UNITED CAPS, międzynarodowy producent nakrętek i zamknięć, zorganizował niedawno specjalny dzień dla klientów w swoim nowym zakładzie produkcyjnym zlokalizowanym w Valframbert we Francji, w samym sercu regionu Francji słynącego z hodowli bydła mlecznego.
Fabryka ta wzmacnia pozycję UNITED CAPS jako globalnego gracza dzięki ciągłemu wzrostowi, otwierając nowe możliwości na rynkach żywienia niemowląt i produktów mlecznych dzięki strategii „Blisko Ciebie” i koncentrując się na innowacjach i zrównoważonym rozwoju. Podczas wydarzenia UNITED CAPS zademonstrował zupełnie nowy produkt zaprojektowany specjalnie z myślą o potrzebach rynku żywienia niemowląt i produktów mlecznych.
Zindywidualizowane zamknięcie Biostime dla Health & Happiness Group odzwierciedla zaangażowanie zespołu badawczo-rozwojowego UNITED CAPS w zróżnicowanie klientów poprzez wspólny wysiłek, który umożliwia zróżnicowane kompleksowe rozwiązanie w zakresie pakowania. Wiedza UNITED CAPS w tej dziedzinie jest taka, że ponad 50% produktów UNITED CAPS to zamknięcia na zamówienie dostosowane do specyficznych wymagań klientów.
„W Biostime Nutrition, będącej częścią Health and Happiness Group, dążymy do doskonałości” – powiedział Health & Happiness Group. „Jest w naszym DNA. Tak więc, aby opracować zamknięcie, które mogłoby reprezentować tę doskonałość i sprostać wymaganiom żywienia nowej generacji, szukaliśmy partnera, który podzieli naszą pasję do innowacji, które przesuwają granice. Te poszukiwania doprowadziły nas do UNITED CAPS i zaowocowały rozwojem z bezkompromisowym zaangażowaniem w jakość i bezpieczeństwo.”
Ekspert w opakowaniach do żywności dla niemowląt
Firma UNITED CAPS została uznana za punkt odniesienia na rynku nasadek i szufelek do puszek mleka w proszku dla niemowląt. Jej wiedza wykracza poza sam produkt i obejmuje sposoby, w jakie marki i wypełniacze mogą najlepiej zoptymalizować swoją wyróżniającą się pozycję na półce. Zamknięcie Biostime opracowane dla Health & Happiness Group jest przykładem najwyższej zdolności firmy do podwójnego wstrzykiwania.
Oprócz nowego, wykonanego na zamówienie zamknięcia Biostime, UNITED CAPS oferuje szeroką gamę standardowych zamknięć do żywienia nabiału i niemowląt, w tym:
Koncentracja na zrównoważonym rozwoju
„Jak to miało miejsce od wielu lat, kluczowym celem UNITED CAPS jest zrównoważony rozwój” – powiedział Benoit Henckes, dyrektor generalny UNITED CAPS. „We wszystkim, co robimy, bierzemy pod uwagę wpływ naszej działalności i naszych produktów na środowisko. Ten najnowszy wspólny projekt z Health & Happiness Group wraz z naszą ofertą gotowych portfeli są dobrymi przykładami tego, jak jesteśmy w stanie zoptymalizować funkcjonalność i zrównoważony rozwój. Nasze czapki są zaprojektowane tak, aby działały w dłoni, na linii, na półce i dla planety”.
Ponadto UNITED CAPS jest liderem w branży w zakresie opracowywania zamknięć na uwięzi w celu zapewnienia zgodności z unijną dyrektywą jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych, która ma również wpływ na niektórych producentów produktów mlecznych. W tym celu UNITED CAPS wprowadza ekscytującą nową gamę zamknięć na uwięzi w ramach swojej gamy UCTC, która obiecuje zapewnić maksymalną zgodność z minimalnymi zakłóceniami dla naszych klientów z branży mleczarskiej.
Co więcej, UNITED CAPS niedawno uruchomił serię seminariów internetowych na temat zrównoważonego rozwoju: Every Cap Matters, która jest okazją do umożliwienia markom pilotowania i testowania koncepcji opakowań, które zawierają nasadki wykonane z materiałów z certyfikatem ISCC+. ISCC Plus (International Sustainability and Carbon Certification) to system certyfikacji, który oferuje rozwiązania do wdrażania i certyfikacji zrównoważonych łańcuchów dostaw surowców i produktów, a także wykazuje oszczędności w emisji gazów cieplarnianych.
„Wraz z żywicą RECYKLINGOWĄ MECHANICZNĄ oferujemy zarówno surowce BIOBAZOWE, jak i RECYKLINGOWANE CHEMICZNIE” – zauważył Henckes. „Jest to certyfikowany materiał, a nasze rozległe badania i rozwój wykazały, że zamknięcie wykonane z żywicy z certyfikatem ISCC+ wygląda i działa dokładnie tak samo, jak tradycyjne zamknięcie”.
Ponieważ konsumenci coraz częściej oczekują, że marki będą bardziej zrównoważone, są również przygotowani zarówno na płacenie za bardziej zrównoważone opakowania, jak i na karanie marek, które nie spełniają tych oczekiwań.
Henckes podsumował: „Firmy muszą działać teraz. Pomocne będzie dla nich eksperymentalne podejście do opracowywania rozwiązań z partnerami, a następnie doskonalenia opakowania po drodze. Próby odgadnięcia preferencji konsumentów w laboratoriach zajmujących się projektowaniem opakowań prawdopodobnie zwiększą ryzyko niepowodzenia rynkowego. UNITED CAPS ma dobrą pozycję, aby pomóc w tym procesie i nie możemy się doczekać współpracy z markami w tej przestrzeni, aby pomóc w rozwoju ich inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju ”
Na podstawie informacji firmy UNITED CAPS