ny spo­sób nie prze­kła­da się to na ja­ko­ść i kon­kret­no­ść roz­mów pro­wa­dzo­nych na sto­isku. Ka­żdy z dni tar­go­wych był wy­pe­łnio­ny spo­tka­nia­mi i pre­zen­ta­cja­mi, wi­ęc mie­li­śmy oka­zję do roz­mów z wie­lo­ma obec­ny­mi i po­ten­cjal­ny­mi użyt­kow­ni­ka­mi roz­wi­ązań in­kje­to­wych Ag­fa z Pol­ski, jak też z kra­jów ościen­nych. By­li wśród nich za­rów­no przed­sta­wi­cie­le dru­ka­rń, jak też firm prze­my­sło­wych. Co istot­ne, wśród zwie­dza­jących do­mi­no­wa­li klien­ci bi­zne­so­wi, za­in­te­re­so­wa­ni kon­kret­ny­mi roz­wi­ąza­nia­mi, no­wy­mi in­we­sty­cja­mi, ewen­tu­al­nie roz­bu­do­wą ist­nie­jących ma­szyn. Co­raz wi­ęk­szym za­in­te­re­so­wa­niem cie­szą się też na­sze spe­cja­li­stycz­ne roz­wi­ąza­nia prze­my­sło­we”.

Suk­ces pre­zen­ta­cji plo­te­ra Ana­pur­na H2500i LED

Głów­ną atrak­cją sto­iska fir­my Ag­fa (wy­ko­na­ne­go w du­żej mie­rze z udzia­łem jej roz­wi­ązań) był je­den z hy­bry­do­wych mo­de­li te­go pro­du­cen­ta – Ana­pur­na H2500i LED. Dru­ku­jące de­dy­ko­wa­ny­mi, pro­eko­lo­gicz­ny­mi atra­men­ta­mi UV LED (z cer­ty­fi­ka­tem GREENGUARD Gold) urządze­nie wy­ko­na­ło pod­czas tar­gów dzie­si­ąt­ki wy­dru­ków z za­sto­so­wa­niem za­rów­no podło­ży sztyw­nych, jak i gi­ęt­kich. „Na­si go­ście by­li pod wra­że­niem wy­ra­zi­stej, głębo­kiej ko­lo­ry­sty­ki wy­dru­ków re­ali­zo­wa­nych przez tę ma­szy­nę, oraz naj­wy­ższej ja­ko­ści, ta­kże w kon­te­kście od­wzo­ro­wa­nia de­ta­li. To po­twier­dza, że plo­te­ry Ag­fa mo­żna z po­wo­dze­niem sto­so­wać za­rów­no do du­żych bry­tów, jak i do re­ali­za­cji prac w mniej­szym for­ma­cie ta­kich, gdzie istot­ne są szcze­góły. Stąd ich ro­snąca po­pu­lar­no­ść w seg­men­cie pro­duk­cji prze­my­sło­wej np. przy pro­duk­cji różne­go ty­pu ele­men­tów wy­po­sa­że­nia wnętrz czy mo­ty­wów de­ko­ra­cyj­nych na­no­szo­nych na różnych przedmio­ta­ch” – mówi Adria­na Pio­trow­ska. Ana­pur­na H2500i LED ob­słu­gu­je podło­ża o sze­ro­ko­ści mak­sy­mal­nej 2,5 m i pra­cu­je z pręd­ko­ścią do 115 m2/h (w try­bie „dra­ft”). Ma­szy­na dru­ku­je w try­bie CMYKLcLm z do­dat­ko­wą bie­lą. Ta ostat­nia mo­że być apli­ko­wa­na w różnych wa­rian­tach: przed lub po na­dru­ku wie­lo­ko­lo­ro­wym, do na­no­sze­nia ele­men­tów wy­bi­ór­czo bądź w tzw. try­bie ka­nap­ko­wym (ko­lo­r/bie­l/ko­lor).

Ak­ce­so­ria ze skóry, ele­men­ty me­bli i sto­isk, la­mi­na­ty podło­go­we…

Adria­na Pio­trow­ska pod­kre­śla, że Ana­pur­na H2500i LED oraz in­ne „hy­bry­do­we” ma­szy­ny fir­my Ag­fa, jak też pro­du­ko­wa­ne przez nią atra­men­ty, z rów­nym po­wo­dze­niem znaj­du­ją za­sto­so­wa­nie w fir­mach po­li­gra­ficz­no­-re­kla­mo­wych, dzia­ła­jących w seg­men­cie Sign & Di­splay, jak też przy pro­duk­cji ele­men­tów me­blar­skich, la­mi­na­tów podło­go­wych czy asor­ty­men­tu wy­ko­na­ne­go ze skóry: „Tar­gi Re­ma­Days War­saw w na­tu­ral­ny spo­sób skie­ro­wa­ne­go są do firm z seg­men­tu po­li­gra­ficz­no­-re­kla­mo­we­go. Z my­ślą o nich na plo­te­rze re­ali­zo­wa­ne by­ły apli­ka­cje z udzia­łem me­di­ów naj­częściej przez nie wy­ko­rzy­sty­wa­nych w kon­te­kście tech­ni­ki in­kjet UV. Jed­nak plo­ter ten ma o wie­le bar­dziej wszech­stron­ne za­sto­so­wa­nia, których efek­ty mo­żna by­ło zo­ba­czyć nie tyl­ko w po­sta­ci wy­dru­ków wy­ko­ny­wa­nych „na ży­wo” (np. na plek­si do podświe­tleń), ale też – ele­men­tów wy­po­sa­że­nia na­sze­go sto­iska. Pre­zen­to­wa­li­śmy rów­nież prób­ki asor­ty­men­tu, który co­raz częściej jest za­dru­ko­wy­wa­ny cy­fro­wo. Z my­ślą o wy­bra­nych seg­men­tach ryn­ko­wych po­wsta­ły wręcz ca­łe pro­jek­ty tech­no­lo­gicz­ne. Tu war­to wy­mie­nić cho­ćby Alus­sa – pa­kiet roz­wi­ązań, obej­mu­jący know how tech­no­lo­gicz­ne, sprzęt, atra­men­ty i so­ftwa­re, de­dy­ko­wa­ny pro­duk­cji z udzia­łem podło­ży skórza­nych. In­na cie­ka­wa opcja, ba­zu­jąca na ma­szy­nie In­te­rio­Jet, do­ty­czy za­dru­ko­wy­wa­nia la­mi­na­tów podło­go­wych”.

Ag­fa za­pra­sza na tar­gi Fe­spa 2022

„Bar­dzo dzi­ęku­je­my wszyst­kim, którzy od­wie­dzi­li nas na tar­gach Re­ma­Days War­saw. Już dziś chce­my też za­anon­so­wać nasz udział w zbli­ża­jącej się, ko­lej­nej edy­cji naj­wa­żniej­sze­go wy­da­rze­nia bra­nżo­we­go de­dy­ko­wa­ne­go pro­duk­cji wiel­ko­for­ma­to­wej – Fe­spa w Ber­li­nie. Na na­szym sto­isku znaj­dzie się kil­ka ma­szyn, skie­ro­wa­nych do różne­go ro­dza­ju klien­tów i ryn­ków do­ce­lo­wych. Przy­go­to­wu­je­my m.in. no­we roz­wi­ąza­nie w plo­te­rach se­rii Je­ti Tau­ro, nie za­brak­nie też roz­wi­ązań z za­kre­su rol­l-to­-roll oraz de­dy­ko­wa­nych za­sto­so­wa­niom soft si­gna­ge. O wszyst­kim będzie­my in­for­mo­wać w osob­nych ko­mu­ni­ka­ta­ch” – pod­su­mo­wu­je Adria­na Pio­trow­ska.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści